Közlemény

Collapse
No announcement yet.

ETZ 250 / Anti - bemutatkozás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    ETZ 250 / Anti - bemutatkozás

    Sziasztok!

    Anti vagyok, Fejér Megyéből csatlakozom hozzátok. Jelenleg egy 1982. évjáratú ETZ 250 típusú motorkerékpárom van, melynek felújítást tavaly fejeztem be, azóta már 1000-1500 kilómétert futott. Jelenleg várom az esetleges hibák jelentkezését (eddig még csak a gyertyát "ette meg" kb: 100 kilóméterenként). Ez miatt a hiba miatt bukkantam a fórumotokra, ahol több érdekes hozzászólást és műszaki leírást is találtam. Azthiszem a hibát sikerült kiküszöbölnöm a gyújtókábel és a gyertyapipa cseréjével. Remélem a felújítás, és az ismételt forgalombahelyezés során szerzett tapasztalataimmal tudok majd egy-két fórumhoz hozzászólni érdemben.

    Motoros üdvözlet

    #2
    zanti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    1982. évjáratú ETZ 250
    Szia ! A 82 évjárat, nagyon korai lehet. Talán ,még nem is magyarországi beszerzés. Akkoriba még a Riga-4 motoromat hajtottam. A haverokkal motoroztunk, mikor megláttunk egy ilyet jönni szembe Miskolcon. Persze rögtön utána " iramodtunk " Sikerült is útól érni valahol, mert megállt. Ott tátottuk a szánkat.
    sepy, Beagle és 2 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Szia ! A 82 évjárat, nagyon korai lehet. Talán ,még nem is magyarországi beszerzés. Akkoriba még a Riga-4 motoromat hajtottam.
      Szia Zanti! Szép motorod van. Emlékeim szerint '82-ben jöttek be az első ETZ-k 22000 Ft körüli áron. Édesapám akkori - elég jó - fizetése 2800 Ft volt. Tehát ma sem lenne rossz árfekvés. Én Verhó 5-öt hajtottam ekkoriban. Ha Miskolc közelebb volna, akkor szerintem együtt tátottuk volna a szánkat.
      mir-mur, sepy és Beagle kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        A 82 évjárat, nagyon korai lehet.
        Az az első évjárata az ETZ-knek, amik nagy része még elöl is dobfékkel volt szerelve. 81-ben még a TS-eket gyártották!
        Amúgy én még a 90-es évek elején is tátottam a szám az ETZ-re Tiszakesziben

        Üdv a fórumon Zanti! Nekem 81-es TS250/1-em van, így satafétaváltós a gépparkunk!
        Utoljára szerkesztve a következő által: taluga; 2013 jún. 27, 12:41.

        Komment


          #5
          zanti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          1982. évjáratú ETZ 250
          Üdvözöllek én is! Ha lehet kérnék képet a mociról! Én 1989-ben kaptam fatertól az első (125-ös) ETZ-met,amelyet a kispesti centrumban vettünk 19 500.- jó magyar forintért!
          taluga kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Helló Zanti! Én 82-ben vettem a 350-es Jawámat ,nagyon szemeztem a motorod tipusával de abban az időben " aranyért" mérték már ami a kivételezettek szerencséje kellett hozzá. A másik a vázrendszer külömbsége mi döntött a különbség meg ítélésében a Jawa felé.
            mátéapu és taluga kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Üdvözöllek én is mint fórum és márkatárs egyben,mert nekem is van egy 83-as ETZ 250-em.Remélhetőleg rengetek tudást és tapasztalatot tudunk majd megosztani illetve szerezni itt a fórumon!

              Komment


                #8
                Beagle eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Én 1989-ben kaptam fatertól az első (125-ös) ETZ-met,amelyet a kispesti centrumban vettünk 19 500.- jó magyar forintért!
                Hű de ócsón vetted ! Én 86 január végén vettem, az ELSŐ Magyarországi ETZ szállítmányból, és 21.500 forintba került. 150-es. A mai napig megvan, mint ahogy a vásárlási blokkja is.Click image for larger version

Name:	201302091059.jpg
Views:	3
Size:	205.1 KB
ID:	137745Click image for larger version

Name:	201302091060.jpg
Views:	2
Size:	197.5 KB
ID:	137746
                sepy kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Köszönöm a hozzászólásokat, a motorról majd töltök fel képeket. Egyébként ez a motor 1982-1992-ig rendőr motor volt (RB rendszámmal), nekem ezért "több egy kicsivel". 1992-től egy illető a fiának vásárolta meg, ezért "civil" forgalmi rendszámot kapott. Ez a srác talán ment vele 2000-3000 kilómétert, aztán leállította a pincébe. A pincében állt és várta a sorsát egészen 2011-ig. Én a műszaki vizsgára ezzel az 1994-es lejárt műszaki vizsgával vittem az újabb műszaki vizsgára, saját "lábán", persze útvonal engedéllyel.

                  Mir-mur a te géped is nagyon jól néz ki, szépen karbantartottnak látszik. Látom a tiedre is tettél Krauzer tartót. Én megszenvedtem vele, hogy felszereljem, hogy normálisan nézzen ki a motoron. A neten található megoldások közül nem volt túl sok használható ötlet.
                  sepy és kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10
                    zanti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    1982-1992-ig rendőr motor volt
                    Ez egy igazi sikertörténet. Miskolcon is voltak rendőr ETZ-k, de kb egy vél évig. Akkorra törték össze az utolsót is.

                    Komment


                      #11
                      mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      rendőr ETZ
                      Mezőkövesden még 3 éve is lehetett röhögni rajtuk, és a pilótáikon.
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        #12
                        mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Hű de ócsón vetted !
                        Bizony,annyi volt!



                        mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        150-es. A mai napig megvan, mint ahogy a vásárlási blokkja is.
                        Nekem sajnos már nincs meg! Az enyém ezüst volt és ugyan ilyen csomagtartót tettem rá és miután én 16 éves voltam akkor,a kormányt is lecseréltem speed kormányra, az első sárvédőt pedig üvegszálas Kesjár sárvédőre. Most döbbentem, rá,hogy még fénykép sem készült róla...

                        Komment


                          #13
                          Üdv, nekem is volt egy 82-es kék 250-esem, ez gyárilag még dobfékes volt és úgy lett tárcsásra alakítva később. Sok sikert és sok megtett km-ert kívánok hozzá.

                          Komment


                            #14
                            zanti,Üdv! Nagyon kíméled őkelmét!Én Májusban vettem és állandóan szétesik,de már így is a 2000-ik km-t gyűröm!!!Most már lassan kezd megszokni!.............ja!Az enyém 85-ös!Majd ősszel szétkapom és újjá építem!!!!Itt éppen a kifogyott benzin miatt álldogálunk!Hatvan előtt a 21 sz. úton!Végül egy 250 Trophy MZ-s adott benzint!
                            Utoljára szerkesztve a következő által: apacsavo; 2013 júl. 06, 20:36. Oka: elírtam az út számát!

                            Komment

                            Ugrás az oldal tetejére
                            Working...
                            X