Sziasztok!
Anti vagyok, Fejér Megyéből csatlakozom hozzátok. Jelenleg egy 1982. évjáratú ETZ 250 típusú motorkerékpárom van, melynek felújítást tavaly fejeztem be, azóta már 1000-1500 kilómétert futott. Jelenleg várom az esetleges hibák jelentkezését (eddig még csak a gyertyát "ette meg" kb: 100 kilóméterenként). Ez miatt a hiba miatt bukkantam a fórumotokra, ahol több érdekes hozzászólást és műszaki leírást is találtam. Azthiszem a hibát sikerült kiküszöbölnöm a gyújtókábel és a gyertyapipa cseréjével. Remélem a felújítás, és az ismételt forgalombahelyezés során szerzett tapasztalataimmal tudok majd egy-két fórumhoz hozzászólni érdemben.
Motoros üdvözlet
Anti vagyok, Fejér Megyéből csatlakozom hozzátok. Jelenleg egy 1982. évjáratú ETZ 250 típusú motorkerékpárom van, melynek felújítást tavaly fejeztem be, azóta már 1000-1500 kilómétert futott. Jelenleg várom az esetleges hibák jelentkezését (eddig még csak a gyertyát "ette meg" kb: 100 kilóméterenként). Ez miatt a hiba miatt bukkantam a fórumotokra, ahol több érdekes hozzászólást és műszaki leírást is találtam. Azthiszem a hibát sikerült kiküszöbölnöm a gyújtókábel és a gyertyapipa cseréjével. Remélem a felújítás, és az ismételt forgalombahelyezés során szerzett tapasztalataimmal tudok majd egy-két fórumhoz hozzászólni érdemben.
Motoros üdvözlet
Sikerült is útól érni valahol, mert megállt. Ott tátottuk a szánkat.

Miskolcon is voltak rendőr ETZ-k, de kb egy vél évig. Akkorra törték össze az utolsót is.
Az enyém ezüst volt és ugyan ilyen csomagtartót tettem rá és miután én 16 éves voltam akkor,a kormányt is lecseréltem speed kormányra, az első sárvédőt pedig üvegszálas Kesjár sárvédőre.
Komment