Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Érdekes, meglepő vagy különleges hirdetések a Veterán aprón

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Köszönöm a részletes felvilágosítást ApaE!
    Nem könnyű téma... melyik motoron mikor mi volt .
    Különösen hogy (legalábbis a könyv szerint) sokszor a gyárban sem dokumentálták az esetleges helyettesítéseket, módosításokat. De nyilván megvannak a korra, évjáratokra egyértelműen jellemző alkatrészek...

    Komment


      Utána jött a híresen szép VT5, amit aztan csak a hetvenes évek elején váltott fel a képen is látható, amúgy jó ronda VT6.
      Kétségtelenül a legszebb hátsó lámpa a VT5, nekem már 6-osra volt cserélve a motoron, de kaptam hozzá az eredeti 5-öst is. A szokásos baja volt, a rögzítőcsavar túlhúzása miatt törött mindkét oldalon. Aztán lefényeztettem azt is meg a másikat is, de az eredeti ferdesége miatt a hatos került rá, végül utángyártott ötös búrával, de még azzal együtt is hogy ennek anyaga messzi távolinak tűnik az eredetitől, sokkal szemrevalóbb vele mint a későbbivel.
      Meg még egy észrevételem van lámpa ügyben, mikor a motort keresgéltem, volt egy miskolci 68/01 havi 10-es egy tulajos, buhera és alkatrész cserélgetés mentesen, azon is VT3 volt biztosan eredetiként (rugós ülés piros kéderrel még említésreméltó).
      (Más kérdés, hogy a pár éve eltávozott tulaj fia árulta és nem volt hagyatékolva, emiatt nem akartam várni és többször utazni, így az orosházi mellett döntöttem.)
      sepy és kedvelte ezt.

      Komment


        sepy és ptm004 kedvelte ezt.

        Komment


          ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Ugye nem dobtad ki? Olyan ritka az eredeti VT5, hogy én bizony még a törötteket is felszedem, és megjavítom.
          Úgy rémlik valahol van nekem egy törött. (bár nem tudom hogy vt5-ös vagy 6-os-e) De valamikor előkeresem majd, ha érdekel.
          kedvelte ezt.

          Komment


            Ugye nem dobtad ki?
            Nem, kétkomponensű ragasztóval próbálkoztam hogy beágyazok egy ötös alátétet, de elengedte idővel, így félre lett csak téve.

            Komment


              Komment


                Hát, úgy ledobta a ragasztót magáról, hogy nyoma sem maradt. Ránézésre meg se látszik a próbálkozás.
                De akkor ezt is kilátásba helyezhetjük a kormányzár mellé.

                Egyébként szerintem ilyen nehéz kezű és érzéketlen volt a magyar Pannónia tulajdonos általában...

                Komment


                  Komment


                    A Jawa egy kicsit túl lett árazva ! 55.950.000 fthttp://veteranapro.hu/szolo-motorker...otorok-danuvia
                    demeter kedvelte ezt.

                    Komment


                      Legalabb jó sokat lehet belöle alkudni

                      Komment


                        A jawa 50.000 Ft a típusa 559, de akár így is olvasható

                        Komment


                          mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          kicsit túl lett árazv
                          , hamár arról van szó, annyira nem néz ki leharcoltnak ez a Jawa. Ha közelebb lenne gondolkodnék rajta, mert donornak is nagyon jó lehet, mégha a tank és a sárvédő nem is passzol egymáshoz. Faterom motorja is OE-s rendszámmal kezdett 1971-ben.

                          Komment


                            Attached Files

                            Komment


                              ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Nem értem a németeket.
                              És még sokan vannak így. Olyan furcsán, magyartalanul beszélnek. A birodalmi keresztes szelepsapka szerintem az oka a nagy felhajtásnak. Ha még a fehér gumicsíkot aranyra festenék, akkor meg már a nemzeti kérdés is erősen dominálna - náluk.
                              sepy és kedvelte ezt.

                              Komment


                                wsievers és CZsolti kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X