Nos a fentiekhez:
Egy mai autót azért csinálnak szerelhetetlenre, hogy eszébe se jusson senkinek otthon barkácsolni. ezt próbálják kiküszöbölni többek között azzal is, hogy a szervízt be kell írni az agyába, hogy ne jelezze tovább hogy szervíz szükséges, illetve a motortakaró olyan csavarral van feltéve ami nincs minden háztájiban.
"szerencsére" a magyar lelemény mindent megold, kérdés hogy ez jó-e. Mert ugye Te sem írtál a vezérműszíj cseréről ami egyszercsak esedékes, jobbára azért hogy el ne szakadjon, mert akkor motorcsere jön. Ez ugye 60-80ezer km-enként iktatandó be.
Az akku gondozásmentessége szerintem jó dolog, mert egyrészt nem tud belőle elpárologni a víz, ami főleg a kis távolságokon sürün használt gépeknél jellemző. Én a 4. Berlingót használom. 2-nél cseréltünk akkut, az a 1x ezer Ft nem volt mérvadó a 300 ezer futás alatt inkább az a bosszantó, hogy a büdös tetves qrva édesanyját, mért pont most.
Amúgy sokszor felmerült bennem a kérdés, hogy a Wartburgom vagy utána az Opelom nem teljesített 300.000 km-t és mégis mennyit kellett bütykölni, mert kívánta.
Egy mai autót azért csinálnak szerelhetetlenre, hogy eszébe se jusson senkinek otthon barkácsolni. ezt próbálják kiküszöbölni többek között azzal is, hogy a szervízt be kell írni az agyába, hogy ne jelezze tovább hogy szervíz szükséges, illetve a motortakaró olyan csavarral van feltéve ami nincs minden háztájiban.
"szerencsére" a magyar lelemény mindent megold, kérdés hogy ez jó-e. Mert ugye Te sem írtál a vezérműszíj cseréről ami egyszercsak esedékes, jobbára azért hogy el ne szakadjon, mert akkor motorcsere jön. Ez ugye 60-80ezer km-enként iktatandó be.
Az akku gondozásmentessége szerintem jó dolog, mert egyrészt nem tud belőle elpárologni a víz, ami főleg a kis távolságokon sürün használt gépeknél jellemző. Én a 4. Berlingót használom. 2-nél cseréltünk akkut, az a 1x ezer Ft nem volt mérvadó a 300 ezer futás alatt inkább az a bosszantó, hogy a büdös tetves qrva édesanyját, mért pont most.
Amúgy sokszor felmerült bennem a kérdés, hogy a Wartburgom vagy utána az Opelom nem teljesített 300.000 km-t és mégis mennyit kellett bütykölni, mert kívánta.
Erre vártam mult hét közepe óta.. végre bejutottam a városba.. a csavarboltba. Szegecs nincs,nem is lesz. 8x75 illesztett helyett csak 80-as, s illesztettet nem is igen tartanak már. (fogyasztói igények változása) Nem ez a fő cél.. 7x16 süllyesztett fejűt akartam hogy összeálljon az NSU blokk. Benyúltam a zsebembe mélyebben, s elmentem a Faborihoz (ahol minden van)majd feltettem a találós kérdésem: - 7x ? süllyesztett fejű csavar? - Nincs.. nem is tudunk rendelni.. No akkor alkalmazkodás.. hely bőven,alkatrész rejtve.. akkor m8 lesz, az is lett.
Emu szavaival kis kihagyással.. miért pont most szakadt az ékszíj a fúrógépen?
Válasz: Mert csak.. A derékszöget ismerem (itt van a szememben).. megfúrtam kézivel..
A gyárban óránként 10 ilyen blokkot raktak össze.. én meg szöszmötölök vele huszon órája.. mondjuk azé a körülmények nem hasonlóak.. mentségemre..
) Azé olvastam jókat is.. korszerű nagy hatékonyságú,takarékos hajómotorról ami a az autókhoz képest 25%-al hatékonyabban alakítja az üzemanyagot munkává... ez a csoda: 2600tonna.. 14henger, 28m hosszú,13m magas.. a motor lökethossza több mint három méter.. s csak 6000 párszáz litert eszik óránként.. Örömködjünk..
Nekem 24 fok fölött minden bajom van
.
Komment