Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Wartburg 311

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #76
    Köszi! Bár képen minden szebben mutat.....

    Komment


      #77
      Basszus össze kell szedjem magam mert ha nem vigyázok lepipálsz a gépeddel.. Kezd szép lenni amúgy, Grat!
      Az a poén az egészben hogy olyan képet amin a púpos után Trabi áll, simán tudnék én is készíteni, az autók ugyan ilyenek volnának színben is csak a háttér volna más.

      Komment


        #78
        Beagle eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        kedvem támadt egy kis polírozásra
        Össze sem lehet hasonlítani az "előtte" képpel. Szép lett, gratulálok!

        Komment


          #79
          Basszus össze kell szedjem magam mert ha nem vigyázok lepipálsz a gépeddel.. Kezd szép lenni amúgy, Grat!
          Na a lepipálás,sohasem fog menni,hisz' a tiéd még gyári.... Köszi amúgy,de élőben azért nem olyan szép. Mindenhol tele van sérüléssel,mindkét oldala,teteje olyan,mint a Balaton viharban.

          Neked is van Trabid is,vagy az valaki másé?? Sajnos nekem előbb-utóbb valamelyiktől meg kell válnom....




          Össze sem lehet hasonlítani az „előtte” képpel. Szép lett, gratulálok!

          Neked is köszi!

          Komment


            #80
            Neked is van Trabid is,vagy az valaki másé??
            Tulajdonképpen nem az enyém hanem az asszonyé, mert az ő nevén van. De ugyan ilyen színű mint a tied, csak fiatalabb nála. Kicsit rendbe kellene szednem mert 98 óta nem ment és a fékek nem bírták röhögés nélkül ki, amúgy egész jó.
            Kíváncsi vagyok a Wareszra ha majd jó idő lesz, és Szadán leszünk, és nem zavarunk akkor meglátogatnálak.

            Amúgy most ahogy nézegettem a képeid, a gyerkőc odajött, simán megette hogy a miénk a kocsi, csak a rendszám tűnt fel neki hogy nem stimmel.

            Komment


              #81
              Kíváncsi vagyok a Wareszra ha majd jó idő lesz, és Szadán leszünk, és nem zavarunk akkor meglátogatnálak.
              Természetesen várunk szeretettel!


              De ugyan ilyen színű mint a tied, csak fiatalabb nála. Kicsit rendbe kellene szednem mert 98 óta nem ment és a fékek nem bírták röhögés nélkül ki, amúgy egész jó.
              Igen,az állás nem tesz jót ezeknek a dolgoknak. Az enyémnek a kasztnija is odavolt nagyon,de gondolom láttad a képeim közt.


              Amúgy most ahogy nézegettem a képeid, a gyerkőc odajött, simán megette hogy a miénk a kocsi, csak a rendszám tűnt fel neki hogy nem stimmel.
              Ez vicces,mert mi is hasonlóan jártunk a hét végen! Mi a Tiszakeszint készült képeket néztük és a fiam megkérdezte,hogy az a mi Wareszunk a képen?

              Komment


                #82
                Természetesen várunk szeretettel!
                Köszönöm!

                Az enyémnek a kasztnija is odavolt nagyon
                Szépen rendbe tetted. Hálistennek az enyémnek makulátlan a bódé és a motor is. Gyönyörű szépen jár a motorja igazi szép hangja van. Egyedül a fékkel akadtam meg, pontosabban a főfékhengerrel. De majd kerítek valahonnan.

                A legnagyobb az lesz ha a két Waresz egyszerre, egyidőben, egymás mellett.

                Komment


                  #83
                  A legnagyobb az lesz ha a két Waresz egyszerre, egyidőben, egymás mellett.
                  Terveim szerint Tiszakeszire Waresszal megyünk,bár még sokminden van rajta műszakiig.

                  Komment


                    #84
                    Az tök jó!
                    Bár kettőnk közül neked van több munkád a géppel azért nagyon szurkolok hogy össze jöjjön. Bármi amiben tudok segítek.
                    Mondjuk most nekem is meggyűlt a bajom a Waresszal de nem akkora a gond hogy veszélyeztesse a küldetést. A hét végén be akartam röffenteni de nem sikerült. Nem forgatott csak gyengén. Feltöltöttem az akkut, ugyanaz. Gondoltam rossz az aksi de biztos ami biztos betettem egy másik Wartburgba, abban meg úgy forgat majd kiugrik a motor. Tehát nem aksi bajom van. Úgyhogy kicsit kezelésbe kell vennem a gépet mielőtt fel tudom költeni a téli álmából.

                    Komment


                      #85
                      Én most egyenlőre üzemanyag tankra várok,elvileg a hét végére hozzák Miskolcról. Az önindító nekem is lassan forgatta az elején és néha ki is dobta a bendixet. Felújíttattam,azóta szépen teker. Én a porlasztó úszóházával küzdöttem sokat,mert a tartó csavarjánál folyton elengedte a benzint és ezért nehezen indult egy nap állás után. Úgy néz ki,most végre sikerült olyan tömítő anyagot találnom,amivel tömít rendesen. A kipufogó sem az igazi,szóval van még meló bőven....

                      Komment


                        #86
                        Hétvégén szakítottam egy kis időt a vasra. Kicseréltem a főkábeleket aksisarukat. Most jobb lett mert már tekeri lassan de biztosan, de az elején azt csinálja mikor elkezdek indítózni hogy alig tudja átfordítani a motort, ez kb egy fordulat majd úgymond erőt vesz magán és utána már forgat. Kizárásos alapon önindító lesz, de kíváncsi lennék mi miatt csinálja az önindító ezt? Nem találkozott ilyennel valaki?

                        Komment


                          #87
                          sinter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          kíváncsi lennék mi miatt csinálja az önindító ezt?
                          Erre én is kíváncsi leszek. Az én Suzukim is ezt csinálja. Hiába teszek bele vadiúj akkut (előírt 45 helyett 55 Ah-t), nagyon lustán teker. Utánaolvastam már, és leginkább az elöregedett, oxidálódott vezetékeket, csatlakozásokat emlegetik.
                          De ha már kicserélted és mindig ezt produkálja...

                          Komment


                            #88
                            Vezeték ki van cserélve. Tök új kábel, tök új saruk, forrasztva, felpucolva, ahogy kell. Ezért gondolom hogy csak az önindító lehet a hunyó. És igazándiból azért piszkálja a fantáziám az önindítónál fennálló hiba miértje mert tavaly volt levéve róla, szét is volt szedve, de semmi rendellenesség nem látszott.

                            - - - Updated - - -


                            De ha már kicserélted és mindig ezt produkálja
                            Azért a vezeték csere után jobb lett mert akkor már forgatta elég sokáig, de még mindíg nem olyan intenzitással ami elvárható lenne.

                            Komment


                              #89
                              Milyen vastag kábelen kapja az áramot. Lehet, hogy vastagabb kábel kell neki. Próbáld meg esetleg úgy, hogy adsz neki még pluszba az indító(bika) kábelen keresztül is.

                              Komment


                                #90
                                Csak egy ötlet, de szerintem lehet, hogy a behúzótekercsnél ahol zárja a motor áramkörét, az ott lévő érintkező "pogácsák" vannak beégve, legalábbis anno nekünk a Moszkvicsnál, egy behúzómágnes csere (még akkoriban lehetett originál cccp dobozos zsírpapíros gyártmányt kapni) csodát tett az önindítóval, persze fontos dolog az összes "nagyáramú" csatlakozás oxidmentessége is..de azt ahogy írod már megoldottad.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X