Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Errefelé nem volt jellemző. Itt a Csepel 125-tel kezdődött a motorizáció. Zündappot is csak 1* láttam, az is csak egy DBK, ami a környékről került elő.
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Tegnap éjszaka DKW töltésével bíbelődtem,de nem tudtam eredményt varázsolni (nem volt a hibalistán) a töltéskapcsolót kézzel sem tudtam kapcsolni. Éjjel megálmodtam,hogy MZ dinamóval próbálom helyettesíteni. Reggel lebontottam az MZ-ről...s kicsit meglepődtem,mert felcuppant a helyére. A bütyök is jó helyen van,s még megszakító hézagot sem kell állítani. Ha megtolyt a tyúk a garázsban próba következik.
Jah felmegy rá az Mz, de az Izs is. Végülis rokonok, az első az unoka, a másik pedig az elhurcolt testvér, aki Szibériában a hadifogságban már németül is elfelejtett. Mivel az Izsre pedig felmegy a Voshod/Minsk jeladós gyujtás, 12v os is lehet(az állórészhez átalakítótárcsa kell itt már, nincs bizonyítható vérségi kapcsolat), de maradhat 6v , és gazdaságos is a Riga Delta/Verhovina S-62 tirisztolos gyujtással.
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2017 febr. 25, 14:10.
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Pedig néztelek, nem vesztettél semmit. Esetleg figyelemre méltó lehetett egy kis Guzzi, egy CB 125, Egy Bmw R2 roncs, és talán egy R20-as. Szinte semmit nem vettem. Egy kis Sierrás könyv esett be. Izs blokkal Dunát lehetett volna rekeszteni. Amikor kellett volna tavaly, akkor persze nem volt.
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2017 febr. 25, 17:48.
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
R 20 talán érdekelhetett volna mert egy roncsot én is tudok. Bár valószínű a hiányok ugyanazok. Esetleg nézelődni tudtam volna azt is,mert elég árérzékeny vagyok.
A témánál maradva én tegnap a viszonylag jó időt kihasználva délután elgurultam CZsolti barátomékhoz. A januári -7 c fokot kivéve nem gurultam még a Guzzival. Már igen vashiányos voltam! Gurultam 86 km-t gyógyítólag hatott rám. Kedvező a benyomásom a gépről.
A rokonság tiszta, de ennyire azért nem vágom.. De megpróbálom észben tartani.
Most kicsit jobban szemügyre véve a dinamót (eddig is furcsa volt hogy számokat nem találtam a bekötéseknél) oldalán van egy ciril d betű, s a kondi is így van összefirkálva. Valaki már előttem is meghazudta a gépet..
A témánál maradva én tegnap a viszonylag jó időt kihasználva délután elgurultam CZsolti barátomékhoz. A januári -7 c fokot kivéve nem gurultam még a Guzzival. Már igen vashiányos voltam! Gurultam 86 km-t gyógyítólag hatott rám. Kedvező a benyomásom a gépről.
Igen, így volt. Sepy nálunk járt egy villámlátogatásra. Betartotta a családnak tett ígéretet, hogy kerül egyet a városban. Olyan apróság, hogy Orosháza, vagy Békéscsaba meg kit zavar?
Nagyon szép ez a Guzzi. Ezek az olaszok nagyon értik a formatervet.
Ezt én is elmondhatom magamról.
Ennek ellenére nem emiatt pattantam ma motorra.
Reggel indultam volna munkába, hát Suzuki meg se nyekken. Valamelyik hülye rajtahagyta a világítást éjszakára
Igaz hogy korábban megfogadtam, a motort nem hozom ki a garázsból ha vizes az út De a szükség nagy úr. Egész éjjel esett, még reggel is szemetelt valami...
Utoljára karácsonykor berregtettem meg egy kicsit, azóta állt. Mégis első rugásra indult... Örültem is magamnak (meg a kiváló tekknikának) rendesen!
Nem mondom hogy most nem hűlt át a térdem, combom, de azért jó volt...
Igaz nem na hanem tegnap, de azért műszaki utÍ n mentem egy kört https://youtu.be/t4tTqdabohg
AztÍ n este miskolcra, de azt nem élveztem annyira visszafelé mÍ r igen hűvös volt...
- - - Updated - - -
Ja, este hazafelé villogtak rám szemből hogy vakít a tompított (kicsit mondjuk magasra volt állítva)
Azért egy picit jobb ez a gyújtás mint a gyári volt
Komment