Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Érdekes, meglepő vagy különleges hirdetések a Veterán aprón

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    TUZI eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ígérem ha arra járok, rákérdezek.
    Úgy látom nem egy fórumtag érdeklődik ezek után a motorok után . Ha már ott vagy megkérdezhetnéd mindnek az árát .Én a K55-öt szúrtam ki magamnak !

    Komment


      Érdemes lenne egy csoportos látogatást tartani annál a kajáldánál

      Komment


        Engem is érdekelne az egyik Ural nyereg.

        Komment


          Természetesen meg tudakolok mindent. Egyben ,alkatrészként, papírok. Nem ígérek semmit de azt biztosan.:-))) Amint vagy oda, vagy a környékre kapok fuvart megejtem a dolgot és jelentkezem.:-)))

          Komment


            Ezzel már találkoztatok ? ( Második kép )http://www.motorrevu.hu/blog/zotya/Oldtimer-Show

            Komment


              Igen ---elég sokszor üldögéltem rajta---és bámultam R. Béla bácsi hihetetlen gyönyörü és az összes (környezetében lévő ) mérnököt lelázó müszaki megoldásokat felvonultató munkáját .

              Komment


                Üdv joker!

                Szerencsés ember vagy,hogy ilyen ritka motort lovagolhattál! A motor létezéséről tudtam,mert az AM 1958 májusi száma elég részletesen ismertette,de egészen más élmény üldögélni rajta.

                Komment


                  Akkor én is szerencsés vagyok...? ;-)

                  Komment


                    bazsimoci eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Akkor én is szerencsés vagyok...? ;-)
                    ...persze azok vagyunk , de azért a pontosság kedvéért : ez nem egy Pannónia . ( balázs -nem tudnál bemásolni ide egy leírst valahonnan a motorról ?)
                    kollarg kedvelte ezt.

                    Komment


                      Hát tényleg igazi ritkaságok!

                      Komment


                        Eladó használt PANNONIA P12

                        P12 kicsit másképp.
                        kedvelte ezt.

                        Komment


                          Tévesen írtam a 250ccm -es 2ütemű boxer ismertetésének időpontját,a helyes dátum 1959 május.

                          Komment


                            Sziasztok
                            Ezt a boxer pannoniát én is megnéztem, ...
                            Click image for larger version

Name:	2012-10-23_16-09-38_93.jpg
Views:	1
Size:	196.1 KB
ID:	133299Click image for larger version

Name:	2012-10-23_16-09-46_993.jpg
Views:	1
Size:	201.4 KB
ID:	133300Click image for larger version

Name:	2012-10-23_16-09-52_593.jpg
Views:	1
Size:	189.1 KB
ID:	133301
                            hát, jó lett volna ráülni és meghalgatni a hangját.. Azért örülök, hogy nekünk is volt (lett volna) ilyenünk...

                            Komment


                              Sosem értettem a Magyar mentalitást, hisz tényéleg a világ élvonalában lehettünk volna, de mindig mindent megszüntettek, megfolytottak, eltiportak.

                              Komment


                                Ezt másolom ide a P11-es topikból:

                                nondebr eredeti hozzászólása A boxer Pannónia valószínűleg a gyártás bonyolultsága miatt nem lett sorozatgép. Ugyebár szintén kétütemű. Tehát a két forgattyúsházat gáztömören el kell szigetelni egymástól. A szerelhetőség érdekében a főtengelyt is osztott, középen bontható kivitelűre kell készíteni. Ez pedig erősen drágítja a gyártást.
                                Hasonló okok miatt múlt ki az MZ (akkoriban még IMZ) 350-es boxere is.



                                Sajnos ki kell ábrándítamom a kedves közönséget, ugyanis ez a boxermotor sosem látta a Pannónia gyárat! A Csepel Teherautógyár versenyszakosztályának múhelyében készült a CÉL versenymotorral együtt.
                                Egy ügyeskezű modellező, az általa konstruált modellmotor megnagyobbított változatát készítette el, de ami kicsiben sikeres volt, az nagyobb változatban már nem felelt meg az elvárásoknak.
                                A működése eltér attól amit Te leírtál, mert a boxermotor dugattyúi lefelé haladva egy térbe sűrítik elő a keveréket, felfelé haladva pedig egyszerre szívnak a karburátorból!
                                A motor forgótárcsás vezérlésű, négyfelömlős alu hengerei vannak.A főtengely polírozott. Van berugókar és külön önindító rajta. A váltó négy sebességes és van benne egy osztómű- az oldalkocsis üzemhez egy kart átállítva megváltoznak az áttételek!A motor a váltóval és kardánhajtással egy egységet képez és együtt billenik a vázban-így rugózva. A szöghajtásban állítólag Tünde fogaskerekek vannak, de ez még nem lett szétszedve, tehát nem tudjuk biztosan.
                                OdinHEM, korompaiistvan és 2 további látogató kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X