Nos a fentiekhez:
Egy mai autót azért csinálnak szerelhetetlenre, hogy eszébe se jusson senkinek otthon barkácsolni. ezt próbálják kiküszöbölni többek között azzal is, hogy a szervízt be kell írni az agyába, hogy ne jelezze tovább hogy szervíz szükséges, illetve a motortakaró olyan csavarral van feltéve ami nincs minden háztájiban.
"szerencsére" a magyar lelemény mindent megold, kérdés hogy ez jó-e. Mert ugye Te sem írtál a vezérműszíj cseréről ami egyszercsak esedékes, jobbára azért hogy el ne szakadjon, mert akkor motorcsere jön. Ez ugye 60-80ezer km-enként iktatandó be.
Az akku gondozásmentessége szerintem jó dolog, mert egyrészt nem tud belőle elpárologni a víz, ami főleg a kis távolságokon sürün használt gépeknél jellemző. Én a 4. Berlingót használom. 2-nél cseréltünk akkut, az a 1x ezer Ft nem volt mérvadó a 300 ezer futás alatt inkább az a bosszantó, hogy a büdös tetves qrva édesanyját, mért pont most.
Amúgy sokszor felmerült bennem a kérdés, hogy a Wartburgom vagy utána az Opelom nem teljesített 300.000 km-t és mégis mennyit kellett bütykölni, mert kívánta.
Egy mai autót azért csinálnak szerelhetetlenre, hogy eszébe se jusson senkinek otthon barkácsolni. ezt próbálják kiküszöbölni többek között azzal is, hogy a szervízt be kell írni az agyába, hogy ne jelezze tovább hogy szervíz szükséges, illetve a motortakaró olyan csavarral van feltéve ami nincs minden háztájiban.
"szerencsére" a magyar lelemény mindent megold, kérdés hogy ez jó-e. Mert ugye Te sem írtál a vezérműszíj cseréről ami egyszercsak esedékes, jobbára azért hogy el ne szakadjon, mert akkor motorcsere jön. Ez ugye 60-80ezer km-enként iktatandó be.
Az akku gondozásmentessége szerintem jó dolog, mert egyrészt nem tud belőle elpárologni a víz, ami főleg a kis távolságokon sürün használt gépeknél jellemző. Én a 4. Berlingót használom. 2-nél cseréltünk akkut, az a 1x ezer Ft nem volt mérvadó a 300 ezer futás alatt inkább az a bosszantó, hogy a büdös tetves qrva édesanyját, mért pont most.
Amúgy sokszor felmerült bennem a kérdés, hogy a Wartburgom vagy utána az Opelom nem teljesített 300.000 km-t és mégis mennyit kellett bütykölni, mert kívánta.
Komment