Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Cz márkatárs kereső

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Cz 175 Sport-ra kellene...

    Komment


      sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Reed Bull :Evvel csak az a baj,hogy ezekben a gépekben a csapágy a simmering a főtengely és a henger dugó, kuplung ami általában elhasználódik. Ezek a tartaléknak vett gépekben megtalálhatóak ugyan de vagy cserélni vagy fúrni és cserélni kell. Énnekem is van bespájzolva blokk és blokk maradványok mivel tudok gazdálkodni de a főtengelyeim felújításra szorulnak míg a hengereim fúrni, hónolni kell igaz legalább van mit mert vagy Chínai vagy Turkely lesz csak mely mutogatásra lesz jó!.Bocs a megszólítás hibájáért.
      Kedves sepy! Természetesen nem haragszom. Engem legjobban a váltó ami érdekel a tartalék blokkból. A primerkerék, komplett kuplung, csapágyak, szimeringek, dugó cserélve lesznek vadonás újra. A főtengelyeim közül az egyik felujítás alatt, a henger legjobb esetben csak hónolva lesz. A baj csak annyi h úgy készül mint a luca szék [emoji2] sajnos kevés időm jut még rá
      sepy kedvelte ezt.

      Komment


        Az összes Jawás ismerős ilyen kereket keres most.
        Akkor ezt nekik küldöm, meg aki itt is alu ráfos Czetka kereket keresne.
        http://www.jofogas.hu/gyor_moson_sop...k_27019487.htm
        Jawa Czetka kulcsszó alatt nézelődtem épp.
        Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2015 máj. 26, 23:09.
        sepy és RedBull477 kedvelte ezt.

        Komment


          Kedves Zahi! Ez csak nyelvbotlás ugye vagy harckocsi rezó készül? Minden lemezzel dolgozó szakinak fontos szerszáma / egy bádogos esetén nélkülözhetetlen/ a görgős hengerítő. Bádogos nem szeret rozsdamentesből dolgozni- más anyag és más felkészültséget igényel szerszám és gép tekintetében egyaránt. A Titus által talált pedig jó ár 2 komplett kerékre szerintem.

          Komment


            Még annyit az alu. ráfról, hogy még a fékhatás is jobb lesz a csere által mely nem lebecsülendő! a mai viszonyokban főleg.Kissé csalóka de a fékdob átmérő ua. csak a 2 kulcsos első fék sokat jelent.

            Komment


              Szaktársak!

              Szeretnék vásárolni egy 638-as gyújtásoldali deklit. Törött is jó. Tudtok valamit?

              Komment


                Titus sajnos még nem jutottam el addig h lefotózzam a stendert de addig is küldök egy kis segítséget http://www.jawamania.info/Files/tech/42-43_1.jpg Remélem ez is a segítségedre lesz
                Titus kedvelte ezt.

                Komment


                  Nem is tudtam (eddig) hogy a korai 472-es CZ stendere is u.az.

                  Komment


                    A vázat tudtam hogy nem sokban tér el, így ezekután ez sem lep meg. Hisz igazából tesók lennének vagy mi a szösz. [emoji2]
                    Fergusson kedvelte ezt.

                    Komment


                      Kedves Titus az igért képeket megcsináltam. Szépséghibálya h nincs rajta a rúgó és nem volt időm megtakarítani előtte. Még fellelt állapotú

                      De ha jól láttam a te képeiden a helye azon is megvan maximum nincs kifúrva a helye amit azért könnyen lehet orvosolni. [emoji41] Mivel a 488 a 477 utóda így nagy belső eltérés nincs (vagy legalábbis nem tudok róla) küllemben már annál inkább
                      Utoljára szerkesztve a következő által: RedBull477; 2015 máj. 28, 16:26.
                      Titus, Che és 2 további látogató kedvelte ezt.

                      Komment


                        Nagyon köszönöm a részletes képeket! Most már tényleg a helyére került minden a támasszal kapcsolatban. A tengely fixen áll a helyén. Eddig én mindig húzórugós megoldásból indultam ki, most már világos hogy ez nyomórugós. Így megoldható a rugó elhelyezése, ugyan ilyenre fogom visszaállítani.
                        RedBull477 kedvelte ezt.

                        Komment


                          Köszönöm a képeket én is. Az enyémen már húzórugós ez a cucc és sajnos óriási visszalépés ehhez képest. Ahogy ez meg van oldva, az nagyon jó. Kár, hogy ilyenre én nem tudom átalakítani, mert nincsenek hozzá alkatrészeim.
                          RedBull477 kedvelte ezt.

                          Komment


                            Itt az oldal alja felé van pár dolog.
                            JAWA 175 - E-MotorParts Motoralkatrész Webáruház - addel.hu piactér
                            Ehhez már csak az alsó rugótartó és a rugó hiányzik. A sztendered Neked is hasonló igaz? Akkor megoldható lenne.
                            Én beruházok a két apróságra, a meglévő tengelyem pedig hozzá alakítom.
                            RedBull477 kedvelte ezt.

                            Komment


                              A sztendered Neked is hasonló igaz? Akkor megoldható lenne.
                              Igen hasonló. De az enyémnél egy kis karba akad bele a húzórugó, aminek a jobb láptartó tövében van egy kis csap felhegesztve és azon forog. Sajnos könnyen leeseik róla.

                              Én már javítottam a dolgon. KO-s cső körül el tud fordulni a sztender. A fejrészt még zsírozni is lehet.
                              Eredeti felállás szerint ugyanis az átmenő nagyon hosszú menetes szár - ami a lábtartókat is rögzíti - közrefogja a sztendert és annak csövét meg is szorítja. Nálam eleve az alumínium szem forgott a csövön megszorulásig, aminek a jobboldali kar törése lett az eredménye. A hegesztés elég jól látható.

                              http://veteran.forum.hu/members/czso...9-im002453.jpg

                              Komment


                                aminek a jobboldali kar törése lett az eredménye.
                                Sajnos-javarészt- ez, típus betegség, vagy a fiatalkori "törődés" eredménye ....az enyém is hegesztve van, uott.
                                CZsolti kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X