Úgy fúrták fel, hogy a hüvely még bele fért nem csak a gyári szoknya méretig bővítették ki. A forgattyús házat is ennek megfelelően bővítették ki hiszen a felömlők is változtak a blokkban is.Kedves Ákos az illesztés nem azon múlik,hogy milyen a hűtés elsődlegesen!A szorosabb illesztés egymagában még nem növeli az élettartamot- sőt sok bosszúságot okoz és keservesebb lesz a bejáratás ha egyáltalán sikerül.A tűrés betartása, jó anyagminőség és nem utolsó sorban a gépmunka felületének érdessége a meghatározó.Mikroszkóp vagy nagyító az ékes bizonyíték erre ha a gyűrű leszedi a barázdákat milyen méretű lesz!!. Ha szabad szemmel megnézed szépnek tűnhet az, nem véletlen a hónolás fúrás után.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Kétütemű motorok tuningolása!
Collapse
X
-
St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÜdv sepy!
A 350ccm-es Jawa hengerének a furata 58mm,a külső átmérő 66 mm,hogyan lehetett felfúrni a Trabant 72mm -es méretére?( kiemelés tőlem)
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseViszont egy vízhűtéses rendszer nagyon idegen lenne egy veteránon. Sokan itt már a rezonátor gondolatától sem tudnak aludni. Egy hőálló feketére lefestett aluhenger viszont nem látható.(csak te tudod, hogy ott van, és csak a te motorod az egyetlen ami nem prüszköl az emelkedőtől nyáron)
A saját motorom, bár veterán korú, de köze sincs egy valódi veteránhoz. Már mikor hozzám került akkor is rengeteg (általában rosszul sikerült) átalakítás volt rajta, meg sem kíséreltem eredeti állapotba hozni.
Komment
-
joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMondom én"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Gyula-bá eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésea festett alu hűtő (a szigetelő réteg miatt) nem lessz sokkal jobb mint az eredeti"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseYAMAHA -RD 350-400=az eddig felsorolt álmok beteljesedésével . KIcsit talán olcsób(vagy nem drágább ) , de biztos üzem és élvezet biztosabb .
Mondom én, a marha aki.....wsievers kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHol a kép arról, ami a pincében van és verekszünk érte?
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA vas is festve van, tehát azonosak az alapok, bár ezt méréssel lehetne pontosan igazolni. Eloxálni pedig bármilyen színre lehet.
Komment
-
Találtam 3 érdekes videot és egy kommentet sajnos csak google forditóval boldogultam.Azért bemásolom hátha valaki szebben letudja forditani
http://www.youtube.com/watch?v=8J2z3ec-a-Q
http://www.youtube.com/watch?v=n8OlmC4Lnus
http://www.youtube.com/watch?v=AXJxBDJ-4Fk
I put a 1986 Type 638 (34 HP version) in a 1978 CZ 471 frame. Exhaust ports +3mm. and inlet ports +2mm. Jikov carb with 80mm. velocity stack / bell mouth / venturi. All speed expansion chamber exhaust system with modified silencer tubes. Alternator brushes disconnected through on / off switch to remove alternator eddy current drag. Drive chain ratio = 18:52. Best ever top speed = 180 KMH in 1992 on a motorway running 98 RON Octane leaded petrol after over 1 hour warming the engine up.
Tettem egy 1986 típusú 638 (34 LE változat) egy 1978 CZ 471 keretben. Kipufogó portok +3 mm. és bemeneti portok 2 mm. Jikov szénhidrát 80mm. sebesség stack / csengő száj / Venturi. A sebesség expanziós kamra kipufogórendszer módosított hangtompító csövek. Generátor kefék le a be / ki kapcsolót, hogy távolítsa el a generátor örvényáram húzza. Meghajtó lánc arány = 18:52. A lehető legjobb végsebesség = 180 KMH 1992-ben egy autópálya fut 98 RON oktánszámú ólmozott benzin után több mint 1 óra felmelegedés a motort.Utoljára szerkesztve a következő által: kavycka; 2014 jan. 09, 20:39.wsievers kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
Komment