Üdv!
Péter vagyok Szolnokról, korábban regisztráltam a honlapra a gépkönyvek miatt, majd egyre több érdekes hozzászólást és személyes tapasztalatot olvastam az oldalon, így kicsit megkésve, de megcsináltam
a profilomat és megírtam ezt a rövid bemutatkozást.
A cím arra utal, hogy elsősorban a patkány motorok érdekelnek, azzal közlekedek, de mielőtt megköveznének, mentségemre legyen mondva, hogy tisztességesen használom őket minden időben, szórakozásra és
"munkára" egyaránt.
Az első épített motorom egy kis TS volt, az még úgy nézett ki mint amit skatulyából
húztak elő, de a rendszeres használatkor jön rá az ember, hogy kár volt időt és pénzt
költeni a drága, de szép festésre, krómozásra, polírozásra, így hamar le is szoktam ezekről! :-)
A következő motorom egy 350-es Jawa, amivel jelenleg is közlekedek, sokfelé sikerült eljutni az országban,
2 éve bejártam a Tátrát, és kicsit lengyel földön is kóvályogtunk, 1 éjszakát töltve az út szélén!
Idén az Északi-tengerig megyek el vele, hasonlóan nomád módon, így a legolcsóbb utazni szerintem.
A Jawa utóda egy k750-es, igaz már 4. éve építgetem, de a Jawa olyan jól szolgál, hogy nem sietem el a dolgot. Pár héten belül már biztosan üzemkész lesz, de hogy jó lesz-e azt nem tudni! :-) Erről még írok majd, hogy hogyan készülget.
Illetve van egy 60-as évekbeli szarvkormányos dízel kistraktorom is, egy M6-os. Oda meg vissza vagyok ezekért a gépekért, csodálva böngészem a németek Holder találkozóin készült fotókat! Ezt a kis traktort is idén szeretném rendbe rakni, csak nehézkes hozzá alkatrészt szerezni...
Köszönöm, hogy végig olvastátok a bemutatkozást, korom miatt nem vagyok egy tapasztalt, sokat látott szerelő,
de ha igény mutatkozik, akkor megosztom apró-cseprő tapasztalataimat az oldal látogatóival! :-)
Péter vagyok Szolnokról, korábban regisztráltam a honlapra a gépkönyvek miatt, majd egyre több érdekes hozzászólást és személyes tapasztalatot olvastam az oldalon, így kicsit megkésve, de megcsináltam
a profilomat és megírtam ezt a rövid bemutatkozást.
A cím arra utal, hogy elsősorban a patkány motorok érdekelnek, azzal közlekedek, de mielőtt megköveznének, mentségemre legyen mondva, hogy tisztességesen használom őket minden időben, szórakozásra és
"munkára" egyaránt.
Az első épített motorom egy kis TS volt, az még úgy nézett ki mint amit skatulyából
húztak elő, de a rendszeres használatkor jön rá az ember, hogy kár volt időt és pénzt
költeni a drága, de szép festésre, krómozásra, polírozásra, így hamar le is szoktam ezekről! :-)
A következő motorom egy 350-es Jawa, amivel jelenleg is közlekedek, sokfelé sikerült eljutni az országban,
2 éve bejártam a Tátrát, és kicsit lengyel földön is kóvályogtunk, 1 éjszakát töltve az út szélén!
Idén az Északi-tengerig megyek el vele, hasonlóan nomád módon, így a legolcsóbb utazni szerintem.
A Jawa utóda egy k750-es, igaz már 4. éve építgetem, de a Jawa olyan jól szolgál, hogy nem sietem el a dolgot. Pár héten belül már biztosan üzemkész lesz, de hogy jó lesz-e azt nem tudni! :-) Erről még írok majd, hogy hogyan készülget.
Illetve van egy 60-as évekbeli szarvkormányos dízel kistraktorom is, egy M6-os. Oda meg vissza vagyok ezekért a gépekért, csodálva böngészem a németek Holder találkozóin készült fotókat! Ezt a kis traktort is idén szeretném rendbe rakni, csak nehézkes hozzá alkatrészt szerezni...
Köszönöm, hogy végig olvastátok a bemutatkozást, korom miatt nem vagyok egy tapasztalt, sokat látott szerelő,
de ha igény mutatkozik, akkor megosztom apró-cseprő tapasztalataimat az oldal látogatóival! :-)
Komment