Közlemény

Collapse
No announcement yet.

JAWA-CZ rajongóknak!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #76
    CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Vannak, csak a krómot megette rajta az idő. Kissé ripacsos, de egyenlőre ez van. De nem akarom előre leírni, mert ennek a pucolása még a távolabbi jövő feladata. Most várom a kuplungláncot, utána szimmeringcsere, majd vázbarakás következik. Onnan már "csak" egy ugrás az indítás.
    Ha van/volna rá időd, akkor mondanám, hogy Veterán-börze....Mindig akad egy-két jó állapotban lévő kipuff a mocinkhoz...
    Nekem sem a legjobbak,ami van. Az egyiken különösen s.ar a krómozás /ezt lefestem feketére/, majd látom, hogy mi jön ki belőle...

    - - - Updated - - -

    CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    ...nem akarom előre leírni, mert ennek a pucolása még a távolabbi jövő feladata.
    Nem tudom, hogy van-e ismereted az utólagos krómozás tartóssága és egyebek iránt?

    Komment


      #77
      Már már annyiótoknak kellene valami arról a JAJA-ról hogy akár együtt meg is vehetnétek aztán mindenki vinné róla ami neki kell
      sepy, CZsolti és 2 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #78
        OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Már már annyiótoknak kellene valami arról a JAJA-ról hogy akár együtt meg is vehetnétek aztán mindenki vinné róla ami neki kell
        Azon kívül.amit "felsoroltunk", nem sok használni való akad rajta....talán a blokk, de ugye, azt hallani kellene, élőben...szerintem
        Az árat, ha kicsit mérsékelné
        Utoljára szerkesztve a következő által: Fergusson; 2014 nov. 24, 11:32.
        OdinHEM kedvelte ezt.

        Komment


          #79
          Áthelyeztem ide a hozzászólásokat, hajlamos vagyok elkalandozni...Jó amikor magam kell moderálni.
          RedBull477, OdinHEM és Fergusson kedvelte ezt.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            #80
            Nem tudom, hogy van-e ismereted az utólagos krómozás tartóssága és egyebek iránt?
            Csak annyi, amit a VAM-ban olvastam egy '50-es évekbeli CZ-125 restaurátorától: a Mo-i ár 1/4-éért rendelt a csehektől interneten kipufogót. A mienkhez is lehet kapni. De félek, hogy annak más lesz a hangja. Ezért inkább megőrzöm és javítom a régit.

            - - - Updated - - -


            Jó amikor magam kell moderálni.
            Jártam már így én is
            OdinHEM és Fergusson kedvelte ezt.

            Komment


              #81
              CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              ...De félek, hogy annak más lesz a hangja. Ezért inkább megőrzöm és javítom a régit.
              Nekem is az a véleményem, azért keresgélek a börzéken és festem le -inkább- feketére.


              Ennyi szöveg után miért írja ki, hogy "túl rövid a közlendőm"???


              Na végre! Elküldte!

              - - - Updated - - -
              Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 nov. 24, 11:47.

              Komment


                #82
                Ennyi szöveg után miért írja ki, hogy „túl rövid a közlendőm”???
                Mert nem csetelünk, hanem fórumozunk. Itt illik 20 karakternél hosszabb válaszokat adni. Kevés a jaaa, vagy ühüm.
                (Mennyivel könnyebb a németeknek. Ott egy átlagos szakszó minimum 20 karakter. )
                OdinHEM és wsievers kedvelte ezt.

                Komment


                  #83
                  CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Mert nem csetelünk, hanem fórumozunk. Itt illik 20 karakternél hosszabb válaszokat adni. Kevés a jaaa, vagy ühüm.
                  (Mennyivel könnyebb a németeknek. Ott egy átlagos szakszó minimum 20 karakter. )
                  Ez így igaz...az is, hogy összevonja a dolgokat a beszélgetés közben...nálam ritka a fenti szavak használata (aha,ühüm...stb.)még szóban is, nem írásban. Jó a mi nyelvünk és elég választékos is ahhoz, hogy ennyivel -bárki is- megelégedjen. Tisztelet a kivételnek
                  Ott rontottam el (mivel emberből vagyok és hajlamos a gépet hibáztatni) hogy az idézeteknél elnéztem két ott maradt szót,amit Ő az elejére generált, majd ezt nézte rövidnek...Kissé vicces volt
                  OdinHEM és CZsolti kedvelte ezt.

                  Komment


                    #84
                    sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Mostanság én is böngésztem a kinti oldalakat és vannak benne teljesen ismeretlen gépek is melyek ide nem jöttek egyáltalán. Pl a Bison is igaz annak vannak részletei melyek nekem nem jönnek be. Pl.: tank, műszerfal,olaj tartály?.
                    Hali !
                    Ird : BIZON -magyarul Bivaly ! :-)
                    Ha kipuffantót kerestek érdemes itt szétnézni :
                    http://www.buyak.sk/index.php?page=u...mqa9iea7h6o9e1
                    Nem tudom minden tipusnál-e de a Jawa és Cz kipuffantók az eredeti szerint készülnek !
                    Utoljára szerkesztve a következő által: kvaga; 2014 nov. 29, 16:41.
                    Che, St.Z.350 és 3 további látogató kedvelte ezt.

                    Komment


                      #85
                      Ird : BIZON -magyarul Bivaly ! :-)
                      Jójó, igazad van, és az UR is UÃ…Ëœ(Unifikovaná Ã…â„¢ada). Hajlamos vagyok az angol elnevezést használni, holott nem helyes.
                      kvaga és Fergusson kedvelte ezt.
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        #86
                        Cagiva CZ 180 Special Moto e Scooter usato - In vendita Napoli

                        SZiasztok remelem jol irtam a linket erdekes en meg eloben nem lattam
                        sepy, wsievers és 2 további látogató kedvelte ezt.

                        Komment


                          #87
                          Wsievers!

                          Üdvözlöllek!

                          Említetted párszor már, hogy a 638-ok valamelyik évjárata nem a legjobban sikerült!
                          Ha vennék,melyik évjáratot ajánlanád szívesen?

                          Komment


                            #88
                            Twin Sportot. Ha pedig mindenképp a korábbi kell, akkor a 638.5 öst, a festett feliratos tankút. (86 után) Nem mondom azt, hogy ha kifogsz egy nem gányolt, jó állapotú krómfeliratos tankú 638-at az nem lehet jó, de úgy tudom, hogy a csehek is inkább a képen lévő típust keresik. (Az egyik barátomtól most vették meg ezt a fajta motorját 250ezerért, alku nélkül, 12 ezer km volt a motorban, gyári festéssel, szép állapotban)
                            Click image for larger version

Name:	thumb.f115cd14436b7348cb2a5fa02a91506e.7595a86887ae41d057fb837cc5eddbe1.jpeg
Views:	1
Size:	34.5 KB
ID:	143142
                            A probléma kulcsa az erősített váltóban van. A Twin sportnak már ilyen. A 639/640 ben pedig már öntvény léptetővillák vannak.
                            Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 dec. 04, 11:09.
                            sepy és CZsolti kedvelte ezt.
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              #89
                              wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Twin Sportot. Ha pedig mindenképp a korábbi kell, akkor a 638.5 öst, a festett feliratos tankút. (86 után) Nem mondom azt, hogy ha kifogsz egy nem gányolt, jó állapotú krómfeliratos tankú 638-at az nem lehet jó, de úgy tudom, hogy a csehek is inkább a képen lévő típust keresik. (Az egyik barátomtól most vették meg ezt a fajta motorját 250ezerért, alku nélkül, 12 ezer km volt a motorban, gyári festéssel, szép állapotban)
                              [ATTACH=CONFIG]25269[/ATTACH]
                              A probléma kulcsa az erősített váltóban van. A Twin sportnak már ilyen. A 639/640 ben pedig már öntvény léptetővillák vannak.

                              Köszönöm a hasznos infót...van honnan elindulnom.
                              CZsolti kedvelte ezt.

                              Komment


                                #90
                                Szia Movisz!Örülök,hogy köztünk látlak. Bizony igen ritka madár nálunk én még nem is láttam.Gondolom a nyugati piacon való próbálkozás szülötte. Ez lett újból a trendi : veszel egy Mercédeszt és Renault motor van benne de ez lehetséges a Volvóban is.No akkor milyet vegyek ?, lassan teljesen mindegy egy kaptafára készülnek csak a kabát és az embléma más.Nincs már 30 évre tervezett autó.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X