Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Cz márkatárs kereső

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    Szervusz Toto-bá!
    Semmi probléma, örülök hogy megtaláltál minket. Sepy barátom épp ezért indította ezt a fórumtémát hogy összegyűjtse a Czetkásokat. Neki is sport Czetkája van.
    Ha eljutok a matricakészíttetéshez gyártatok neked is egy garnitúrával.
    Hogy Szlovákiában lehet-e kapni új alkatrészeket hozzá azt nem tudom, még nem vásároltam hozzá semmit onnan. Valójában nem is volt nagyon szükségem alkatrészekre, ami kellett gyertya, csaptömítés, karburátorhoz szívócsőgumi azokat itthon is be tudtam szerezni hozzá. Neked mire lenne szükséged? Üdv: Titus
    sepy kedvelte ezt.

    Komment


      #62
      ÜDV. tOTO-BÁ! Köszöntelek Cz-sek táborában mit márka és tipus társat is.Nekem is egy 71-es kiadású Sport Cz-m van.Sok alkatrészt lehet még szerencsére kapni a gépekhez belföldön is . Sajnos nekem is szét kell szednem a télen a gépet egy teljes generál miatt.Ha vásárolsz figyeljél mert van sok olcsó utángyártott alkatrész melynek a minősége sok esetben még az áránál is rosszabb.Én szerencsére a festésen már túl vagyok és a szezonba tudtam vele motorozni 4900 km-t sok szép helyre elvitt és sok hasonló gép imádót megismertem ezáltal.Erre a szezonra már sajnos nincs tovább mert olyan csúnyán szól,hogy félő még nagyobb hibát követnék el ha mennék vele. Főtengely felújítás , fúrás csapágy és simmeringek cseréje meg persze ami még egy megbontás után adódik ......stb.A kerekeket szeretném újra fűzetni és előre a dupla fékkulcsos féket berakni és persze némi kadmiumozás és még némi esztétikai rendbe rakás . Úgyhogy nekem is lesz még tenni valóm bőven vele.Ez olyan mint a Nő" mindíg símogatni kell és öltöztetni" ha azt akarod,hogy jól nézzen ki!! És ha feszíteni akarsz vele vagy legalább megbízhatóan úti társad legyen!, ne hagyjon az út szélén. Mit szeretnél cserélni a gépeden?, sok munkával és némi hozzá értéssel sokmindent meg lehet csinálni.Én a festést szakemberre bíztam mert valljuk be az esztétika nagyon lényeges és olcsó húsnak híg a leve ez örök igazság. Ha az ember maga csinálja a festést az anyagot neki is megkell venni és nem mindegy milyen a végeredmény.Írjál és beszélgessünk a témában. Üdv. Sepy.
      Ricsi95D és CZsolti kedvelte ezt.

      Komment


        #63
        Kedves sporttársak! Fejlemények történtek a matricákkal kapcsolatban. Ma vittem el a mintákat egy matrica készítőhöz, úgyhogy már sínen van az ügy. Sajnos sok munkája van, de novemberben biztosan meglesznek. Ha elkészültek teszek fel ide képet róluk. Addig is kérlek várjatok türelemmel.
        sepy és CZsolti kedvelte ezt.

        Komment


          #64
          Kedves Titus! Nem aggódom matrica ügyben, reménykedek!Még egészben van a gép nincs egyenlőre időm rá. Viszont egy Cseh oldalon/Fichtl kramek.cz 16. oldal/ egy számomra új dolgot. A477-és 488 tipusokra van egy más formáljú bal oldali dekli és benne egy Mikuni olajszivattyú.Ha úgy kompletten értik az árát szerintem igen jó / 1500 korona/. Szerintem ez jobb lenne mint az eredeti megoldás. Most készülök én is alkatrészt venni majd látom ,hogy alakul ennek megfelelően változhat a tervezet. Ha sikerül jó állapotú hengert venni mit felfuratok ez lesz a kiinduló. Szeretném kérdezni, hogy láttál-e már olyan alu. blokkot / blokk közepet/ mit finom homokkal fújtak meg?.Milyen lett?, azt nem ararom polírozni csak a dekliket., ülés cserére is kaptam javaslatot majd látom a javaslatot és meglátom milyen. Jó lenne egy vékonyabb ülés azon kényelmesebben leérne a lábam. Lehet,hogy lassan összemegyek? ,rövidebb a lábam?. Hát nem sok választ el a 64.-ik betöltött évemhez és minden cm-számít mikor az ülésen kell áttenni az ember fiának a lábát . Megköszönöm ha gondoskodsz a matricákról, még nincs elkésve semmi. Te ,hogy állsz a gépeddel?, csináltál már valamit neki?. A tőcsavart sikerült már pótolni? az legyen a legnagyobb baja. Igaz említetted,hogy furatni kell a tied is, persze annak vannak következményei / simmering, csapágy/ mert azokkal nem szabad spórolni a cserével és a minőséggel sem. Válaszod várom Üdv. Sepy.
          CZsolti és Titus kedvelte ezt.

          Komment


            #65
            Kedves sepy!
            Pont beszéltem a héten a matricakészítővel, azt mondta 2 hét múlva hívjam újra, addigra várhatóan elkészül legalább a tankra való matricákkal. Kíváncsi vagyok már rájuk én is. Jó lenne ha idén elkészülnének, karácsonyra megkapnátok tőlem.
            Nagyon jó dolgot találtál ezen a cseh oldalon, nekem eddig elkerülte a figyelmemet, pedig ismertem ezelőtt is. Engem is érdekelne ha ez egy stabil megoldás, nem egy olcsó kínai valami. Nem hiányzik egy amúgy felesleges főtengely felújítás. De a csehek csak nem árulnak bóvlit a saját motorjukhoz. Ha rendelnél magadnak, egyre befizetnék én is. Szívesen kihasználnám az olajszivattyú előnyeit.
            Van édesapámnak egy ipari kompresszora, idén kezdett próbaképpen vele fújkálni homokot vizesen. Berva vázat, Komár deknit és Csepel hengerfejet is tisztított már vele. Nekem személy szerint nem tetszik a homokfújt alumínium, eléggé matt lesz tőle a felület. Meg persze érdes. Itt a fórumon olvastam, hogy az olaj könnyen megfogja, nehéz letörölni róla ha olajos egy ilyen alumínium felület. Ha érdekel, a Csepel hengerfejről csütörtökön tudok mutatni képet is. Én blokkoknál javarészt a fémdörzsit használom, meg ultra derm-et.
            Hát én még ugyan soká leszek 64, de talán a magasságommal akkor sem lesz gond, mivel majd 2 méteres vagyok. Szóval ebben az ülésalacsonyításban nem vagyok otthon, de a biztonság szempontjából biztosan megérné. Nehogy eldőlj még a végén egy piros lámpa előtt.
            A Czetkám most téli álmot alszik, motorikusan rendben van, az elnyalt menetet még egy metszővel javítani lehetett. Utoljára a töltés vacakolt és le is állt a motor, szégyen-szemre platón utazott haza. Otthon megnéztük, a dinamójával van valami, télen szereznem kell egy cseredarabot. Van egy ETZ generátorom, az sajnos nem fér be a dekni alá, dinamóhoz lett kitalálva ez a motor. A hengert akarom majd tavasszal lefesteni, már alig van rajta valami kis festék. Nem illik a motor többi részéhez. Ha széthúzom a blokkot szimmeringet mindenképpen cserélni akarok, bár az jónak tűnt amikor kicsivel az ellenőrző csavar alatt volt a szint, a fölösleget ette csak meg.
            Üdv: Titus
            sepy kedvelte ezt.

            Komment


              #66
              Helló Titus! Kíváncsi leszek mi lesz a fejlemény , vasárnap fiam segédletével rendeltem egy szivattyút deklivel. Remélem nem gagyi lesz ha lesz miről beszámolni jelentkezek vele. Semmiképpen ne hagyjál régi simmeringet és csapágyat benn még ha oly szépnek is tűnik ránézésre. Főleg a simmeringnél mert az nem kerül annyiba mint az ideg mit okoz majd utólag. Csapágyat sem hagynák benne régit minek nem ismerem a futás teljesítményét pláne ,a főtengelyhez C3-as kell. Köszönöm a matrica infót. Ha nekem lesz változás értesítelek. Üdv. Sepy.
              CZsolti és Titus kedvelte ezt.

              Komment


                #67
                Kedves sepy!
                Rendben van, kíváncsi vagyok arra az olajszivattyúra.
                Ha meglesznek a matricák írok ide, és ha nem olvasnátok ezt a fórumot írok privát levelet is hogy elkészültek. Üdv: Titus
                sepy és CZsolti kedvelte ezt.

                Komment


                  #68
                  Kedves Sporttársak!
                  Tegnap beszéltem a matricakészítővel, és megrajzolta számítógépen a matricák mintáit. Jövőhéten megyek hozzá megnézni, ha jónak találom, ami szinte biztos, akkor kinyomtatja és Ti is megkaphatjátok a várva várt matricákat. Annyit mondott a telefonban előre, hogy nem tud ezüst papírra nyomtatni, de valami olyan anyagra nyomja, amit ki lehet fényesíteni, szóval valószínűleg nagyon hasonló lesz a gyári matricákhoz.
                  Jövőhéten írok a további fejleményekről is.
                  Üdv: Titus
                  sepy kedvelte ezt.

                  Komment


                    #69
                    Kedves Cz rajongók és bárki más kit érdekek-e legendás vasak! Először is örülök Titus a fejleményeknek.Nem aggódok matrica ügyben ha már csak az fog hiányozni és egészben lesz a gép még brummogok is.!Jelenleg minden széjjel . Hét elején viszem az alkatrészeket horganyoztatni/ küllő, blokk csavarok,első fék alkatr./ a blokk közepeket le gyöngyözték a kétoldali dekliket polírozzák. Sok apróságot én políroztam ki. A vázat kell festenem, a fúrásra szánt hengert homokfúvattam a henger fejjel és lefestettem, políroztam. Nem akartam feketére és lefestettem horgany spré-vel majdnem olyan lett a színe mint a blokknak, hőleadás miatt is jobbnak kell lennie a fémnek mint a festéknek.Az első kerekem fék dobját,fék lapját políroztam. Józsi Barátom levett a henger fej káros teréből 0,6 mm-t kicsit csiszoltam a kipuf. nyíláson, parafázva lesz a főtengely ami bele kerül és rövidebb lesz a dugó szoknyája. Jövő hét végén megy össze a blokk.Persze sok apróságot subickoltam csak kicsi és gyenge a gépem, de az acélgyapot is a 3-0-ás csodákat csinál. A kipufogóm is végig dörzsöltem párszor -sokat fiatalodott. Csak az a baj kevés időt tudok lopni-rá! Nos röviden ennyi a fejlemény, ami jó szépek a fogaskerekek és a váló darabjai is tökéletesek. Vissza alakítják csapszegesre mert olyan főtengelyt tudtam szerezni hozzá,van az olyan tartós és később csörgősödik ki. Jó munkát Nektek is, hajrá! Józsi Barátom mondta a gólyák már készülődnek!!
                    Titus kedvelte ezt.

                    Komment


                      #70
                      Sziasztok!

                      Titus! Elnézést kérek, hogy beleszólok, de én is matricát keresgélek, 350-es ÄŒZ-re
                      A tank tetején végig futó csíkot
                      Click image for larger version

Name:	csík.jpg
Views:	1
Size:	32.8 KB
ID:	139324
                      Hogy ha ilyen is létezik, akkor arra vevő lennék! (érte megyek akár hova)

                      Üdv. Kikki

                      Komment


                        #71
                        Szia sepy!
                        Jól haladsz a gépeddel, én múlthéten majdnem motoroztam vele, olyan szép idő volt. Pedig a szimmeringek biztosan rosszak, érezhető volt a hajtóműolaj szaga a kipufogóból. Amióta felszereltem a csere dinamót nem tudtam kipróbálni. Az udvaron belül ahogy köröztem a töltésvisszajelző lámpa kialudt ha kicsit felpörgettem a gépet. Lámpát ugyan nem kapcsoltam, de bízok benne hogy ezzel már jó lesz. Ha tavaszra/tavasszal felújítom a blokkot, ne kelljen már megint dinamó után kajtatnom. Ismerem a horgany sprét a rozsdának igen jól ellenáll, és a hőt is bírja. Autó kipufogót már fújtam vele, eddig jó. A fémgyapot is egy igen jó találmány, az a króm amelyik nem túl mélyen rozsdás legyen akármennyire is barna tükörfényesre hozható vele. Tavaly nyáron a műszaki vizsga előtt csiszolgattam a motorom felnijét, ahol a ráfestett szürke festék alól jött fel a rozsda, ott is szép felületet hagyott. Le kellene csiszolnom az egészet vele, hátha menthető.
                        A perselyes hajtókarfej tényleg ellenállóbb, ha jól működik majd az olaj szivattyú biztosan nem lesz vele gondod. Ha nem túl kopott az én tűgörgőm szerintem megtartom.
                        Ha elkészül a blokkod szívesen látnék róla egy-két képet. Ígérem, ha alakul az enyém én is mutatok róla.
                        Üdv:Titus
                        sepy kedvelte ezt.

                        Komment


                          #72
                          Helló Kikki!
                          350-es Czetka matricában nem tudok segíteni, az én sport Czetkámra egy dekoroshoz vitt minták után készülnek a matricák. Javaslom ha sehogy sem tudsz szerezni próbáld meg te is így. Ha a képen levő motor a tiéd, ez után könnyedén legyártható. Úgy látom nincsen túlbonyolítva. Nekem vennem kellett egy matricás tankot, mivel az enyémről hiányzott az egyik matrica.
                          Sok sikert a matricához! Üdv:Titus
                          sepy kedvelte ezt.

                          Komment


                            #73
                            Szia Titus!

                            Köszi, közben már tárgyalok egy matricással, (legyártja).
                            Csak azért kérdeztem rá, mert nem tudtam, te milyet csináltatsz.
                            Gondoltam, nagyobb tételben jobb az alku pozíció.

                            Üdv. Kikki
                            wsievers kedvelte ezt.

                            Komment


                              #74
                              Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              A fémgyapot is egy igen jó találmány, az a króm amelyik nem túl mélyen rozsdás legyen akármennyire is barna tükörfényesre hozható vele.
                              A drótkorong is jó megoldás lehet erre. A babetta teljesen rozsdás felnijét azzal varázsoltam tükörfényesre. Alig akartam hinni a saját szememnek

                              Komment


                                #75
                                Szervusztok!

                                Azt azért ne felejtsétek el,hogy a colával,drótkoronggal "felújított" krómozás,már nem króm.A praktikákkal eltüntetetett rozsda ott van,sőt szemmel is jól látható,ez csak amolyan "paraszt vakítás",vagy önámítás.A jó krómozás nagy kincs,azt nagyon ápolni kell és óvni,minden agresszív anyagtól és beavatkozástól,még a macska és kutya vizelettől is!

                                A krómozás téma,szinte kimeríthetetlen és akárhogy is olvasgatom a fórum krómozással kapcsolatos írásait,egyre csak bizonytalanabb vagyok,minden cég tud jó és rossz munkát is csinálni,-csakhát a kérdés még mindig nyitott,-akkor hol is krómoztassunk?Kevés az,hogy "az egyiknek sikerül,a másiknak nem",mert az ember a pénzéért,biztosan jót szeretne.

                                Üdvözlettel:Che
                                sepy és dongos78 kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X