Közlemény

Collapse
No announcement yet.

JAWA-CZ rajongóknak!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #91
    Nincs már 30 évre tervezett autó.
    Gondold el Sepy mekkora kihívás lesz 30 év múlva egy mai motor rendbehozása veteránvizsgára. UV-lebomló műanyag alkatrészek pótlása pl. A CZ-ink meg még akkor is pöfögnek. Remélhetőleg velünk együtt.
    kvaga, Titus és 4 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #92
      Ha kipuffantót kerestek érdemes itt szétnézni :
      Az ár jónak tűnik,saját tapasztalod is van velük ?

      Komment


        #93
        Zsolti Neked van még esélyed rá az enyém már elszállt.Én akkor már az" éji lovas-ként" száguldozok legfeljebb!
        CZsolti kedvelte ezt.

        Komment


          #94
          wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Twin Sportot. Ha pedig mindenképp a korábbi kell, akkor a 638.5 öst, a festett feliratos tankút. (86 után) Nem mondom azt, hogy ha kifogsz egy nem gányolt, jó állapotú krómfeliratos tankú 638-at az nem lehet jó, de úgy tudom, hogy a csehek is inkább a képen lévő típust keresik.
          Szerintem a Twin Sport nem igazán szép motor de ez csak az én véleményem.
          Nekem '87-es 638.5-ös Jawam van. Ennél a váltó tengelyek perselyben futottak nem tűgörgőkön és a váltó tengelyek átmérője kisebb mint a tűgörgősé. A váltó villa lemez nem öntvény.
          Vettem egy szintén 87-est donornak. Ebben tűgörgős a váltó és az egyik léptető villa lemez a másik öntvény volt. Eredeti bontatlan blokk volt 24000km-el.
          Azt nem tudnám megmondani milyen tankos volt amit papírokkal vettem és végül felújítottam mert a képen látható állapotban vettem:Click image for larger version

Name:	14-orig.jpg
Views:	3
Size:	42.3 KB
ID:	143152Click image for larger version

Name:	27-orig.jpg
Views:	3
Size:	43.0 KB
ID:	143153
          Utoljára szerkesztve a következő által: dkari; 2014 dec. 07, 16:24.

          Komment


            #95
            Wsievers ezt írta:"...Ha pedig mindenképp a korábbi kell, akkor a 638.5 öst, a festett feliratos tankút..."

            Te, pedig ezt:
            dkari eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Szerintem a Twin Sport nem igazán szép motor de ez csak az én véleményem.
            Nekem '87-es 638.5-ös Jawam van. Ennél a váltó tengelyek perselyben futottak nem tűgörgőkön és a váltó tengelyek átmérője nagyobb mint a tűgörgősé. A váltó villa lemez nem öntvény.
            Vettem egy szintén 87-est donornak. Ebben tűgörgős a váltó és az egyik léptető villa lemez a másik öntvény volt. Eredeti bontatlan blokk volt 24000km-el.
            Mindketten uazt írtátok le jónak...Ő annyival kiegészítette, hogy a Twin Sport-nak kifforottabb a blokkja.(én így értelmeztem) Az alakjáról nem beszéltünk...

            Azóta mi változott a motorodon, vagy még készülőfélben van?

            Üdvözlettel!

            Fergusson
            Utoljára szerkesztve a következő által: Fergusson; 2014 dec. 07, 19:16.

            Komment


              #96
              Azóta sok minden változott rajt. Teljesen fel lett újítva. Első alkalommal Etz első teleszkópokat kapott, Etz sárvédővel. Az Etz tárcsa Jawa ráfba lett befűzve. Majd később vettem gyári Jawa tárcsafékes teleszkop szárat, visszaraktam a gyári teleszkópot és kapott egy Brembo négydugattyús féknyerget valamint fém fékcsövet, a tárcsa ki lett furkálva megfelelő sablon alapján. Itt visszakerült a gyári első sárvédő. Hátra két oldaltáskát raktam fel.
              A tankra a krombetét illetve a komplett tank a donornak vett motorból jött.
              Amúgy meg nem az eredeti állapot volt a célom. Próbáltam egy kicsit az eredeti Jawa Californian-hoz hasonlóra építeni.Click image for larger version

Name:	P1030543.jpg
Views:	2
Size:	198.1 KB
ID:	143155Click image for larger version

Name:	2014-08-17 14.37.39.jpg
Views:	2
Size:	198.4 KB
ID:	143156
              kvaga, Trophyman és 10 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                #97
                Nagyon szépre sikerült a géped.

                Komment


                  #98
                  Próbáltam egy kicsit az eredeti Jawa Californian-hoz hasonlóra építeni

                  Minden elismerésem....gyönyörű lett!
                  Igazi, szép Jawa...

                  Komment


                    #99
                    Gratulálok, szép lett a vas !

                    Komment


                      gyönyörű a gép , jó a gusztusod .... Gratulálok !

                      Komment


                        Szerintem a Twin Sport nem igazán szép motor
                        Én se mondom hogy túl szép, de nagyon megy! Egy szlovák sráccal cseréltem motort pár km erejéig, ő a vashengeresre volt kíváncsi, én meg az átalakított Twin Sportjára.
                        Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 dec. 07, 23:07.
                        zahi, dkari és Fergusson kedvelte ezt.
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          Köszönöm az elismeréseket !


                          wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          én meg az átalakított Twin Sportjára.
                          Lehet a lényeg az átalakítottban van .
                          Annyit módosítottam én is hogy elektronikus gyújtás van rajt a hengerfejekből 1,5mm le van véve és 28-as Dellorto karburátorra cseréltem a gyárit. A kuplungot lecseréltem 634-esére. Ebben ugye nincs az a bizonyos O gumi gyűrű. Ez is hozzá járul a váltó sima működéséhez.
                          Személyes tapasztalatom az hogy alsóbb fordulaton elég lomha. Aztán belendül . Bár ezt okozhatja a 2,4mm-es előgyújtás is. Nagyobb előgyújtás nagyobb nyomaték, kisebb előgyújtás jobb pörgés. A kisebb előgyújtás beállítás a nagyobb kompresszió miatt van. Bár ez lehet már túl kicsi. Ezt még igazából ki kell tapasztalnom.
                          Egyenlőre megint bejáratós, legalább is a főtengely.
                          Elsőre utángyártott hajtókarokkal lett felújítva ami erős rezonanciát okozott 4000-es fordulaton. Ami pont az utazó sebességhez tartozó fordulat.
                          Most újra felújítattam a főtengelyt állítólagos gyári hajtókarokkal. A tapasztalat hogy 60km/h-nál van rezonancia majd 90-100 -nál "ki simul".
                          Gondolom az okkazza hogy az utángyártott hajtókarok kisebb súlyúak voltak a gyáritól.
                          Az igazság hogy én is neki készülődtem egy kis "tuningnak".
                          A fentebb leírtakon kívül szerettem volna két karburátorosra megcsinálni.
                          De ez egyenlőre várat magára.
                          Egyenlőre örülök hogy egyben van. Másrészt most a figyelmemet elvonja a P10-es felújítása
                          kvaga, ptm004 és 4 további látogató kedvelte ezt.

                          Komment


                            Fiúk! Tudja valaki, hogy 350-es Cz, (634-9-es blokkal) jött ki alukerekekkel?
                            Az én donor motoromon az van, ezért kérdezném...

                            Komment


                              Milyen tipusú a gyújtásod és mennyit mentél vele? nem végsebességre gondolok, mik a tapasztalataid?. Válaszod köszönöm.

                              Komment


                                Fiúk! Tudja valaki, hogy 350-es Cz, (634-9-es blokkal) jött ki alukerekekkel?
                                Az én donor motoromon az van, ezért kérdezném...
                                Igen, az enyém is gyárilag az.
                                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X