Közlemény

Collapse
No announcement yet.

De jót motoroztunk ma!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Megfogadtam, hogy nem ülök motorra, amíg legalább 18 fok nem lesz. Nincsen rendes motoros ruhám, csak farmer, sima bőrdzseki, meg kesztyű...

    A minap feltöltöttem az akksit és berúgtam az Izs-t. Olyan hangja volt, hogy olyan hangja volt, hogy csak hallgattam és hallgattam... Ma nem bírtam magammal, újra elindítottam és mentem vele egy néhány száz méteres kört, mert azért csak 8 fok volt...Jöhetne már a tavasz...

    Komment


      Jöhetne bizony,még mindig pakolni kell a fát a kazánba és olyan északkeleti a széljárás,hogy csak úgy vacogok.

      Komment


        Ma nem bírtam tovább!

        Autó ki aksi be,és amíg melegedett:összekerestem az öltözéket és hajrá!Mentem egy kanyart természetesen munkavállalás indokával ,de nem volt gazda,igaz nem az volt a lényeg hanem az első motorozás 15-18C'-lehetett szépen elporoszkáltam,igaz egy kis hangzavart csináltam a forma kedvéért.
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          Így van ez a Vashiány miközöttünk Nép betegség!! Szerintem ilyen benzingőzösök között ez természetes jelenség. Már engem is reszel a jófene egy jó gurulásra bár én már próbáltam de estefele az volt a tapasztalatom mint Norbinak 70-80 km után hül a kesztyű.

          Komment


            Mivel napok óta nem volt internetem volt szabad időm és neki álltam a floridát saját ízlésemre alakítani / nem külső dolgok/, gumi csere , fékbetét hézagolás és sok apróság mi talán csak nekem fontos. tegnap du.-tán gurultam egy jót bár vissza fele már hült a levegő de a gyógyszert a hűtőben kell tartani!! ugye jól tudom? Orosháza-Gyula 120km a próba kellemesre sikerült.

            Komment


              Click image for larger version

Name:	motorépítés 108.jpg
Views:	1
Size:	198.3 KB
ID:	151602BMW r 24. 1949 250ccm.

              Komment


                Mai nap 2x toltam vissza a motort. Jót akartam motorozni,de eltűnt a kompresszió 500m után... tank le,szelepfedél le, hézagállítás.... majd próba,s 500m után tolhattam haza. Eltűnt a szelephézag a kipuff szelepnél. Már hegesztettem másik nyomórudat,holnap igéretes próbamotorozás lesz. Az alany: R25/3.

                Komment


                  Eltűnt a szelephézag a kipuff szelepnél.
                  Acél szelepfészek ?
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    Acél szelepfészek ?
                    Igen. De a többi problémamentes gépnek is az. Miért?

                    Komment


                      Miért?
                      Tudtommal az öntöttvasból készült,hamar beég az ólommentes anyag miatt.Az kenéshiány miatt lehet a gond,esetleg a szelep anyaga nem megfelelő.Viszont ezeket te jobban tudod.
                      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                      Komment


                        Viszont ezeket te jobban tudod.
                        Még tanulok... Az állítócsavar és a nyomórúd összeékelődött Az előző hegesztést javítottam,és hosszabbítottam 5mm-t. Most gondmentesen üzemel.Click image for larger version

Name:	motorépítés 112.jpg
Views:	1
Size:	200.8 KB
ID:	151663 BMW R 25/3 250ccm 1954

                        Komment


                          Click image for larger version

Name:	motorépítés 113.jpg
Views:	1
Size:	197.6 KB
ID:	151664 Holnapi kisérlet,ha addig sikerül lelket lehelni..

                          - - - Updated - - -

                          Meglepetés volt..kis takarítás,üza töltés után elsőre indult. Alapjáratot tizedére kellett állítani,s a saját karburátorával hibátlanul üzemel.

                          - - - Updated - - -

                          Tudtommal az öntöttvasból készült,hamar beég
                          Lehet ezt Te tudod jobban.. beszéltek nekem bronz szelepfészekről. Én még olyant nem láttam. El tudom képzelni,hogy akár jó is lehet..de erősen anyagfüggő úgy gondolom. Gyakorlati tapasztalat esetleg?

                          Komment


                            Nemes Pista mintha ilyeneket csinált volna. Őt kérdezd.

                            Komment


                              Gyakorlati tapasztalat esetleg?
                              A lányom kispolszkija megőrjített alu hengerfej,teljes felújítás után nem győztem utánállítani.Igaz saját bevallása szerint"ment az apu 120-al is"nekem soha nem volt szívem szorítani.Na ehhez ajánlották az acél szelepfészkeket annak nem kell az ólmos benzin címszóval,ezen kívül az autókereskedők sorozatban az idősebb járgányokat alapból acél-szelepfészkesre cseréltetik szintén az ólommentes benzin miatt.

                              Egyébként a Skoda és a kispolszki könyve is írja az ólmozott üzemanyaghoz max:1/4-arányban keverhető ólommentest,egyébként károsodást okoz!!!!
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment


                                Szükséges még a szelepvezetők cseréje is ahhoz,hogy az ólmozatlan (moslék) benzinnel problémamentesen üzemeljenek a motorok.A VW és a BMW,a golfoknál és a cápánál,már a nyolcvanas években,valamilyen bronzot használt szelepvezetőnek és acélt a szelepfészkekhez.A bronz minőségét sajnos nem tudom,de amikor az ember esztergálja,a forgács színe a citromsárga szerű.Bronz szelepfészekkel még nem találkoztam,a fenti autók motorjának a hengerfejében a fészkek,edzett acélból készültek.

                                Üdvözlettel:Che
                                Utoljára szerkesztve a következő által: Che; 2017 ápr. 03, 08:35.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X