Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Érdekes, meglepő vagy különleges hirdetések a Veterán aprón
Nagyon szép motorod van. De amint látom a CZ-dobok hangja neked is jobban tetszik.
Köszönöm az elismerést! Meg mondom őszintén azért cz dobok lettek mert azt szerettem volna ha a motor leginkább hasonlítson az eredeti californian-ra.(ennek ellentmond a tárcsafék de hát csak meg kellene állni ) Plusz ez szétszedhető és abban is gondolkoztam, gondolkozom hogy csinálok "belső rezós" dobot amit ebből jobban meg tudnék oldani. De persze a hangja se rossz, igaz a dob hátsó részében nincs benn a "furulya".
Kedves draki! Én is be szeretnék állni a gratulálók sorába csak több képet szeretnék látni róla. Nekem is a 634-es-em volt de így sportosabb és hízelgő kicsit ,hogy egy azon gyárudvarból választottál kipufogót! Igaz a blokkod már újabb, evvel a kipufogóval szerintem elég élénk hangja lehet.Tuning nélkül meg nem kell a rezó szerintem mert furulya nélkül így is gyorsabb az öblítés.Persze egy jó tuninggal 500cm3-esre hüvelyezve sok borsot tudna törni sok mai géptulaj orra alá. Ha már lúd legyen kövér!!
Igazán köszönöm! Sajnos több képet mint az adatlapomon van nem tudok most feltenni róla mert a képek az otthoni gépemen vannak. Jelenleg meg hétvégéig külhonban vagyok, dolgozni. Amit itt használok laptopot azon meg nincsenek most képeim. De ha otthon leszek pótolom!
A rezonátorról meg azt gondolom hogy alapból is hasznos lehet. Meggyorsítja a gázcserét, ettől rugalmasabb lehet a motor és esetenként kevesebb lehet a fogyasztás is. Na meg a hangja nagyobb
Az Mz-re kísérletképpen csináltam egyet a szocimotorosokk.hu oldalon lévő leírás alapján. Ami érdekes volt hogy a gyári 95-ös főfúvóka helyett 115-ös lett bele ideális. A gyorsulás jobb lett, könnyeben pörgött és nem vettem észre többletfogyasztást.
Első nekifutásra jóval nyomatékosabb lett de 5000-nél nem engedte tovább forogni. Ezután mivel állíthatóra csináltam a rezót, rövidebbre vettem a közép részt. Ezzel alul gyengült de magasabb fordulaton jobb lett és engedte 6000 fölé is forogni.
De nem akarom szét off-olni a fórumot, ez már más téma........
Utoljára szerkesztve a következő által: dkari; 2013 dec. 09, 15:48.
400 körül még talán elbírja a gyári is. Onnantól viszont borul a bili és mindent cserélni kell, ismerve a későbbi gondokat. Idáig a legötletesebb Jawa átalakításnak egy olyan gépet találtam, ahol megkerülték az automatikát, és feltettek egy sokkal kisebb váltókart, és "angolosra" alakították a féket.
Amúgy tárcsaféken már én is gondolkodtam, mert anélkül olyan mintha tehervonattal mennék
2007 Csemő:
Máig tervben van egy ilyen gép építése, üres forgalmis váz van, a többi jön magától.
Jah és visszatért a CETKAs barátunk: http://veteranapro.hu/szolo-motorker...ado-cserelheto
A gép kiegészült egy csak rendőrségi helikopterról leolvasható rendszámmal , vízvezetékcsőből készült egyeneskormánnyal, lószerszámmal, és a kormányra spárgázott törölközővel/konyharuhával( Vagy ez netán valamelyik skót klán kiltje?)
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 dec. 10, 01:37.
dkari, OdinHEM és 2 további látogató kedvelte ezt.
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Jah és visszatért a CETKAs barátunk: http://veteranapro.hu/szolo-motorker...ado-cserelheto
A gép kiegészült egy csak rendőrségi helikopterról leolvasható rendszámmal , vízvezetékcsőből készült egyeneskormánnyal, lószerszámmal, és a kormányra spárgázott törölközővel/konyharuhával (Vagy ez netán valamelyik skót klán kiltje?)
Nem ismerem a sztorit,de nekem tetszik ez a motor..... Jól gondolom,hogy kamu papírokkal rendelkezhet?? Jah és a "Z" nélküli tankfelirat.......
Nem értem embereknek honan szorul enyi tudás a fejükbe én a hejébe nem mernék utcára meni hátha elraboltat a náza nem sok a külömbség mint a trabant meg a merci akkor rákell irni hogy honda de atol nem fog többet érni a hirdetés azétr van fen mert büszke vagyok rá
Lassan ki lehet adni könyvben a hozzászólásokat, annyi van... Pár hónappal ezelőtt már szörnyűlködtünk a hozzászólásokon, azóta látom gyarapodott szépen.
Komment