Sziasztok az UWEX gyartott a 90 -es evekbe egy sisakot amibe eleve ket plexi volt jol mukudott de voltak olyan fenyviszonyok amikor visszatukrozte az arcomat eleg volt egy kicsit leforditani a fejemet es megszunt a tukorkep.De mellette volt egy Shoei Kocinski amin volt egy oldalso pocok ami megnyitotta a sisakot anelkul hogy zavart volna es szerintem jobb volt ez a szisztama .
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
De jót motoroztunk ma!
Collapse
X
-
Szervusztok!
A tudatlanság nem szégyen,csak abban az esetben ha belenyugszunk,-ezért utánanéztem magam is.
Forrás:Láss tisztán!-Onroad.hu-...
A fentiek szerint az utólag bebarkácsolható ebből sem sokat ér,de a gyártók már léptek és megalkották a gyári és eredeti,semmivel össze nem hasonlítható és pótolható,-használatában pótolhatatlan PinLockos sisakot.Tessék vásárolni és másoknak is ajánlani,hagy fogyjon a boltokból a sisak,a zsebetekből meg a pénz!
Valószínű,hogy az életben sem fogok ilyet használni,mert nem kedvelem a zárt sisakokat,illetve soha nem volt még és nem gondolom,hogy hozzá tudnék szokni,de azért jó tudni,hogy mi is az a PinLock.
Üdvözlettel:Che
- 3 likes
Komment
-
Szintén szemüveges vagyok , kb 5 éve járok pinlockal (Shoei Raid II) , nekem semmilyen problémám nem volt vele. Az új sisakomhoz is megvettem (Schubert C3) igaz ezt még nem hordtam mert a Jézuska hozta
De mellette volt egy Shoei Kocinski amin volt egy oldalso pocok ami megnyitotta a sisakot anelkul hogy zavart volna es szerintem jobb volt ez a szisztama .
Mint ezt Movisz megírtaUtoljára szerkesztve a következő által: emu; 2017 febr. 12, 20:56.
- 1 like
Komment
-
Na megnézem a Schubertet azt nem tudtam , viszont a Shoeinek is volt ilyen kis rést nyitva hagyó megoldása, az is jó volt de az enyhe huzatot csinált a sisakomban.
Che, nem kell hidegben motorozni. Egyszer Ausztriában elkapott egy hirtelen lehűléssel járó zápor . Úgy bepárásodott a sisak , hogy meg kellett állnom. Na azután vettem meg a pinlockot..
emu: megnéztem , az enyémen nem lehet trükközni a plexi nyitássalUtoljára szerkesztve a következő által: Ba701; 2017 febr. 12, 21:33.
- 1 like
Komment
-
Ki fogom próbálni.
Az légzés elterelő, amit emu írt elég jó lehet. Csak nem találtam olcsót. 5-6 ezer körül láttam, egy ilyen fólia meg 10 körül van.
Az igazság ott van, hogy ha valaki akar motorozni, főleg ilyenkor is, akkor nem ússza meg ezeket.
Nyitott sisakban igen kellemetlen lenne egy haladós 120-130as tempót menni.
Bohóckodok a bélelt kantáros nadrág (életem legjobb vétele, egész télen ebben jártam, nem csak motoron), aláöltöző, térdvédő, mackó ruházatban. És fázok. Az uvex kabátomban pedig sose fáztam. Sajnos a mai napig nem találtam rám illő nadrágot.
Ez a pinlock csatlakozó egyébként nagyjából minden új sisakon rajta van a 30ezres kategóriában, nem kell külön futkosni érte.
Az mt sisakot is le lehet úgy zárni, hogy minimális szellőzése legyen (ha lecsapod, akkor zár teljesen). Csak a szemem elég érzékeny.Utoljára szerkesztve a következő által: bokor28; 2017 febr. 12, 21:40.
- 2 likes
Komment
-
Jut eszembe, még a hőskorban a Wartburg állandóan beázott és ahogy beindult a fűtés a szélvédő bepárásodott, függetlenül attól hogy milyen régen volt eső.
Akkoriban volt egy Prevent márkájú páramentesítő spray ami annyit ért mint halottnak a csók.
Viszont ha bedörzsöltem a szélvédőt birsalmával, nem párásodott be, vagy legalábbis úgy éreztem.
Lehet ez plexire nem jó , nem tudom.
- 2 likes
Komment
-
Amikor száguldoztam és zárt sisakom volt (márkát már nem tudom) abban volt egy gát ami lefedte az orrom és az arcom egy részét,így a kilélegzett levegő alulra került. Volt rajta pár szellőzés állító bigyó is. Párára nem emlékszem. Most egyszerűen nyitott sisakkal kikerülöm a problémát.
- 2 likes
Komment
-
MOST MONDOD A BIRSALMÁT!!!!???
Mikor már megvettem a pinlockot?
8 ezer. És működik. Elindultam tacskóba, fújtam 10 percig a párát, majd egy jól irányzott átgondolatlan mozdulattal berántottam a kormányt balra az első motoros boltnál.
Falrakás után fújtattam, mint a sárkány, a fólia mellett cseppekben állt a víz, rajta nyoma sincs.
Ha ez így marad, kiváló.
Szembefénynél tükröződik rajta az arcom, pár perc után nem zavaró. Meg kell szokni, hogy a perifériás látásba benne van a fólia széle.
Működése: Fogtak egy vastagabb fóliát, megkenték a széleit egy szilikon csíkkal.
Ez eltartja a plexitől a fóliát és a légréteg hőszigetel.
A két kis pöcök meg oldalról tartja az egészet.
Le lehet ezt nyáron szedni? Vagy rajta kell hagyni?
(Sokszor mondtam már, ilyen MT sisakot ne vegyetek. Hitvány anyagok, hitvány összeállítás.)
- 2 likes
Komment
-
UK eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésemég levegőt is kap az ember.
- 3 likes
Komment
-
Ha csak hűvös van akkor ez jó/ hűvös a nagy diófa alatt van/ de mostanság mikor minuszok vannak hiába veterán akkor sem jó! Muszáj az nagy úr , ilyenkor a lehajtott plexit védene. Ez az idő nem a száguldozás időszaka hacsak nem szeges gumi van a gépen de az már jégmotorozás ami ha megszűnik a hó és a jég furcsa hangot adhat.
- 1 like
Komment
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésefurcsa hangot adhat.
- 1 like
Komment
Komment