Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 559-be 350/360 blokkot?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Jawa 559-be 350/360 blokkot?

    Üdv ha már itt pörögnek a blokk árak hezitálok, hogy az 559-esembe bele merjek e varázsolni egy 350/360-as blokkot vagy vegyek e egy 634-est ami jó állapotú. ???? Jó lenne valami nagyobb, de a kis ördög úgy a szivemhez nőtt, hogy nem akarom eladni. Tanácsokat kérek Köszönöm!

    #2
    Jawa blokkcsere

    Üdv!!! Azon emésztem magam, hogy az 559-es jawamba beépítsek e egy 350/360-as blokkot??? Nagyon szeretem hibátlan kis moci csak jó lenne az a plusz 100 ccm. Mik a tapasztalatok a típussal kapcsolatban ?? simán át lehet tenni a motort vagy fabrikálni kell hozzá?? a papírozást azt megoldom . Ha tényleg érdemes a régóta áhított kéthengeres fütyülne alattam. Várom a tapasztalatokat, mindenféle észrevételt.!!
    Utoljára szerkesztve a következő által: soveny; 2013 jún. 18, 10:17. Oka: Összevontam a két szálat. Egy kérdést egy helyen tegyetek fel, és lehetőleg új, vagy a kérdésnek _megfelelő_ témában!

    Komment


      #3
      lyeti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      hezitálok, hogy az 559-esembe bele merjek e varázsolni egy 350/360-as blokkot vagy vegyek e egy 634-est ami jó állapotú. ??? Jó lenne valami nagyobb, de a kis ördög úgy a szivemhez nőtt, hogy nem akarom eladni. Tanácsokat kérek Köszönöm!
      Optikai tuninggal is sok mindent el lehet érni az 559-nél: Dimensions

      Gyorsan megnéztem a 634-es piaci árait. 80-150 eFt közöttiket találtam. Szerintem jobban jársz egy ilyennel, ami a pénzügyi részét illeti. Mert mi van akkor, ha blokkot cserélsz és elkezd hiányozni a kis ördög? Blokk és szekunderáttétel csere minden alkalommal?

      NAgyon jó a 634-es blokk (nekem is ilyen van). Könnyű indítani, egyenletesen jár, de egészen más karakter, mint az egyhengeres. Remélem tudtam segíteni.

      Üdvözlettel: CZsolti
      sepy kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Szia Lyeti!

        Ide írtam a véleményemet: http://veteran.forum.hu/arellenorzo-...928/#post36543

        A blokk szerintem passzol gond nélkül (már amennyiben ugyanott vannak a felfogatások. Az biztos, hogy a szekunder láncáttételt variálnod kell. Wsievers gond és könyv nélkül vágja a választ a pontos fogszámokról és bízvást várhatod a többiek jelentkezését is.

        Üdvözlettel: CZsolti

        Komment


          #5
          CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Optikai tuninggal is sok mindent el lehet érni az 559-nél
          Hmmm hát ha arra gondolsz hogy ültessen rá egy szép lyánykát ahogy az első képen is látni az általad linkelt oldalon, akkor tényleg lehet javítani az esztétikumát a mocinak, bár nem hiszem hogy attól jobban fog menni is




          lyeti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          anácsokat kérek
          Szerintem ne farigcsálj, lehelj életre egy nagyobbat is és akkor az is legalább annyira a szívedhez fog nőni Persze csak ha anyagi lehetőséged engedi nem kell sietned mert motorozni van mivel míg készen lesz a nagyobbik testvér
          sepy kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            ha arra gondolsz hogy ültessen rá egy szép lyánykát ahogy az első képen is látni az általad linkelt oldalon, akkor tényleg lehet javítani az esztétikumát a mocinak,
            Látom, hogy sikerült az elterelő hadművelet.
            Én a krómozott alkatrészekre (sárvédők, szerszámosdoboz) gondoltam természetesen!
            Egyébként miféle nő? azt észre sem vettem
            OdinHEM kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Sziasztok! A találgatásokat félre téve a következő problémák merünek fel 559/360-as blokkcsere alkalmával (ebben az irányban):
              - oldal takaró burkolat más hajlitasú ezt cserelni kell, emiatt
              - a levegőszűrő házat is a vékonyabb fajtára kell cserélni
              - a jobb oldali lábtartó 20mm-rel szélesebb a 360-ason, de csak a jobb, ezáltal
              - a fékpedál és felfogató konzolát is cserélni kell, mert szélesebb
              - km spirál más
              - a lánc menesztő bajusz más (kis lemez a láncburkolat és blokk között)
              - a 360-as usztatós és nem szivatós, gázkar csere lehet, de nem szükségesen kell
              - a kipufogó könyök más hajlitasú és
              - külső menetes hollanderes
              - plusz egy trafó, kondi és megszakitó, de a gyujtás alaplap is ua az.
              - blokk és burkolatai természetesen. :-)
              Az összes többi elem azonos, csereszabatos, még a váltó bele is, felfogatások sekunder lánc, áttétel stb. Minden...
              Ez egy nagyon jó kis motor.
              A dinamikája a két blokknak teljesen más, ezért nem ugyanaz az érzés menni velük, mindkettő szerethető, de másak.
              OdinHEM és wsievers kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                ptm004 leírt mindent...Én sem cserélném a blokkot, az 559 karakterében is más. Ha annyira kell a 2 henger vegyél 634-et. Tudom hogy a 360 ritkább, de a sok hiányzó apróság miatt kijön a tétel annyira, mintha vennél 1 ilyet. Ha pedig csepptankost keresel, akkor az nehezebb dolog. Elég ritka mifelénk, de egy kis szerencsével 100 alatt ki lehet fogni ilyet is(mondom úgy, hogy a környékbeli nagyobb gyűjtőknek szerintem van...).
                Ha az átépítés mellett döntessz, akkor pedig az kell, hogy olcsón beszerezd az alkatrészeket.
                Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 jún. 18, 17:49.
                sepy és OdinHEM kedvelte ezt.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  #9
                  Nah köszönöm szépen a segítséget inkább nem bántom az öreg hölgyet szerintem jövőre beszerzek egy patent 634-est és megcsinálom strapabíróra. Tudom, hogy más a kettő már tapasztaltam. Így legalább lesz már 3 vas itthon 250... 350.. és egy Ndk-s madárkát is beszereztem méghozzá ilyen munkábajárós városozós simson swalbét. az is készülget majd ha elkészült teszek fel róla képet, de számomra az igazi örömöket az a bizonyos pár betű mögé bújtatott híres márka adja:.....
                  J....A...W...A Még egyszer Köszönöm mindenkinek!!
                  OdinHEM, sepy és CZsolti kedvelte ezt.

                  Komment

                  Ugrás az oldal tetejére
                  Working...
                  X