Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Ildikó - Yamaha SR 250

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Fellazítva a kormányt rögzítő bilincsek csavarjait,lehet azt a kormányt a menetiránnyal szemben előbbre is állítani és akkor máris egy kicsit rádől az ember a kormányra,akár nyújtott karral is.

    ez ugye ne komoly





    BÖRZE ! Szigetszentmiklós , most indulok , végre egyszer mint -fikázó alkudozó vevő . Meg beadom 2 db 20 éves SZABADI mester bicskáját a szerencsére ma is működő műhelyébe - restaurálásra ! ( ott laknak )
    Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2016 nov. 05, 06:04.

    Komment


      Ráültem én a Pannóniára (még a nyáron stikában, lehet, ezért is nyúlták le tőlem az én motorom egy kis driftelésre), de még lábujjhegyen sem ért le a lábam Tapasztalatom még semmi, ami az egyedül motorozást illeti, így még nem is érthetem, amit mondtok nekem, hiszen húsz-harminc métert körözni nem ugyanaz, mint nekiindulni a nagyvilágnak és hosszú kilométereket utazni. Ha majd hivatalosan is ráülhetek a motoromra, biztosan megtapasztalom az észrevételeiteket. Egyelőre arra is büszke vagyok, hogy egyedül ülhettem egy motoron, mi több, a saját motoromon Mindenesetre nagyon hálás vagyok mindannyiótoknak!

      Komment


        Igen Zoli komolyan.

        Üdvözlettel:Che

        Komment


          Józsi én nem gondolom,hogy olyan tötyögős az a motor. Igaz nem rakéta de a Kittié a kistesó avval az 5 sebességével szedi a talpát rendesen. Az országúton megengedett tempót az övé is símán tartja és a 250-es pedig ennél nyomatékosabb legalább is úgy gondolom. Ha bejáródik Demeter is sűrűn elkéri majd. Nagyon szép motor a kormány magasságát pedig a derék állapota ezeken az utakon eldönti majd. A tankon nincs gyárilag matrica? Kittiét nagyon széppé teszi szerintem. Szinével méretével alakjával tudok segíteni. Szerintem gyárilag egy matrica a lakkréteg alatt.

          Komment


            ez egy „öregf@szis”,tötyögős,nézelődős motor,-néha pöffen egyet és megyünk nyolcvannal,felette már nem szereti.
            Áttételmódosítás, és máris kevésbé pörög a felső tartományban. (beszélek én a kombájnlánckerekes Gixxer nyergéből ) Na de lényeg a lényeg, mivel 1 személy szállítása a cél, én tennék fel 1 foggal nagyobb lánckereket előre.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              Erről már írtam, 16/45 fog a gyári. Hátra 40-es lett rendelve tévedésből, előre meg 17-es. Én a 17-est kicseréltem 16-osra és elég jó lett.
              Ha gyári áttételt nézzük, a 40-eshez 14-es első kéne kb. Akkor most végülis kettővel is nagyobb lánckerék van elől. Vagy ha úgy nézzük, akkor öttel kisebb hátul.
              Így is valahol 5000 körül forog 90-nél, akkor mi lenne gyári áttétellel...

              - - - Updated - - -

              A tankon nincs gyárilag matrica?
              Nincs.
              Sepy, az már a '90-es évek divatja. Ez meg még a felcsavarozott plecsni.

              Komment


                akkor mi lenne gyári áttétellel...
                Gyorsulna rendesen,és jól mérne az óra!
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  Érdekesek ezek a gépek...úgy pörögnek mint egy villanymotor amit benzin hajt.. Én meg pont azt szeretem amikor 100 nál hallom hogyan nyit a szívószelep.

                  Komment


                    Az mit említesz nem a 250-es kategória.Nekem is ezért tetszik a bömbös azt sem kell forgatni ,hogy haladjon is. A boxernek is van egy varázsa.

                    Komment


                      A boxernek is van egy varázsa.
                      Szép is,jó is..csak sok benne a dugattyú..

                      Komment


                        Egy sorosban mely ehhez képest visít még több van általában?!

                        Komment


                          Már én is öregszem,nem szeretek nagy számokkal dolgozni mert belezavarodom. Azért szeretem az egyet...azt könnyen megszámolom..

                          Komment


                            Egy "nagykalapács"-nak a hangja nekem is tetszik. Gyerek koromban/ nem illik röhögni/ csodáltam a lassú fordulatú motorokat melyek 3-at pöffentettek és végig értek az utcán.

                            Komment


                              A mai nappal ismét Spitfire tulaj lettem!


                              Lehet, hogy jövőre ezzel megyünk Keszire...?!


                              ez a dolog esetleg jó hatással lehet a YAMAHA prjektre .... - ha minden igaz jövő vasárnap indulunk ki érte . Ha pont arra lenne valami donormotor ---- egy kis üzemanyaghozzájárulás biztos jól jönne , Balázsnak , aki ugye finanszírozza az utat .

                              ( tessék felvenni vele a kapcsolatot a részletekért )
                              Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2016 nov. 08, 20:30.

                              Komment


                                Azért szeretem az egyet...azt könnyen megszámolom..
                                Na akkor áruld el,ez a kijelentésed mely járgányra illik??? Nekem is a nagy-nyomatékos"dübörgő"motorok tetszenek,de a hoffer óta nem hallottam olyat,te ismersz valamit?
                                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X