Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Wartburg 311

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    EZ HÜLYESÉG ilyen nincs ! Téged jól átbasztak . Röviden csak ennyit . Ez nincs a közlönyben , ilyen törvény nincs . Pereld be .
    25 év felett nem mérünk emissziót - fékrendszert nem vizsgálunk , csak fékhatást mérünk . Hülyeség az egész .
    Senkivel nem kívánok vitatkozni .

    Komment


      Kontár, erre az emberre jobb szó nincs. Ami nem volt gyárilag az nem kérhető számon tök mindegy mik a mostani előírások...

      Komment


        Nálunk pedig legújabban a motorkerékpárok kipufogó mizériája a divat ...
        Egész pontosan az , hogy minden motor kipufogójában a beütött szabványszámokat , az eu szabványnak a megfelelősségét igazoló beütött (gravírozott ) , feliratokat kérik , fényképezik , sőt a hátsó tengelyvonaltól mért kipu-vég távolságokat mérincsélik !!! Mindezt azzal a célzattal ,hogy a gyári hangtompító garantáltan a típus-bizonyítványnak megfelelően képviseli, a maximális megengedett zajszint alatti zajkibocsájtási értékeket....(?????)
        Vagyis az a moci , amelyik nem gyári kipu-val van ellátva (beütött fényképezhető szabványszámmal ...) , a műszaki vizsga közelébe sem kerülhet !
        Egyébként megérdeklődtem , hogy a pannóniával ugyan mondják már meg , mi a helyzet , mert hogy semmi féle szabványt , feliratot sem találnak a dobba ütve .... , de megnyugtattak "... az más , abban gyárilag sem volt semmi ... "
        Nem tudom , mindenhol ez az eljárás fogadja a motorosokat , vagy csak a szűkebb pátriámban ???? Nem a zajszint mérése lenne a megoldás a dologban ?
        (elnézést hogy ezt a megjegyzést ide írtam , de szerintem valamilyen szinten kapcsolódik a műszaki vizsga alkalmával tapasztalt érdekességekhez , amit például az egykörös fékrendszer esetén is tapasztalhat az ember ! )

        Komment


          Én most vizsgáztattam az oldalkocsis Uralom. A vizsgasoron nem fért be a szóló motoroknak kialakított fékpadra... A biztos kijött egy tapadókorongos műszerrel, rátapasztotta az oldalkocsi hajóra és azt mondta: Gyorsíts fel egy kicsit és fékezz egy nagyot! Semmi mást nem néztek a mocin, csak a számokat és a km órát fényképezték...
          Ja és ez Szekszárdon volt...

          Komment


            A katalizátoros vizsga sajnos nem új dolog. Már sok éve, ha kétütemű autó gazdát vált, csak katalizátorral vizsgázhat. Ha nincs tulajváltás, akkor nincs kötelezettség. A fékhenger cserével én sem vacakolnék. Elvégre típusazonos alkatrészt építesz be. Maximum viszel egy igazolást, hogy szakműhely végezte a cserét. Én is beraktam annak idején a kétköröst a CT-s Trabantomba, ami egykörössel jött ki. De ilyen erővel visszadobálhatnák az alufelnivel vizsgázó autók 80%-át, mert nem azzal jött ki a szalonból.

            - - - Updated - - -

            Ja ! És mi újság a biztonsági övvel ??

            Komment


              Nem tudom , mindenhol ez az eljárás fogadja a motorosokat , vagy csak a szűkebb pátriámban ???
              Mezőkövesd és környéke, nem ismernek ilyen marhaságot...:P
              Végülis pár hét mulva meglátom a Gixeren, ha megy vizsgára. Azon nem gyári kipufogó van, ellenben üres...Egy kisebb vályogházról lekapja a vakolatot.
              Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 máj. 23, 10:43.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Ja ! És mi újság a biztonsági övvel ??
                Ha nincsenek gyárilag(!) kialakítva a rögzítési pontok neki akkor nem köthetnek bele.

                @zahi
                Ha az új kipuffnak is van EU-s engedélyszáma akkor át kell engedniük függetlenül attól hogy gyári avagy sem...


                Össze kéne állítani majd valami segédanyagot hogy ne tudjanak átbaszni annyi embert az ilyen okostojások...

                Komment


                  Ha az új kipuffnak is van EU-s engedélyszáma akkor át kell engedniük
                  Csináljak a talira körben E betűs beütőt? Összevissza verhettek azzal mindent...Mire végzünk, mindennek engedélye lesz.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    Csak azt tudom mondani amit tanultam, én se értem minek ez a szőrszálhasogatás de úgyse tudunk ellene tenni... :/

                    Komment


                      jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Csak azt tudom mondani amit tanultam, én se értem minek ez a szőrszálhasogatás de úgyse tudunk ellene tenni... :/
                      ...azért ezt nem gondolom , hogy így lenne . Szerintem az a gond , hogy nem beszélnek az emberek egymással , ismerősökkel és ismeretlenekkel . Az információ megszerzésének lassan eggyetlen módja ez a fórum sza@rság , aztán kész .
                      Arra már nem tékozolnak energiát , hogy az itt felcsipett infomorzsákat leellenőrizze , utánnajárjon ...vagy csak egyszerüen továbbgondolja a neten olvasottakat .
                      Jelen esetben is csak annyit kértem volna , csendes udvarias hangon , hogy legyen kedves megmutatni az idevágó rendelkezést .... .


                      Más

                      Volna rá mód , hogy bemásold ide a vizsgán kapott papírt ? persze az ide vágó részét -jól olvasható nagyításban .

                      Komment


                        Ha nincsenek gyárilag(!) kialakítva a rögzítési pontok neki akkor nem köthetnek bele.
                        Ahogy a katalizátornak sincs, meg a kétkörösnek sincs !

                        Komment


                          A katalizátoros részt én sem értem minek erőltetik az öreg járgányokra, főleg 2 ütem esetén mert túlságosan nagy a fojtása(nekem is elég csúnyán fogta az 50 köbös robogó motorját). Kicsit keresgéltem az egykörös féket illetően de nem teszik amit találtam:
                          Totalcar - Magazin - Csigalassúvá korlátozott egykörös fékrendszerű autók

                          Komment


                            joker
                            Volna rá mód , hogy bemásold ide a vizsgán kapott papírt ? persze az ide vágó részét -jól olvasható nagyításban .
                            Teljesen igazad van, utána kell menni a dolgoknak!

                            Ne felejtsétek el, az átírás kapcsán is volt itt már arról szó, hogy az okmányirodában az ügyintéző azt mondta, ez lehetetlen, mire kérték a főnökét, aki rögtön mondta, mi a megoldás...

                            Néhány dolog, amit érdemes figyelembe venni:

                            1) A jogszabályok olyanok amilyenek (megjegyzem nem könnyű jó jogszabályt csinálni, ami ott szigorú, ahol valóban szükséges, és ott megengedő, ahol szükségtelen a szigor).

                            2) Tényleg nagy eltérés van az országon belül a hivatalok értelmezései között. (Megjegyzem, nem csak ezen a területen...)

                            3) Az se mindegy, hogy egy jogszabályt ki alkalmaz, mert hozzá nem értő, vagy újonc a szakmában (ne gondoljátok, hogy csak az iparosok munkaminősége eltérő, ugyanez igaz a hivatalnokokra is!), akkor simán mondhat hülyeségeket. Az ügyfél persze azt gondolja, ez a tuti, holott egyáltalán nem biztos...

                            4) Ráadásul a hivatalnokok többsége a tipikus naponta előforduló kérdésekre jól ismeri a választ, az atipikus dolgokra nem feltétlenül tudja a választ. A lelkiismeretesebbje ilyenkor inkább azt mondja, hogy utánanéz (szerintem ez a normális, nem kell mindent fejből tudnia), a butábbja, meg a lustábbja pedig azonnal rávágja a hülyeséget...
                            A veterán járművek nagyon atipikusak, nem csoda, ha nem igazán értenek hozzá!!!

                            5) Szóval, igaza van jokernek, rá kell kérdezni. meg kell kérdezni, mi írja ezt elő (lehetőleg a konkrét §-ra is), és azt átrágni! ha kell, idedobni a Fórum asztalára, aztán együtt talán okosabbak lehetünk...

                            Egyébként az én "hazámban" normálisan állnak hozzá, ha időpontot kész előtte, egyeztetnek a kérdésről, keresik a jogszerű megoldást, ha normálisan vezetem elő a dolgot, nem kekeckedésnek élik meg...Szerintem rengeteget változott a hozzáállása a hivatalnokoknak...persze nyilván van még köztük egy csomó olyan is, amikről beszéltem.

                            Amikor én vizsgáztattam a Pannóniát, előtte érdeklődtem és a gyári előírásoknak kell megfelelnie.

                            Erről az egykörös-kétkörös dologról én is olvastam, de nem a jogszabályt, hanem a cikket csak...Az biztos, hogy ha így van, ahogy írják, akkor nagyon túlszabályozott a dolog, hiszen naponta olvasni halálos balesetekről, de én még nem nagyon olvastam olyasmit, hogy egy veterános jármű műszaki színvonala lett volna a felelős a balesetért...

                            Komment


                              Sajnos Lemezjáték!,írásod valós helyzetre világít rá " hazámban" sok esetben miután beosztást kap valaki azt hiszi királyságot is kapott és "Ő" a helyi kiskirály! Csak az a baj mi meg nem kapunk Pallós jogot! Én is helyben találkoztam a motorom vizsgáztatásán egy hozzáértő Vizsgabiztossal és lőn csoda " Veterános ember" még ha nem fórumos.Nem akar az eredetinél nagyobb feltételt állítani. Gondoljunk csak bele hol voltak még akkor ilyen fékpadok mikor gépeink születtek. Ha lett volna 80 % a megbukott volna helyben.

                              Komment


                                jagdtigger, erre már egyszermegírtam a valóst . De talán mégegyszer : egy közkedvelt autós újságíróval történt az eset . Szerintem a szenzáció miatt hagyta ,hogy elfajuljon a dolog .
                                Én rohadtul nem örülök az ilyen feltünési lehetőség megragadásának . ( most meg átestem a ló tuloldalára , nagyon kultúrált voltam )

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X