Kezdetnek... de jól mutatna melletük egy Indian Scout 750 is...
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Érdekes, meglepő vagy különleges hirdetések a Veterán aprón
Collapse
X
-
taluga eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseCsepel 250 vastagvázas eladó
- 3 likes
Komment
-
mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAz országban lehet néhány ezer.
Ha ezt tudatosítanád a piacban és levernéd az árukat, hálám üldözne érteUtoljára szerkesztve a következő által: taluga; 2013 máj. 11, 09:10.
- 3 likes
Komment
-
Nagyon szépek!
Az első kép, hol készült? Én is Miskolci születésű vagyok, de a sportcsarnokokat annyira nem ismerem (inkább csak Diósgyőr meccsekre és salak motor versenyekre jártam)
Egyébként ez az "egyetlen" szöveget én sem emeltem ki, de mindkét típus, amit emlegettem azért jóval ritkább, mint a például a 125-ös verziók, vagy a T5 Pannóniák és azoknak is megy föl az áruk. Lényegesen kevesebbet is árulnak belőlük, gondolom azért is, mert akinek már van, az nem szívesen válik meg tőlük.Utoljára szerkesztve a következő által: taluga; 2013 máj. 11, 09:30.
Komment
-
taluga eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHa ezt tudatosítanád a piacban
taluga eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAz első kép, hol készült?
- 2 likes
Komment
-
mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésehanem azért mert EGYETLENEGY érdeklődő volt rá 6 hónap alatt.
Lehet, hogy azért jelennek meg ezek a hirdetések, mert ezt látja az eladó, aztán ő is ennyiért hirdet. Ezen amúgy tényleg kár vitatkoznunk. Én is olcsón szeretnék venni és drágán eladni, de nem nagyon jön össze
A barátod kényszer helyzete pedig... gondolom rengeteg időt, energiát, pénzt fektetett a gépekbe, majd ugrott az egész. Elkeserítő! De legalább volt mihez nyúlnia a bajban! Már ha egyáltalán írhatok ilyen nézőpontot...sepy kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Néhány hirdetés külföldről!
1971 Pannonia T6, Norcross GA - 107925596 - Cycletrader.com
1972 Pannonia T6, Norcross GA - 107925761 - Cycletrader.com
Pannonia – Hungarian Classic with Side Carriage Motorcycle For Sale
Used Other Pannonia W/ Duna Sidecar Bikes For Sale - Other Classic 1958-1986 For Sale in Norcross, GA at Stock No - 784
Érdemes megnézni az árakat, milyen értéket képviselnek kinn a Magyar motorok.
Ez pedig csak simán tetszik
AC Sociable 1912 - 1900 - 1927 Flat tank - Motorbikes - racing motorcycles - combinatins - Vintage Motorcycle
Komment
-
taluga eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉrdemes megnézni az árakat, milyen értéket képviselnek kinn a Magyar motorok.
Aztán ezek a "legendás" árak amikor fizetésre kerül sor-mindig összemennek . Ami inkább tény az ,hogy az igényes munkát lehet jó áron eladni . Az itthoni munkadíj sokszorosáért ,de nem többért -mint ha kint csináltatná meg a tulaj .
mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseCsepel 100 ast felújítva, adott el a barátom családi problémák miatt 1.600.000 ft ért
- 3 likes
Komment
-
joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAzért ez igy konkrétan , kissé elnagyolt megállapítás .
joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAztán ezek a „legendás” árak amikor fizetésre kerül sor-mindig összemennek . Ami inkább tény az ,hogy az igényes munkát lehet jó áron eladni . Az itthoni munkadíj sokszorosáért ,de nem többért -mint ha kint csináltatná meg a tulaj .
Az igényes munkát pedig remélem még sokáig meg is becsülik mindenhol! Meg marad az a réteg, akik értékeli (anyagi oldalról is).
Az a rövidke mondatom valóban elnagyolt volt (nem is kissé).
Ez viszont nagyon szép! Giacomo Agostini fején is ilyen AGV ült miközben motorversenyző legendává vált!!!
Márkás Olasz bukósisakUtoljára szerkesztve a következő által: taluga; 2013 máj. 11, 19:19.
Komment
-
Szia Mir-mur!
Nem hagyott nyugton a tegnapi beszélgetésünk, mivel a darabszámokra vonatkozó becslésed felébresztette bennem a kíváncsiságot, így utána néztem a 250-es Csepeleknek.
Az iker dugattyús verzióból alig 2000 darabot gyártottak 1950-től. Konstrukciós problémái miatt ezt váltotta az egydugattyús verzió ami 1951-től 1953-ig maradt gyártásban (54-ben jött a Pannónia TL). Ebből kb. 7000 darab készült. Ennek jelentős része külföldre szállíttatott (pl.: Svédország, Svájc, Hollandia, Dél-Amerika). Az itthon maradt példányok újabb jelentős részét a hadsereg és a rendőrség kapta meg, a maradékhoz kevés átlag ember juthatott hozzá. Már csak azért is, mert 9760Ft volt az ára akkor, amikor az átlag fizetés 400 Ft körül alakult egy hónapban.
Azért írtam le mindezt, hátha érdekel valakit, aki még (ahogy eddig én sem) nem volt tisztában ezekkel az adatokkal, és nem a Mir-mur becslését cáfolandó. Ezekből a korabeli adatokból túl sok következtetést nem lehet levonni a mai megmaradt darabszámra vonatkozóan.
Viszont köszönöm, hogy újabb tudás begyűjtésére sarkalltál!Utoljára szerkesztve a következő által: taluga; 2013 máj. 12, 15:46.
- 6 likes
Komment
-
-
taluga eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNem hagyott nyugton a tegnapi beszélgetésünk, mivel a darabszámokra vonatkozó becslésed
- 2 likes
Komment
-
panonia t5
"eladnám szeretett élménymotorozásra vettem sajnos okmányok nélkül de papirozható kpm el intézin ha kell el is magyarázom hogy kell" - nem a helyesírás, hanem a mondandó ragadta meg a figyelmemet. Azért kíváncsi lennék, mit mondana, hogy lehet lepapírozni egy papírok nélküli motort a KPM (azaz a Közlekedés- és Postaügyi Minisztérium, ugye? Vagy inkább NKH? ) közreműködésével...CZsolti kedvelte ezt.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 1 like
Komment
-
Valóban durván 10 e ft volt egy csepel tehát kb 25 havi melóval vehettél volna egyet ha kaptál volna ,ez akkor egy ház ára volt beszéltem nemrég egy bácsival aki arról világosított fel hogy ennyiért vette a házát akkoriban.
Most viszont nem veszel csepel árából ami kb 800000-1000000 ft házat.
taluga eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzia Mir-mur!
Nem hagyott nyugton a tegnapi beszélgetésünk, mivel a darabszámokra vonatkozó becslésed felébresztette bennem a kíváncsiságot, így utána néztem a 250-es Csepeleknek.
Az iker dugattyús verzióból alig 2000 darabot gyártottak 1950-től. Konstrukciós problémái miatt ezt váltotta az egydugattyús verzió ami 1951-től 1953-ig maradt gyártásban (54-ben jött a Pannónia TL). Ebből kb. 7000 darab készült. Ennek jelentős része külföldre szállíttatott (pl.: Svédország, Svájc, Hollandia, Dél-Amerika). Az itthon maradt példányok újabb jelentős részét a hadsereg és a rendőrség kapta meg, a maradékhoz kevés átlag ember juthatott hozzá. Már csak azért is, mert 9760Ft volt az ára akkor, amikor az átlag fizetés 400 Ft körül alakult egy hónapban.
Azért írtam le mindezt, hátha érdekel valakit, aki még (ahogy eddig én sem) nem volt tisztában ezekkel az adatokkal, és nem a Mir-mur becslését cáfolandó. Ezekből a korabeli adatokból túl sok következtetést nem lehet levonni a mai megmaradt darabszámra vonatkozóan.
Viszont köszönöm, hogy újabb tudás begyűjtésére sarkalltál!taluga kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
Komment