Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Érdekes, meglepő vagy különleges hirdetések a Veterán aprón

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Kezdetnek... de jól mutatna melletük egy Indian Scout 750 is...
    OdinHEM kedvelte ezt.

    Komment


      taluga eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Csepel 250 vastagvázas eladó
      Miért gondolják egyesek, hogy ők mindent tudnak. Megdumálja a manus, hogy miért horror a verda ára. Mert nincs ilyen másnak. Mert az ő utcájukban ez az egyetlen, akkor már nincs Csak az én közvetlen környezetemben van legalább 6 db 250-es Csepel. Az országban lehet néhány ezer. Elég sűrűn találkozni ilyen hirdetésekkel, ahol az "egyetlent" kínálgatják eladásra.
      sinter, sepy és taluga kedvelte ezt.

      Komment


        mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Az országban lehet néhány ezer.
        Jó környéken laksz! Én itt a Dunakanyarban sem tudok ennyiről, bár ez nem jelenti, hogy nincs! Mondjuk a néhány ezer darab lehet kicsit túlzás? Volt már szó több helyen is itt ilyesmiről, de például egy jól működő veterán nyilvántartás beállítaná az árakat.
        Ha ezt tudatosítanád a piacban és levernéd az árukat, hálám üldözne érte
        Utoljára szerkesztve a következő által: taluga; 2013 máj. 11, 09:10.
        Beagle, sinter és sepy kedvelte ezt.

        Komment


          Csak amiről hirtelen képet találtam.Click image for larger version

Name:	DSC07033.jpg
Views:	2
Size:	199.2 KB
ID:	137364Click image for larger version

Name:	20121104826.jpg
Views:	2
Size:	200.8 KB
ID:	137365Click image for larger version

Name:	20121104827.jpg
Views:	3
Size:	197.2 KB
ID:	137366Az első képen lévő motorok egyike OT minősített. A harmadik képen pedig "csepi250" azóta levizsgázott motorja van.
          sepy és taluga kedvelte ezt.

          Komment


            Nagyon szépek!
            Az első kép, hol készült? Én is Miskolci születésű vagyok, de a sportcsarnokokat annyira nem ismerem (inkább csak Diósgyőr meccsekre és salak motor versenyekre jártam)

            Egyébként ez az "egyetlen" szöveget én sem emeltem ki, de mindkét típus, amit emlegettem azért jóval ritkább, mint a például a 125-ös verziók, vagy a T5 Pannóniák és azoknak is megy föl az áruk. Lényegesen kevesebbet is árulnak belőlük, gondolom azért is, mert akinek már van, az nem szívesen válik meg tőlük.
            Utoljára szerkesztve a következő által: taluga; 2013 máj. 11, 09:30.

            Komment


              taluga eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Ha ezt tudatosítanád a piacban
              Lehet itt világolni az árakkal. Az első képen lévő Szentesivel szerelt OT müszakis fogatot, + egy ES 250 MZ-t felújítva, + egy Csepel 100 ast felújítva, adott el a barátom családi problémák miatt 1.600.000 ft ért. NEM csak azért ennyiért mert sürgős volt, hanem azért mert EGYETLENEGY érdeklődő volt rá 6 hónap alatt.




              taluga eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Az első kép, hol készült?
              A 2011 es Elektromobil versenyen készült a Miskolc városi sportcsarnokban. Ott állított ki a klubunk motorokat. A galériában találsz képeket.
              wsievers és sepy kedvelte ezt.

              Komment


                mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                hanem azért mert EGYETLENEGY érdeklődő volt rá 6 hónap alatt.
                Ez most el gondolkodtatott azon, hogy ismerjük ezeket a hirdetésbeli árakat, de vajon valójában mennyiért kelnek el ezek a gépek?
                Lehet, hogy azért jelennek meg ezek a hirdetések, mert ezt látja az eladó, aztán ő is ennyiért hirdet. Ezen amúgy tényleg kár vitatkoznunk. Én is olcsón szeretnék venni és drágán eladni, de nem nagyon jön össze
                A barátod kényszer helyzete pedig... gondolom rengeteg időt, energiát, pénzt fektetett a gépekbe, majd ugrott az egész. Elkeserítő! De legalább volt mihez nyúlnia a bajban! Már ha egyáltalán írhatok ilyen nézőpontot...
                sepy kedvelte ezt.

                Komment


                  taluga eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Érdemes megnézni az árakat, milyen értéket képviselnek kinn a Magyar motorok.
                  Azért ez igy konkrétan , kissé elnagyolt megállapítás . Azt hiszem (az én véleményem ,lehet hogy csak egyedül vagyok )talán reálisabb ha a magyar motorok kinti árképzését inkább így nézzük : fellelt romos ,hiányos ,papir nélküli ( ami itthon kb 40 000-70 000 ft ) az kint pont egy 3 napos belépő + 2 sör + 1 grilcsülök árával egyenlő .

                  Aztán ezek a "legendás" árak amikor fizetésre kerül sor-mindig összemennek . Ami inkább tény az ,hogy az igényes munkát lehet jó áron eladni . Az itthoni munkadíj sokszorosáért ,de nem többért -mint ha kint csináltatná meg a tulaj .

                  mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Csepel 100 ast felújítva, adott el a barátom családi problémák miatt 1.600.000 ft ért
                  Az ilyen dolog meg igazán a .............. ( illetve nagyon örvendetesen a Magyar értéket szerető ,megóvó ) kategóriába tartozik .
                  sepy, wsievers és taluga kedvelte ezt.

                  Komment


                    joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Azért ez igy konkrétan , kissé elnagyolt megállapítás .
                    Ebben teljesen igazad van! Az arányokat is nézni kell, hogy a kinti átlag keresethez képest mennyit ér. Sőt, ahogy megfigyeltem a saját hazájában minden veterán jármű márka (meg minden más) olcsóbb (gondolom, mert ott van belőle a legtöbb!). Csak hogy még egy szempontot bele vegyünk.

                    joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Aztán ezek a „legendás” árak amikor fizetésre kerül sor-mindig összemennek . Ami inkább tény az ,hogy az igényes munkát lehet jó áron eladni . Az itthoni munkadíj sokszorosáért ,de nem többért -mint ha kint csináltatná meg a tulaj .
                    Igen! Éppen erről írtam föntebb, hogy aki csak a hirdetések alapján ismeri az árakat, nem tudhatja valójában mennyiért kelnek el a dolgok.
                    Az igényes munkát pedig remélem még sokáig meg is becsülik mindenhol! Meg marad az a réteg, akik értékeli (anyagi oldalról is).


                    Az a rövidke mondatom valóban elnagyolt volt (nem is kissé).




                    Ez viszont nagyon szép! Giacomo Agostini fején is ilyen AGV ült miközben motorversenyző legendává vált!!!

                    Márkás Olasz bukósisak
                    Utoljára szerkesztve a következő által: taluga; 2013 máj. 11, 19:19.

                    Komment


                      Szia Mir-mur!
                      Nem hagyott nyugton a tegnapi beszélgetésünk, mivel a darabszámokra vonatkozó becslésed felébresztette bennem a kíváncsiságot, így utána néztem a 250-es Csepeleknek.
                      Az iker dugattyús verzióból alig 2000 darabot gyártottak 1950-től. Konstrukciós problémái miatt ezt váltotta az egydugattyús verzió ami 1951-től 1953-ig maradt gyártásban (54-ben jött a Pannónia TL). Ebből kb. 7000 darab készült. Ennek jelentős része külföldre szállíttatott (pl.: Svédország, Svájc, Hollandia, Dél-Amerika). Az itthon maradt példányok újabb jelentős részét a hadsereg és a rendőrség kapta meg, a maradékhoz kevés átlag ember juthatott hozzá. Már csak azért is, mert 9760Ft volt az ára akkor, amikor az átlag fizetés 400 Ft körül alakult egy hónapban.

                      Azért írtam le mindezt, hátha érdekel valakit, aki még (ahogy eddig én sem) nem volt tisztában ezekkel az adatokkal, és nem a Mir-mur becslését cáfolandó. Ezekből a korabeli adatokból túl sok következtetést nem lehet levonni a mai megmaradt darabszámra vonatkozóan.

                      Viszont köszönöm, hogy újabb tudás begyűjtésére sarkalltál!
                      Utoljára szerkesztve a következő által: taluga; 2013 máj. 12, 15:46.
                      soveny, Beagle és 4 további látogató kedvelte ezt.

                      Komment


                        Ez is egy megoldás mennyit is ér a motor. Érdeklődés!
                        baxy1, OdinHEM és 2 további látogató kedvelte ezt.

                        Komment


                          taluga eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Nem hagyott nyugton a tegnapi beszélgetésünk, mivel a darabszámokra vonatkozó becslésed
                          Becsülendő a kitartásod, de nekem nem voltak álmatlan éjszakáim miatta.
                          taluga és sepy kedvelte ezt.

                          Komment


                            panonia t5

                            "eladnám szeretett élménymotorozásra vettem sajnos okmányok nélkül de papirozható kpm el intézin ha kell el is magyarázom hogy kell" - nem a helyesírás, hanem a mondandó ragadta meg a figyelmemet. Azért kíváncsi lennék, mit mondana, hogy lehet lepapírozni egy papírok nélküli motort a KPM (azaz a Közlekedés- és Postaügyi Minisztérium, ugye? Vagy inkább NKH? ) közreműködésével...
                            CZsolti kedvelte ezt.
                            There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                            Komment


                              Valóban durván 10 e ft volt egy csepel tehát kb 25 havi melóval vehettél volna egyet ha kaptál volna ,ez akkor egy ház ára volt beszéltem nemrég egy bácsival aki arról világosított fel hogy ennyiért vette a házát akkoriban.

                              Most viszont nem veszel csepel árából ami kb 800000-1000000 ft házat.

                              taluga eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Szia Mir-mur!
                              Nem hagyott nyugton a tegnapi beszélgetésünk, mivel a darabszámokra vonatkozó becslésed felébresztette bennem a kíváncsiságot, így utána néztem a 250-es Csepeleknek.
                              Az iker dugattyús verzióból alig 2000 darabot gyártottak 1950-től. Konstrukciós problémái miatt ezt váltotta az egydugattyús verzió ami 1951-től 1953-ig maradt gyártásban (54-ben jött a Pannónia TL). Ebből kb. 7000 darab készült. Ennek jelentős része külföldre szállíttatott (pl.: Svédország, Svájc, Hollandia, Dél-Amerika). Az itthon maradt példányok újabb jelentős részét a hadsereg és a rendőrség kapta meg, a maradékhoz kevés átlag ember juthatott hozzá. Már csak azért is, mert 9760Ft volt az ára akkor, amikor az átlag fizetés 400 Ft körül alakult egy hónapban.

                              Azért írtam le mindezt, hátha érdekel valakit, aki még (ahogy eddig én sem) nem volt tisztában ezekkel az adatokkal, és nem a Mir-mur becslését cáfolandó. Ezekből a korabeli adatokból túl sok következtetést nem lehet levonni a mai megmaradt darabszámra vonatkozóan.

                              Viszont köszönöm, hogy újabb tudás begyűjtésére sarkalltál!
                              taluga kedvelte ezt.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X