Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Kétütemű motorok tuningolása!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Mit találtam múltkorában a youtune-on talán a pannóniásokat érdekli

    https://www.youtube.com/watch?v=0GEX...dex=28&list=WL
    Lemezjáték, St.Z.350 és 4 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      A végeredmény jó, de azért a szerelés egy-egy momentumánál összerezzen az ember (satu, kalapács, flex...).
      OdinHEM, Lemezjáték és UK kedvelte ezt.

      Komment


        A flex univerzális szerszám! Ha kell fűrészgép, ha kell marógép, ha kell köszörű...Csak biztos kéz kell hozzá, hogy az ember tartani tudja a sacc/kb. méretpontosságot...

        ...Amúgy meg megfelelő szerszámmal nem is nagy kunszt....
        OdinHEM, sepy és Atti69 kedvelte ezt.

        Komment


          Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          sacc/kb. méretpontosságot...
          A gyári is hasonló szabvány szerint készült. Szóval annál pontatlanabb nem lesz. De egy modern és jó gyújtással. Szóval biztosan jobb az eredmény mint a gyárival.
          Egyébként az milyen motor gyújtása?

          Komment


            Én ahogy kivettem a videobol yamaha jog-ot véltem hallani
            wsievers kedvelte ezt.

            Komment


              Szerintem bokor28 is ilyenről tett fel képet valahol...

              Komment


                A végeredmény jó, de azért a szerelés egy-egy momentumánál összerezzen az ember (satu, kalapács, flex...).
                Az a baj, hogy az itthoni Pannóniások nem elég bátrak ilyen megoldáshoz. Ezek az oroszok nem úgy állnak hozzá a dolgokhoz. Ugyanez van az ottani többi előforduló tipussal is. Jawa, MZ, Pannónia, Izs, mindegy nekik. Ezeknek a gépeknek mennie kell, sokszor napi használatban mind a mai napig. Az első ütés a hidegvágóra, az első tolás a reszelőn mindíg nehéz dolog. Utána már nincs más választás, indulni kell a megkezdett úton. Sok ötletet a Jawához én is tőlük szedtem.


                Szóval annál pontatlanabb nem lesz. De egy modern és jó gyújtással.
                Ne felejtsük el, hogy nem kell a gyárinál pontosabbnak lennie. Nincs mechanikus érintkezés, jeladó van, annak meg mindegy hogy 1mm re, vagy 0,7mm-re megy el mellette a lendkerék. Rázni meg nem fog jobban, annyira amennyire kell ki lessz centírozva, utána már lehet finomítani. A robogó lendkereket pedig nem kell sajnálni, millió meg 1 van.
                Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 jún. 02, 23:48.
                UK, OdinHEM és 6 további látogató kedvelte ezt.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  Korrekt megoldás.
                  Jobban izgatott volna, Iván mit érez, ha visszarúg a fúrógépre a motor.
                  Ugyanis magam is szeretnék egy ilyen indítót.

                  Komment


                    Engem az alkatrész lista érdekelne, simán neki mennék egy ilyen átalakításnak különösebb szívfájdalom nélkül.
                    Lemezjáték és heeegany kedvelte ezt.

                    Komment


                      Bokor! Nem ilyet de korszerűbbet tud Joker.
                      OdinHEM kedvelte ezt.

                      Komment


                        Egyébként akinek van esztergája az sok helyen kihagyhatja a flex-et
                        heeegany kedvelte ezt.

                        Komment


                          millió meg 1 van.
                          Akkor abból nekem 1 szett,mibe fájna?
                          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                          Komment


                            Úgy gondoltam eladó. A Jófogáson most is van egy komplett robogó gyujtásszett 7 ezerért. Én az enyémet kicsit kusza vezetékeléssel 5 ért vettem. Ennyiért egy dinamó forgórészt nem kapok.
                            Sőt a nagy tuningolásban általában kidobálják a gyári fordulatszámkorlátos CDIket. Nálunk egy veteránnál a 10 ezres korlát semmit nem jelent, simán hozza a szükséges teljesítményt.
                            OdinHEM, és 3 további látogató kedvelte ezt.
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              A Jófogáson most is van egy komplett robogó gyujtásszett 7 ezerért. É
                              Majdnem,és akkor jönnek a bajok az elektronika!A pannonia gyújtás és világításrendszerét ismerem,de a töltésoldalt nem(igaz nem is törtem magam rajta)Nekem nem is gond a gyújtás,nem is volt vele bajom.A világítás,féklámpa,irányjelző áramellátása okozott gondokat! Ugyanez a gondom a Kawával:most vetettek velem új aksit mert nem megbizható,másikcégnél kaptam már ott nem indult,biztosan önindító...itt is bemérték a töltésem jó(érdekes módonegyik helyen13,4v az akkusnál13,8v a haver ugyanígy,a Hondával neki majdnem 1v az eltérés...hát nem,a lendkerékben elszabadult egy mágnes...,hát nem öröm.és az sem,hogy hiába mentem szakemberhez!Ugyanez a baj a pannonia átalakítással:az egy dolog,hogy beindul és van gyújtás.Kell hozzá fesszabályzó ami ahogy elnézem ismét érdekes 3-4-5..lábú utána a bekötés,utána az összeházasítás a hagyományos kapcsolóval(az már mechanika)azt megoldanám.

                              Lényeg az,hogy nem igazán kapnék olyan rendszert amit átlátnék,legfeljebb egy működő robeszt amiből egységenként átépíteném a rendszert,és még fennmarad a javíthatóság ördöge!És ha ezt végiggondolod nem csoda amiért nem alakítgatjuk át a gépeket.Reménykedtem Heegany-ban,de ő még keresi a saját útjait:lehet ha lehiggad akkor ismét nekiáll.
                              Véleményem szerint,akár Kínai akár más tekercsekből mágnesből kellene egy kittet kitervezni saját alaplapba amit csak fel kellene szerelni egy rajz után,tudom ez nem lenne elérhető a hétköznapi pannoniásoknak így viszon nem igazán van értelme.Annak sem vagyok híve,amit most csinálnak a srácok,Yamaha,Kinaí,honda,és mindenféle-bontott "lomokból"eszkábálnak rendszereket.

                              Azok a gépek 90%-ban kukában végzik,biztosan tudom:láttam a Simson átalakítási hullámot 2-3-om motorból épült egy,és hamar szétment,vagy letiltották az útról!A vége bontás,vagy MÉH....
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment


                                Az a baj, hogy az itthoni Pannóniások nem elég bátrak ilyen megoldáshoz.
                                Hát, szerintem épp elég nyomát találjuk hasonló beavatkozásoknak mindenfelé, mikor kezünkbe kerül egy motor vagy egy blokk, vagy akárcsak egy-egy alkatrész. De az még a '60-as, '70-es, '80-as években volt, mikor az itteni elkövetők így álltak a dologhoz, mint most az oroszok...
                                Én biztos nem fognék be egy új alkatrészt a satuba, amit majd a motorba szeretnék építeni, meg nem is flex-szel csiszolnám. Magát a motorblokkot se fognám be a satuba kipróbáláshoz. Ha autót szerelek pl., még az is fáj kicsit ha eltörik egy műanyag kábelrögzítő, pedig se nem veterán, se nem youngtimer. Vagy amit bontásra hoztam, nem vágtam el rajta még egy gumicsövet sem pl.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X