Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Kétütemű motorok tuningolása!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Úgy fúrták fel, hogy a hüvely még bele fért nem csak a gyári szoknya méretig bővítették ki. A forgattyús házat is ennek megfelelően bővítették ki hiszen a felömlők is változtak a blokkban is.Kedves Ákos az illesztés nem azon múlik,hogy milyen a hűtés elsődlegesen!A szorosabb illesztés egymagában még nem növeli az élettartamot- sőt sok bosszúságot okoz és keservesebb lesz a bejáratás ha egyáltalán sikerül.A tűrés betartása, jó anyagminőség és nem utolsó sorban a gépmunka felületének érdessége a meghatározó.Mikroszkóp vagy nagyító az ékes bizonyíték erre ha a gyűrű leszedi a barázdákat milyen méretű lesz!!. Ha szabad szemmel megnézed szépnek tűnhet az, nem véletlen a hónolás fúrás után.

    Komment


      Akkor egy nagyon vékony falú hüvelyt kellet csinálni.A Trabant 20mm átmérőjű csapszege nem okozott gondot? Milyen porlasztó volt jó hozzá,és a közös szívónyílást hogyan sikerült megoldani ?

      Komment


        YAMAHA -RD 350-400=az eddig felsorolt álmok beteljesedésével . KIcsit talán olcsób(vagy nem drágább ) , de biztos üzem és élvezet biztosabb .

        Mondom én, a marha aki.....
        wsievers kedvelte ezt.

        Komment


          St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Üdv sepy!

          A 350ccm-es Jawa hengerének a furata 58mm,a külső átmérő 66 mm,hogyan lehetett felfúrni a Trabant 72mm -es méretére?( kiemelés tőlem)
          Szerintem sehogy mert a két henger távolsága kb 98 mm, nincs hely.

          Komment


            Az túl egyszerű megoldás,elveszik az alkotás öröme.
            Utoljára szerkesztve a következő által: St.Z.350; 2014 jan. 09, 16:42.

            Komment


              wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Viszont egy vízhűtéses rendszer nagyon idegen lenne egy veteránon. Sokan itt már a rezonátor gondolatától sem tudnak aludni. Egy hőálló feketére lefestett aluhenger viszont nem látható.(csak te tudod, hogy ott van, és csak a te motorod az egyetlen ami nem prüszköl az emelkedőtől nyáron)
              Az igaz, hogy az ilyen "kemény" tuningnak köze sincs egy veteránhoz, viszont a festett alu hűtő (a szigetelő réteg miatt) nem lessz sokkal jobb mint az eredeti, vagyis nem éri meg vele foglalkozni.
              A saját motorom, bár veterán korú, de köze sincs egy valódi veteránhoz. Már mikor hozzám került akkor is rengeteg (általában rosszul sikerült) átalakítás volt rajta, meg sem kíséreltem eredeti állapotba hozni.

              Komment


                joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Mondom én
                Hol a kép arról, ami a pincében van és verekszünk érte?
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  Gyula-bá eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  a festett alu hűtő (a szigetelő réteg miatt) nem lessz sokkal jobb mint az eredeti
                  A vas is festve van, tehát azonosak az alapok, bár ezt méréssel lehetne pontosan igazolni. Eloxálni pedig bármilyen színre lehet.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    YAMAHA -RD 350-400=az eddig felsorolt álmok beteljesedésével . KIcsit talán olcsób(vagy nem drágább ) , de biztos üzem és élvezet biztosabb .

                    Mondom én, a marha aki.....
                    Igen ez a típus amit az elsők között utcai versenygépnek szántak, az is volt, a mai napig megállja a helyét bármilyen mai utcai 350-esel szemben. Viszont "nagy hibája", hogy nem szocimotor, ifjúságunk felidézője.
                    wsievers kedvelte ezt.

                    Komment


                      wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Hol a kép arról, ami a pincében van és verekszünk érte?
                      Nem találom én sem de szeretnék verekedni!

                      Komment


                        Én ilyen verekedős nem vagyok de avval ki egy hete nem evett birokra kelnék!

                        Komment


                          Én is verekedni akarok,de csak békésen!(-:
                          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                          Komment


                            wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            A vas is festve van, tehát azonosak az alapok, bár ezt méréssel lehetne pontosan igazolni. Eloxálni pedig bármilyen színre lehet.
                            Biztosan jobb lesz, főleg eloxálva, hogy az elox. menyire fér meg egy szoci veteránnal azt ne ragozzuk, csak azt mondtam, hogy nem biztos, hogy a nyereség megéri e az árát.

                            Komment


                              Remélem ,hogy nem a verekedésre gyűltünk össze ennyien!(24 látogat!!)

                              Komment


                                Találtam 3 érdekes videot és egy kommentet sajnos csak google forditóval boldogultam.Azért bemásolom hátha valaki szebben letudja forditani

                                http://www.youtube.com/watch?v=8J2z3ec-a-Q

                                http://www.youtube.com/watch?v=n8OlmC4Lnus

                                http://www.youtube.com/watch?v=AXJxBDJ-4Fk

                                I put a 1986 Type 638 (34 HP version) in a 1978 CZ 471 frame. Exhaust ports +3mm. and inlet ports +2mm. Jikov carb with 80mm. velocity stack / bell mouth / venturi. All speed expansion chamber exhaust system with modified silencer tubes. Alternator brushes disconnected through on / off switch to remove alternator eddy current drag. Drive chain ratio = 18:52. Best ever top speed = 180 KMH in 1992 on a motorway running 98 RON Octane leaded petrol after over 1 hour warming the engine up.

                                Tettem egy 1986 típusú 638 (34 LE változat) egy 1978 CZ 471 keretben. Kipufogó portok +3 mm. és bemeneti portok 2 mm. Jikov szénhidrát 80mm. sebesség stack / csengő száj / Venturi. A sebesség expanziós kamra kipufogórendszer módosított hangtompító csövek. Generátor kefék le a be / ki kapcsolót, hogy távolítsa el a generátor örvényáram húzza. Meghajtó lánc arány = 18:52. A lehető legjobb végsebesség = 180 KMH 1992-ben egy autópálya fut 98 RON oktánszámú ólmozott benzin után több mint 1 óra felmelegedés a motort.
                                Utoljára szerkesztve a következő által: kavycka; 2014 jan. 09, 20:39.
                                wsievers kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X