A csapszegfurat mindig a motor forgásirányával ellentétesen van eltolva,4 ütemű Otto motoroknál.A 2 ütemű motoroknál nem figyeltem meg még soha,hogy van e csapszegfurat eltolás,ott számomra a dugattyú tetején található nyíl az irányadó,amely a kipufogó nyílás felé kell,hogy mutasson.Amennyiben a 2 ütemű dugattyújának tetején,valamilyen okból nincs nyíl,akkor a gyűrűstifteket kell figyelni,mert a gyűrűvégek az egész löket folyamán nem futhatnak bele semmilyen nyílásba.
A 4 üteműeknél a csapszegfurat eltolását a dugattyúra ható erők vektorainak eredőjével magyarázható,ennek olvassatok utána,mert már több helyen le van írva és a leírásokból tökéletesen megérthető!
Attila,-nálam is szokott rövidzárlat beütni,főleg a foskerekek adatainak számításánál,mert nem káptalan az ember feje,de szerencsére,mindig ott van az Omacht-Sárközi,bár a mértékegységekre vonatkozó része már elavult,de egyébként tökéletes könyv.
Üdvözlettel:Che
A 4 üteműeknél a csapszegfurat eltolását a dugattyúra ható erők vektorainak eredőjével magyarázható,ennek olvassatok utána,mert már több helyen le van írva és a leírásokból tökéletesen megérthető!
Attila,-nálam is szokott rövidzárlat beütni,főleg a foskerekek adatainak számításánál,mert nem káptalan az ember feje,de szerencsére,mindig ott van az Omacht-Sárközi,bár a mértékegységekre vonatkozó része már elavult,de egyébként tökéletes könyv.
Üdvözlettel:Che
Komment