Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Érdekes, meglepő vagy különleges hirdetések a Veterán aprón

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    UK eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    mert kifejezetten szeretek értelmes, de más véleménnyel rendelkező és más szempontok alapján ítélkező emberekkel véleményt cserélni, még ha vitának is látszik, mert segít megérteni a világot és azt, hogy nem csak egyféle igazság létezik.

    ....lehet ,hogy ennek én jobban örülök
    sinter, TLF65 és CZsolti kedvelte ezt.

    Komment


      Egy dologról kevés szó esett mely nagyon lényeges ebben a dologban! Az a fránya mani..!. Annál a Német vevőnél azért,hogy" pukkassza a szomszédot" nem számít tételnek az 1400 EU.Nem is a kidolgozás inkább az, hogy másnak nincs ilyen és legyen nagyon feltűnő-és ez számít a jelen esetben.Lehet, hogy sokszor jó lenne ha nem kellene a pénztárca alját lesni de biztos számomra nem ez jelenti a boldogságot.
      joker kedvelte ezt.

      Komment


        A viccet félre téve, a megértéshez ajánlom elolvasni ezt. És a kommenteket is, különösen a 35. számút. Remélem egy picit segít megérteni az érthetetlent.
        Soha nem értettem meg, hogy egy szép kiállású járművet miért kell tönkretenni? Ebből nem lessz semmi, csak egy nagy halom ócskavas. Ugyanaz a kategória, mint manapság a tunninghülyegyerekek körbespojlerezett, vasalódeszkás szarjai. Mondom ezt úgy, hogy nem szeretem az amerikai autókat...
        Ha annyira valami újat és egyedit akar, van lemez, vascső, az építés, de ez egy szar.
        UK kedvelte ezt.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          A Pannóniából legyártottak cirka 870 ezer darabot. Úgy saccolom, kb 20-30 ezer lehet szerte a világban felujítva, vagy legalábbis működőképesen megőrizve.

          A többi ócska vas lett. Akár átalakítva, akár nem. És ez nem is a világ legnagyobb motorkerékpár gyárja volt, még akkor sem, amikor működött.

          Mindennek, még az emberi testnek is ez a sorsa.

          Komment


            Ebből nem lessz semmi, csak egy nagy halom ócskavas.
            A halom ócskavasból lehet még újra autó, a bedarált autókból viszont már sosem. Hetente adnak le működőképes Ladákat, Skodákat és egyebeket, amik mennek a zúzdába - az én szívem azokért jobban fáj, mert még a lehetősége is elvész egy későbbi feltámadásnak. A Cadillac átépítés nekem sem tetszik (én kevésbé lettem volna radikális, ha már mindenképpen faragni akarok), de megértem azt, aki ha lehetősége adódik megvalósítani az álmait, nem szalasztja el a pillanatot.

            Amióta viszont ilyen videókat látni, nem tudom mit gondoljak a menthetetlen autókról.



            Tulajdonképpen ez is faragva van, csak kicsit más hozzáállással.
            wsievers kedvelte ezt.
            Everything is better when you decide you don't care.

            Komment


              Szép motor, de az ára? 300eFt. Szerintetek mennyire reális?

              Simson Stár

              Komment


                Szerintem ez az ár annak éri meg, akinek ez a tökéletes gyári állapot a szerelme, és/vagy:
                - övé, vagy valamelyik kedves hozzátartozóé volt a motor felujítás előtt, és/vagy,
                - neki, vagy valamelyik kedves hozzátartozónak sok sok kedves emléke fűződik ilyen, vagy épp ehhez a motorhoz...

                Mert én pl. ezért a motorért nem adnék ennyit, (bár gyönyörű) de ennek a sokszorosát költöttem a TLF-emre, a fenti okok miatt.

                És emiatt egy kivülálló engem sem néz normálisnak
                és persze annak, akinek nem okoz gondot ennek az árnak a kifizetése...
                Utoljára szerkesztve a következő által: TLF65; 2014 júl. 02, 11:23.
                UK kedvelte ezt.

                Komment


                  Teljes mértékben -DE GONDOLOM CSAK SZERINTEM - . Mennyibe kerül egy egy olyan alap -aminek nem cserés hanem javítható mondjuk az összes fő eleme ? Az összes többi dolog ( közel annyi mint más átlag motoron ) . A munka annyi mint egy 250 ccm 0szériásinportdölux Csepelen .

                  Akkor ....?
                  sinter és UK kedvelte ezt.

                  Komment


                    Vaterán hirdetik ezt a "szépséget". Egyszerűen nem tudtam elmenni mellette!
                    Attached Files
                    dongos78, sinter és 3 további látogató kedvelte ezt.

                    Komment


                      Igazi KGST-motor.

                      Simson, Komar, Csepel kevereg e gépben
                      Figyelemre méltó mindenképpen.

                      Komment


                        Az a "tökefogó " cső mindent visz....
                        barna, petiv és apacsavo kedvelte ezt.

                        Komment


                          Ez esetleg érdekelhet valakit: Pannonia T5 vezetékköteg Nyergesújfalu ”¢ OLX.hu (korábban Apród)

                          Komment


                            Ez a KGST. keverék olyan csúnya,hogy már szép!,igaz nem túl fantázia dús.
                            apacsavo kedvelte ezt.

                            Komment


                              Hol lehet ilyen BMW-ket faragni? Kéne egy munkába járáshoz.
                              Neked is? Nekem is, csak nekem ingyen.

                              A kép innen van:

                              BMW Cafe Racers, BMW Scramblers, BMW R80 – R100 Customs by Kevil's Speed Shop UK

                              (A google első találata "BMW scrambler" kifejezésre... Mondjuk azért vagyok otthon a témában, mert nálam épül már egy ilyen munkába járós motor, egy nagyon ramaty állapotú 1978-as Suzuki GS500-ból. Már megvágott vázzal vettem, elkezdett átalakítással, de elég kreativitás hiánya - no meg az állapotokat látva feltehetőleg a szakértelem és egy nagyon minimális anyagi keret sem állt rendelkezésre - félbeszakította a projektet az eladónál. De nekem jó lesz, feltéve hogy végre elkészül, mert a tömítéskészlet a szelepszár-szimmerringekkel és a vezérműlánc 2 hónap alatt értek ide... De festeni elkezdtem, a blokkot már össze(-felé)rakom, túraenduró gumik vannak a kerekeken, egyedi hátsó sárfogót elkészítettem egy repedt gyáriból, indextartókat a hétvégén fogok csinálni, még kell E-jeles klasszikus vonalú lámpa, á la Lucas 525... Gondolom el tudod képzelni: japán sor4, még berúgókarral, de már 3 tárcsafékkel, tipikus UJM vonalak.)
                              Utoljára szerkesztve a következő által: kollarg; 2014 júl. 02, 20:33.
                              UK kedvelte ezt.
                              There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                              Komment


                                púpot az ülésre meg valami kukás benzintankból lehet faragni egyszerűen

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X