Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Simson felújítás - Bandido

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Nekem volt Hondai Dio robogóm, jó volt, ment nagyon is, de kicsi volt a kereke, s ezeken az utakon kész katasztrófa!
    Ahogy többen is írják, simsonhoz az utángyártott alkatrész vállalhatatlan! Azért persze lehet jól összeszedegetni a simsonhoz való motyókat, s úgy elég kedves kis gép lesz belőle. Nekem (mint már sztem írtam) Schwalbe van (turbó hűtéses) meg egy Sr2e (igaz utóbbi már csak ünnepnap használva).
    Felújítottam mind a kettőt, nekem is pontosan az jött be, amit a többiek is írtak, turbó hűtés, külön olajzás.
    Szépen sikerült is bejáratni a Schwalbe-t nagyon jól megy, habár csak 80 kiló vok.
    Nálam már csak a külső idomok festése van hátra, igaz a Schwalbe-n van bőven belőle.
    Az egyik munkatársamnak volt például Aprilia Leonardo-ja, nagyon ment, erős volt (fogyasztott is), de amikor
    hozzá kellett volna nyúlni(!) inkább eladta alkatrésznek, minthogy generálozza.
    Bucsuk és Bandido kedvelte ezt.

    Komment


      #32
      Beagle! Találó név Hát igen, azért sokkal hosszabb élettartamú az a főtengely, amit olaj ken! A benzin/olaj keverék azért ártalmasabb, mire odaér a kenőterületre, lehet hogy több szennyeződést összeszed, mint az olaj. Ennek nem kell bemutatni a mellékhatásait szerintem A másik dolog, a turbóhűtés, ami szerintem is egy sokkal jobb dolog, mint az "átlagos" léghűtés, mivel nyáron a nagy melegben nem hevül fel annyira a motor, és sokkal nagyobb hűtést ad amúgy is, mint a sima




      45.000Ftért MEG! Gyári állapot már magában megér annyit




      Hát igen. Ahogy olvasom a kommenteket, látom mindenki rátapint a Simson lényegére, az ALKATRÉSZREEEE. Sajnos ezt tapasztaltam én is, hogy a mostani utángyártott alkatrészek, nem az igaziak...sőt...messze nincsenek a GYÁRI DDR-es cuccoktól. Lekopogom, kipp kopp, én nem panaszkodok, mivel az én S51-es blokkomban minden alkatrész gyári. De a motor többi részéhez már után gyártott alkatrészeket vásároltam. Tudok egy gyógyírt, illetve kettőt erre az alkatrész problémára! EGY: ha valaki felújít, vegyen egy eredeti állapotú Simson-t donornak, ha talál KETTŐ: van egy linkem egy boltról, ami Marcaliban van, igaz csak viszonteladóknak, vagy vállalkozóknak ad el cuccot, de 40%al olcsóbban mint a bolti ár...Így hiába szar minőségű az utángyártott, "potom" pénzért meglehet venni őket. Még annyit ehhez, hogy egy tank 30.000Ft magasságában van egyes boltokban, most ha lejön a 40%-ék, 15.000Ft körül megveszed, és egy ÉLETET KISZOLGÁÁÁÁÁÁl Na szép napot és kellemes felújítást mindenkinek!!
      OdinHEM kedvelte ezt.

      Komment


        #33
        Bandido eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Sajnos ezt tapasztaltam én is, hogy a mostani utángyártott alkatrészek, nem az igaziak...
        Sajnos ez nem csak a Simsonnál igaz. Nekem ezért lett elegem a Ladából. Az eredeti elsőkerék gömbfejek kibírtak 25 ekm-t. Amit azután lehetett kapni azt 4-5 ekm-ként cserélni kellett. Gyakrabban cseréltem gömbcsuklót, mint olajat. Egyedül a japánt (legalábbis japán dobozost) nem próbáltam, mert eladtam a kocsit.
        Bandido kedvelte ezt.

        Komment


          #34
          Üdv! A Nivámba német utángyártott gömbfejek vannak,ezek csapágyasak,pusztíthatatlanok,Ára kicsit sok csak.Ha terepen megállja a helyét akkor közúton is jó lesz.

          Komment


            #35
            Lemförder volt az egyik. Elvileg német. Gyakorlatilag a franc tudja. Két garnitúra után váltottam. De mint írtam ez már a múlté. A doboza tényleg jól bírja. A mai napig abban tartom a kisebb cuccokat.
            movisz, OdinHEM és mátéapu kedvelte ezt.

            Komment


              #36
              CZsolti,

              Ehhez nem tudok hozzászólni Zsolti, csak annyit, hogy nekünk is van egy Samaránk, de hál' isten semmi baja nincs. De azt hozzátenném, hogy 21.000Km-rel!!!!!!!!!! vette fater egy öreg papitól
              CZsolti kedvelte ezt.

              Komment


                #37
                Tudnátok ötletet mondani arra, hogy hogyan fújassam ki a tankom, mivel van rajt horpadás?

                Komment


                  #38
                  kifújatással nem sokra mész, ugyanis a horpadással együtt a tank lemeze is megnyúlt, így kifújatáskor ugyan "megmozdul" a horpadás, de a belső nyomás esése után, ugyanúgy horpadt marad. vagy vágd ketté és finoman (ellendarabbal) kalapáld ki -nehézségi fok igen nagy, mert utána össze is kell hegeszteni :-)-, vagy szépen sok-sok rétegben (szvsz max fél mm-es rétegekben, esetleg üvegszál+műgyanta) feltöltöd a horpadást és szépen összecsiszolod.
                  korompaiistvan kedvelte ezt.

                  Komment


                    #39
                    Üdv norinco!
                    Rég nem lehetett olvasni a soraid!

                    Amitkinéztem, azon is van egy kicsi horpadás, és én is a műgyantát választom, amíg nem találok egy hibátlan tankot!
                    Bucsuk kedvelte ezt.

                    Komment


                      #40
                      tudod - a hullámok :-) no de a kutyaugatás nem hallatszik az égig
                      bocsi az off-ért
                      korompaiistvan kedvelte ezt.

                      Komment


                        #41
                        Bandido eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Tudnátok ötletet mondani arra, hogy hogyan fújassam ki a tankom, mivel van rajt horpadás?
                        Hol van rajta a horpadás? Szokásos helyen a telótól vagy esetleg máshol? Mert ha igen meg lehetne próbálni belülről kikalapálni is. Vagy még ami szóba jöhet a csúszó kalapácsos dolog. Rácsípatsz egy huzalt, de inkább hegesztőpálcát teszel rá egy közepén lyukas súlyt ütközőt a végére és szépen kikopogod mikor kész, pálca eltávolít kicsit megcsiszol alapozó gitt megint csiszol és fényez.
                        CZsolti, és 2 további látogató kedvelte ezt.

                        Komment


                          #42
                          Simon s51 tank Kecskemét ”¢ apród.hu:

                          ézd meg ezt, ennyiben lenne a festés, barkácsolgatással, és vagy jó, vagy nem.

                          Komment


                            #43
                            Üdv erre újra, Norinco!

                            OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Rácsípatsz egy huzalt, de inkább hegesztőpálcát teszel rá
                            No igen, de azért a tankot óvatosan csipegessük hegesztővel! :-)

                            Komment


                              #44
                              Ilyen állapotban ennyiért nem összeg megvenni, bár a belsejébe sajnos nem látunk bele, meg ugye kérdés hogy mennyi vakolat lehet rajta. Azért az elég kiábrándító mikor véletlenül odakoppan és kihullik egy tenyérnyi tapasz belőle... Képek alapján kívülről korrekt.
                              Utoljára szerkesztve a következő által: OdinHEM; 2013 jan. 27, 18:07.

                              Komment


                                #45
                                Én is első ránézésre ajánlottam, de ha megvételre kerül, úgyis bele lehet nézni, és ha kicsit rozsdás is, az tisztítható, és ha horpadt, az viszont látható.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X