Nekem volt Hondai Dio robogóm, jó volt, ment nagyon is, de kicsi volt a kereke, s ezeken az utakon kész katasztrófa!
Ahogy többen is írják, simsonhoz az utángyártott alkatrész vállalhatatlan! Azért persze lehet jól összeszedegetni a simsonhoz való motyókat, s úgy elég kedves kis gép lesz belőle. Nekem (mint már sztem írtam) Schwalbe van (turbó hűtéses) meg egy Sr2e (igaz utóbbi már csak ünnepnap használva).
Felújítottam mind a kettőt, nekem is pontosan az jött be, amit a többiek is írtak, turbó hűtés, külön olajzás.
Szépen sikerült is bejáratni a Schwalbe-t nagyon jól megy, habár csak 80 kiló vok.
Nálam már csak a külső idomok festése van hátra, igaz a Schwalbe-n van bőven belőle.
Az egyik munkatársamnak volt például Aprilia Leonardo-ja, nagyon ment, erős volt (fogyasztott is), de amikor
hozzá kellett volna nyúlni(!) inkább eladta alkatrésznek, minthogy generálozza.
Ahogy többen is írják, simsonhoz az utángyártott alkatrész vállalhatatlan! Azért persze lehet jól összeszedegetni a simsonhoz való motyókat, s úgy elég kedves kis gép lesz belőle. Nekem (mint már sztem írtam) Schwalbe van (turbó hűtéses) meg egy Sr2e (igaz utóbbi már csak ünnepnap használva).
Felújítottam mind a kettőt, nekem is pontosan az jött be, amit a többiek is írtak, turbó hűtés, külön olajzás.
Szépen sikerült is bejáratni a Schwalbe-t nagyon jól megy, habár csak 80 kiló vok.
Nálam már csak a külső idomok festése van hátra, igaz a Schwalbe-n van bőven belőle.
Az egyik munkatársamnak volt például Aprilia Leonardo-ja, nagyon ment, erős volt (fogyasztott is), de amikor
hozzá kellett volna nyúlni(!) inkább eladta alkatrésznek, minthogy generálozza.
Komment