Közlemény

Collapse
No announcement yet.

De jót motoroztunk ma!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Még "szerencse", hogy az emberek nagy többsége nem ökotudatosan él, így szemetel, így a motorjavító eszközök az út mellett hevernek. Ebben a tekintetben viszont pocsék úti partner vagyok, mert kínos mértékben utálok szemetelni, ha most azt mondanám, hogy ezután mégis fogok, hogy így segíthessek, akkor hazudnék.
    Amúgy meg szép a motor, szeretem a Jawat, 350-est nyúztam egy időben, Most Pannóniám van, de lehet a fiamnak Czetkát veszek, mert egyrészt elérhető árú papírozottan, jó állapotban, míg ez a Pannóniáról már nem mondható el, sajnos...
    Amúgy meg az ilyen apró műszaki hibák nagyon hasznosak, nekem az első hosszabb utamon egy úszólyukadásom volt, egyben egy első kerék defekttel. Az úszó egy szerencsés véletlennel megoldódott, kaptam egyet egy olyan ismeretlentől, aki börzén árus volt, haza ment egyért. A defekt volt az érdekesebb, mert sehol nem volt nyitva motoros bolt vasárnap, így belsőt nem tudtam venni, így maradt a benzinkúttól benzinkútig motorozás, ahol kerékpumpálás, és indulj tovább, de végül is haza értünk. Azóta van nálam tartalék úszó és belső. Addig nem volt, viszont minden más igen, egy teljes dobozzal.

    Komment


      Úgy látszik, ez ilyen gyertyás hétvége volt.

      ...de hogy milyen tartalék alkatrészt, és szerszámot vigyünk magunkkal? Ez nehéz kérdés. Majdnem mindig bejön, hogy az kéne, ami nincs nálunk.


      A defekt volt az érdekesebb, mert sehol nem volt nyitva motoros bolt vasárnap, így belsőt nem tudtam venni, így maradt a benzinkúttól benzinkútig motorozás
      Miért nem vettél egy tip-top-ot a benzinkúton?

      Komment


        Igrich eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Még „szerencse”, hogy az emberek nagy többsége nem ökotudatosan él, így szemetel,
        Nem messze volt még egy friss doboz is. De ez már meg volt lapítva. Sajna válogatni is tudtam...
        Sokkal jobb árban vannak Czetkák az való igaz, árulnak egész szépeket is százezer körül.
        Úszóm már nekem is lyukadt ki, akkor a benzincsappal játszva mentem haza.
        Jók ezek az öreg motorok, éberen tartják az ember probléma megoldó képességét

        Komment


          Miért nem vettem tip-topot, vagy defekt javító sprayt? Mert nem jutott eszembe. Tényleg! De szerintem a ragasztás azért nem került porondra, mert semmi kedvem nem volt szerelni az úton, ezért választottam az ügyeskedést. El is "vitorláztam" így olyan 90 km-et, mire hazaértem. A szétszedés után derült kik, hogy a belsőm ezer helyen repedezett volt. Mindegy, tanultam belőle!

          Komment


            gesszti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

            ...de hogy milyen tartalék alkatrészt, és szerszámot vigyünk magunkkal? Ez nehéz kérdés. Majdnem mindig bejön, hogy az kéne, ami nincs nálunk.
            Nem olyan nehéz az
            Szigetelőszalag, drót, gyorskötöző, benzinálló 2K gyurma, ragasztós zugsorcső, gyertyakábel, benzincső, kombinált fogó(vagy inkább egy multi tool bicska), pár villáskulcs, gyertyakulcs, csavarhúzó és 2db kipróbált tartalékgyertya(merthogy kb minden 3, selejt), bovdenjavító készlet (főleg Pannóniátoknak), ha biztosra megy az ember akkor tartalék bovdenek, pár tartalék anya, egy darab ón, egy pici szúrólángot adó öngyújtó, műanyag kupak rajta egy benzincsőméretű lyuk és egy szellőző lyuk és pár benzinálló gumilap darab.
            Most így hirtelen ennyi jut eszembe ami a szerszámosban van.

            Bár a csavarhúzón, a gyertyakulcson és a tartalék gyertyákon kívül mást még nem használtam belőle(saját célra), de biztos ami biztos

            Ja igen, és az ülés alá gyors kötözővel rögzítve egy pumpa, valamint a kerekekben defektgátló folyadék.

            Komment


              Én a defektjavító" sprajt" teszem előre és kiegészítésként tartalék üzemanyag szűrő! és egy megszakító pár/ már akinek van/.Nekem még kell. Általában azért érzi a pilóta a gépének a gyenge pontját.Természetesen itt is fenn áll a tévedés lehetősége mert amit Gesszti is megfogalmazott igaz. Mörffi I. Törvénye ami el tud romlani az el is romlik! / szabatosan!!/. Nem a helyesírás , inkább a valóság a döntő jelen esetben.

              Komment


                Én a defektjavító„sprajt” teszem előre
                Aj-jaj!Előjöttek a rossz emlékek!!!!Habár évente csak egyszer szoktam defektet kapni....így már ez is letudva!De a defekt javító spray biztos jó dolog!(Most már nekem is van!)Egyébként az idei próba körökön túl vagyok(3200km)Úgy hogy most már majd elmegyek valahová motorral kirándulni is!Mert az hogy szegény ,,tűz okádómat!"végig hajszolom a fél országon az nem kirándulás! Igaz ha 100 alatt megyek el álmosodom ha 110 fölött akkor pedig feltuningolom magam!A Szombati 450km után még le sem mostam szegényt!Pedig van egy kis bogár gyűjtemény rajta!Megyek is le csutakolom!

                Komment


                  Nekem is defekt spray van a táskában, plusz egy defekt javító készlet is, ha minden kötél szakad. Amúgy a szerszámkészleten kívül tartalék gyertyák, kondenzátor, megszakító, biztosítékok, szeleptű, fesszabályzó, bovden, izzók, benzinszűrő találhatóak az oldaltáska aljában elhelyezett dobozban. Ja, és a két csodafegyver: rézdrót és szigetelőszalag

                  Komment


                    Nagyon szeretem Geszti hozzászólását!
                    Nem olyan nehéz az
                    Ha már így kezdi valaki, az csak igaz lehet!
                    Utoljára szerkesztve a következő által: Igrich; 2015 ápr. 27, 20:55.

                    Komment


                      .....a kötelet mind kihagytátok . Egy vékony erős , 6-8 m kötéllel sok 10 km-t lehet biztonságos vontatást végezni . Akár utassal is .

                      Komment


                        Igrich eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Ha már így kezdi valaki, az csak igaz lehet!
                        Én csak remélem hogy igaz, és nem szeretném megtapasztalni hogy nem az

                        Komment


                          ...a kötelet mind kihagytátok .
                          Na, ez is egy Joker ötlet! Nekem még kötélverő gépem is van, ha jól viselkedtek, leviszem Tiszakeszire. Nagyon mókás!

                          Komment


                            Pár mondat a hétvégéről:
                            Szombaton délelőtt részt vettünk a Rendőrség és a Zalai76ME által szervezett vezetéstechnikai és tájékozódási tréningen, csapatban 9-ek lettünk. (12-ből) Majd az Egervárra érkező budapesti motoros csapattal tettünk egy rövid túrát a söjtöri Deák-kastélyhoz ill. a pusztamagyaródi kilátóhelyhez. Végezetül este átmotoroztunk a gutorföldi motoros nap-ra ahol a TMK Rock Band nyilvános próbát tartott (Söjtöri találkozón játszani fognak) De ezzel még nincs vége: hazafelé falubeli Csepeles márkatársunknak pozitív energiát adtunk a sötétedésig tartó út menti szerelés közepette.
                            A nap mérlege:
                            Több mint 160 km motorozás (D-Csepel + P12), 1 elhagyott Pannonia szerszámkészlet és szuper élmények!

                            Tegnap pedig életemben először oldalkocsi motort vezethettem. (BMW R27,amelyikkel a Veterán Újságban vagyok lefényképezve)

                            Úgyhogy TökÉLETES hétvégét zártunk!

                            Komment


                              joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              .....a kötelet mind kihagytátok . Egy vékony erős , 6-8 m kötéllel sok 10 km-t lehet biztonságos vontatást végezni . Akár utassal is .
                              A kötelet nem javasolnám,mert '76-óta nem engedi a Kresz.

                              Komment


                                A kötelet nem javasolnám,mert '76-óta nem engedi a Kresz.
                                Én kérem szépen készültem. Ezért jó 15 évvelezelőtt, mikor ledöglött a moci, nem kötöttük kötéllel a kispolszki után a motort. Simán csak kapaszkodtam a jobb B oszlopban, és gurultam mellette. :-)

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X