Közlemény

Collapse
No announcement yet.

De jót motoroztunk ma!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Hát hogy nem alkoholmentes sört iszok este, ( mert az egy lépés a guminő felé...) hanem vagy rendeset, vagy fröccsöt...

    - - - Updated - - -

    mert hogy Kunmadáron, bármekkora is volt a jókedv+forróság csak jeges alkoholmentes sört ihattunk...

    Komment


      Szombaton részt vettünk a Csepel-Pannonia Baráti kör találkozóján. ("Neda találkozó")
      Nagyon jól éreztük magunkat, szerencsére az időjárás is kegyes volt hozzánk, 181 hibamentes kilométert motoroztunk.
      Sajnálhatja,aki kihagyta.
      Jó társaság,sok szép motor.
      Click image for larger version

Name:	BIG_0012321929.jpg
Views:	1
Size:	60.6 KB
ID:	140501

      A Pécsi Oldtimeresek motorja egykor Kádár Jánost kísérte


      A meglepetés pedig Vasparipás Anita és Balázs esküvője volt


      További képek itt
      És egy idézet Szelestéről: "Pannonia nélkül nincs élet,de ha van,akkor az egy más élet"

      Komment


        "Extra Pannónia non est vita, si est vita, non est ita"

        Komment


          "Sziasztok!A vasárnapi-hétfői ausztria-Fertőtó kerülés hatalmas élmény volt! " -írta motoros túratársunk a hétvégéről.

          Már tavaly is tervezgettük a tókerülést, de akkor elmaradt, idén épp kapóra jött egy veterán rendezvény Eberauban, gondoltuk összekötjük a kettőt. Nagy lelkesedéssel és 4 motorral indultunk Söjtörről (P12,CZ 350, Yamaha XJ 600, Honda VFL) majd Egerszgen csatlakoztak hozzánk a többiek, így közel 10 motor "száguldott" tovább.

          Körmendig nagyon szépen ment mindegyik motor, de egyszercsak a Pancsi elkezdet akadozni. A csapot gyorsan tartalékra fordítottam,de leállt. Szerencsére 6-8 rúgás után életre kelt és roboghattunk tovább a MOL-kútra, ahol csatlakoztunk a Vasparipások népes csapatához.

          Indulás után semmi gond, a tempó is jó volt, majd az egyik bal kanyarnál éreztem,hogy valami nem oké, hiába fordítottam a kormányt, a motor csak egyenesen volt hajlandó menni. Nézem, bakker, defektes az első kerék

          Gyorsan árnyékos helyet kerestem a mocinak, szerencse a szerencsétlenségben hogy elől mentem, ezért észrevett a vezető motoros, így az egész csapat megállt, próbáltak segíteni.
          De mivel a defektjavító spray-t kinyomta a gumi, tudtuk,hogy nagy a baj.


          Szerencsére pont egy erdészháznál voltunk, ahova be tudtuk tenni a Pancsit. Ezt követően utasként folytattam Danesz mögött, részt vettünk az eberaui rendezvényen. Magyar velocipédesek Sopronból



          Zalai motorok Eberauban
          Közben a körmendi barátaink óriási szervezésben voltak, hátha kerül belső gumi, szerszám már volt,de gumi csak más méretben, így a motor utánfutón visszakerült Körmendre, mi pedig 2 motorral folytattuk utunkat.

          Alfelünk eléggél elfáradt, mivel egyhuzamban mentünk végig kb. 100 km-t a szállásig.
          Este gyönyörködtünk a Fertő-tó madárvilágában, majd egy kis baráti beszélgetés zajlott.

          Másnap bevásárlás, kastélynézegetés

          aztán irány Illmitz, ahonnan az egyik legjobb kilátás van a Fertő-tóra.



          A következő megállónk Mörbisch am See, a fertő-tavi komp másik osztrák kikötője. Víz alattam, víz mögöttem.

          A 2 állomás között nem terveztünk megállót (A többi látnivalót meghagytuk jövőre.),de az útjavítás miatti elterelés okozott izgalmakat.

          A további tóparti nézegetés helyett beugrottunk tankolni Sopronba, majd irány a hegykői termál,hogy végre megáztassuk "elgyötört" testrészeinket.



          Közben érkezett a jó hír: a körmendiek megcsináltatták defektes kerekünket, úgyhogy irány Körmend. Út közben 2 rövid pihenőt beiktattunk,így kellemes volt az út amíg nem találkoztunk a 86-os úton eszetlen kamionosokkal

          Este 9 óra körül a "Vasladytől" átvettük vasparipánkat! Mégegyszer hatalmas köszönet Anitának és a Vasparipásoknak a műszaki segítségnyújtásért, Danesz pedig a személyszállításért!

          22:30 körül érkeztünk vissza a "telephelyünkre".

          A defekttől eltekintve műszkihiba-mentes utunk volt, sőt, még egymás fogyasztására is pozitív hatással voltunk, ugyanis a 70-80, időnként 90-es tempó mellett a Czetka 3,2 az XJ 3,9 literes fogyasztást produkált.
          A 2 nap alatt a P12 110, a Czetka 450 km-t tett meg.
          Nagyon elégedettek vagyunk a motorjainkkal és versenyszerelőnkkel, Gessztivel!

          Tervezzük ezt a túrát jövőre is,reméljük akkor többen leszünk.
          Utoljára szerkesztve a következő által: Ricsi95D; 2014 aug. 08, 19:13.

          Komment


            Nem volt ilyen szép hosszú túra, mint Ricsiéké, de ma is gurultam egy nagyobb (kb. 110 km-t) kört a Dunakanyarban. Újra meg újra rá tudok még mindig csodálkozni, milyen jó helyen is lakom ebből a szempontból. Folyópart, hegyi utak, stb.

            A képek Dömösnél készültek, szemben a hegyoldalban a Remete Barlang.

            Click image for larger version

Name:	20140809_150124.jpg
Views:	1
Size:	197.1 KB
ID:	140790Click image for larger version

Name:	20140809_150134.jpg
Views:	1
Size:	197.1 KB
ID:	140791Click image for larger version

Name:	20140809_150200.jpg
Views:	1
Size:	199.8 KB
ID:	140792

            Komment


              Bizony szép helyen laksz! A hátad mögött meg Dobogókő, közben a Rám-szakadék.

              Komment


                Már rég nem írtam a fórumra, de most visszatérek. Igaz nem ma, hanem augusztus utolsó hetében, de igencsak jót motoroztunk egy barátommal.
                Tessék egy pár kép ízelítőnek, a részletes beszámoló pedig a blogomban olvasható. Remélem tetszeni fog.

                Click image for larger version

Name:	2014-09-03-3471.jpg
Views:	1
Size:	197.7 KB
ID:	141043Click image for larger version

Name:	2014-08-26-3362.jpg
Views:	1
Size:	192.4 KB
ID:	141041Click image for larger version

Name:	2014-08-28-3374.jpg
Views:	1
Size:	193.5 KB
ID:	141042Click image for larger version

Name:	DSC_0822.jpg
Views:	1
Size:	198.0 KB
ID:	141044

                Komment


                  Jó túra lehetett! Ha találkozunk részletes élménybeszámolót kérek!

                  Komment


                    Múlt szombaton leugrottunk a Fiammal meg az unokaöcsémmel Nagykőrösre a Jawa parádéra, mivel utoljára 2008-ban voltam arra a Jawa fesztiválon Csemőn. Indulás 6-kor Sopronból, hasítottunk Győrig ahol elkezdett köhögni a a fiam 638-asa. Kiderült , hogy az 1 hónapja beletett (MZ) kondi belseje megmozdult az alu házban. Belső kontakthibás lett. Két lapítás az aluház peremére csavarhúzóval, aztán megjavult a cucc. Ettől függetlenül bementünk Győrbe és vettünk két tartalék kondit. Úgy látszik az új cuccban sem lehet bizni Innentől nem is volt baj Nagykőrösig. Szerencsével megérkeztünk. Eltöltöttünk pár órát néhány régi és új ismerős társaságában, jót beszélgettünk, felvonultunk. Aztán a motor szépségverseny eredményhirdetése után 4 órakor indulás haza. Biatorbágyinál megálltunk nyújtózni egyet és mivel láttuk a szürkeséget Tatabánya felé, beöltöztünk. Ahogy elindultunk vizes lett az út én emiatt előre figyeltem , és a következő kútnál vettem észre hogy a fiam nincs meg. Telefon, kiderült lement a Zsámbéki lejárónál mert elhagyta az erő a Jawát. Kis karikával visszafordultam Mire visszértem már megvolt az első diagnózis: a felső megszakító nem emel el. Kiderült hogy letörött a kis bakelit ami a kalapácsot emeli. A darab szerencsére megvolt. (Persze tartalék megszakítónk se volt , de hozzáteszem ilyen bajjal még soha nem találkoztam) Egy hengerrel elveckelődtünk egy Benzinkútig , 1 ötletem volt, valahogy megragasztani a darabot. Más nem volt csak pillanatragasztó. Sokat nem biztam a dologban , de megragasztottam. Aztán beindult, és felbátorodva az első 10 km-en, visszamentünk a pályára. Summa summárum a ragasztás kibírta Sopronig! Innen már csak egy meglepi volt : egy kiadós eső Tatától Győrig. Végül fél 11 után értünk haza.
                    Képek itt:
                    link
                    nekem 650 km lett a napi guriga, eseménydús volt de fő hogy épségben hazaértünk.
                    Köszönet a szervezőknek a taliért és a finom babgulyásért

                    Komment


                      Örülök hogy jól szórakoztatok!Idős mocival még a lerobbanás is egy vidám kaland!(Nekem legalább is!)
                      Ezt a szép fogatot Perkátán lőttem!Egy idős bácsié!(az üveggel a kezében!)

                      Komment


                        Látod 3 kerekű de ha nem teszed stenderre eldől, amúgy az előző képsorok között van egy 350-es Jawa melynek oly gyönyörű a blokkja ami nekem is tetszik. Gyöngyszórt és polírozott a deklin a merevítés. BA 701-nek gratulálok szép nagy guriga volt.
                        Utoljára szerkesztve a következő által: sepy; 2014 szept. 25, 15:18. Oka: Bővítés.

                        Komment


                          Sziasztok!
                          Végre "bevethető állapotú lett a 125-ös Trophy-m, úgyhogy elmentünk egy kis 40 kilométeres túrára a Vértesben
                          Még sajnos vannak gondok, többek közt ha fölrakom Sztenderdre, akkor kihagy a gyújtás, gondolom valahol letestelhet a vezeték, vagy a biztositékok rosszalkodnak.Amugy fantasztikusan éreztem magam,a motor is fantasztikus volt, ment mint a vadászgép, és nagyon szép volt maga a Vértes is
                          Csak a kép erejéig nem volt rajtam Bukó sisak
                          Click image for larger version

Name:	IMG_1536.jpg
Views:	1
Size:	199.1 KB
ID:	141309Click image for larger version

Name:	IMG_1541.jpg
Views:	1
Size:	197.3 KB
ID:	141310

                          Komment


                            Gratulálok hozzá bár vannak kétségeim és ne vedd rossz akarásnak még a rendszám csak egy dolog de a biztosítás hiánya nagyon veszélyes.Még akkor is ha Nem Te voltál a hibás akkor is rád verik a balhét.Nem kötekedésnek vedd bocs. nem is annak szántam csak könnyen elrontják a motorozás élményét.

                            Komment


                              könnyen elrontják a motorozás élményét.
                              Igen, sajnos már itt Zsámbékon is saját rendőrség"ünk" van. Ezért se merem kitenni a lábam, már dongóval se.
                              "Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."

                              Komment


                                Én se szoktam ilyesmivel foglalkozni. Csak menekülés közben nagyot üt a kukorica...
                                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X