én úgy olvastam, nem volt sikertörténet
a hátsó dugó a rossz hűtés (mert hátsó és a kipufogó kiömlők is ott voltak) miatt ragadós, megszorulós volt
de nemértem, ezt a megoldást a Puch-tól vették át, ott ez nem volt gond?
ill. az előnye a takarékosabb üzem lett volna, mert nem szökik ki annyi friss keverék a kipufogóba, de a Ternay könyv szerint nem volt különbség a fogyasztásban, úgy emlékszem
de mindezek mellett biztos hogy a legritkább, legdrágább magyar motor manapság
mégsem vagyok ebben biztos, a korábbi, két háború közötti motorok ritkábbak lehettek, bár már láttam több Méray motort, de U Csepelt csak képen, persze volt Népmotor névvel is motorkerékpár stb.
a hátsó dugó a rossz hűtés (mert hátsó és a kipufogó kiömlők is ott voltak) miatt ragadós, megszorulós volt
de nemértem, ezt a megoldást a Puch-tól vették át, ott ez nem volt gond?
ill. az előnye a takarékosabb üzem lett volna, mert nem szökik ki annyi friss keverék a kipufogóba, de a Ternay könyv szerint nem volt különbség a fogyasztásban, úgy emlékszem
de mindezek mellett biztos hogy a legritkább, legdrágább magyar motor manapság
mégsem vagyok ebben biztos, a korábbi, két háború közötti motorok ritkábbak lehettek, bár már láttam több Méray motort, de U Csepelt csak képen, persze volt Népmotor névvel is motorkerékpár stb.
Komment