Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
A Horex Regina3 vezérmű/bütykös kereke aluminium és kopásmentes
Ez nekem is újdonság.. amit láttam lánc,vagy fogaskerék hajtású.. az acél volt. Kösz az infót! Már megint okosabb lettem,csak sajnos a raktározással van gond... most valamit muszáj lesz felejtenem hogy ez az info megmaradjon.. ))
Szabadnapos vagyok,ezért ma a szórakozás volt az első. Párszáz kg birsalmát megfőztem pár nappal ezelőtt,s tegnap megpróbáltam turmixolni... még így sem igazán egyszerű feladat. Levettem az oszlopos fúró tetejét,s azzal kezdtem pépesíteni... nem könnyű feladat. S jött egy ötlet.. mi van ha a fűkaszára felszerelem a bozótvágó tárcsát,s azzal hipp-hopp lezúzom a hordók tartalmát !? Nehezen.. de lebeszéltek róla. reggel még + két óra ráment,de letudva.. Más: Indítottam fórumot motorépítés címen.. jó rég volt. Sajnos ritkán tűnik fel, de úgy tűnik az idő egyre jobban rohan.. Elővettem a vasakat és elkezdtem méregetni,illesztgetni,rajzolgatni... majd nekiestem rendesen.. Most kis szünet van.. mert a 20-as puska melegíti a vasat rendesen. Persze menet közben is változtak a dolgok.. nem is egyszerű munka vázat szabni.. pedig azt hittem.. Már látom a végét,két vázból és alkatrészeiből kezd összeállni egy gyárinak kinéző váz + az első villa. Egyenlőre még csak az alap van meg jó méretekkel,s esztergáltatnom kell muffanyagot a végleges csavarozáshoz..de ez is meglesz hamarosan. Hegesztenivaló még van bőven,s amíg ily csúf.. inkább nem teszek képet.
Aha.. kezdett gyanús lenni.. csak fél 8? Na akkor még összeütök egy ülésvázat, kihegesztek egy Indi sárvédőt.. egész jól haladok magamhoz képest... Még fűrészelgettem,rajzolgattam egy keveset... majd 8-kor (20) abbahagyom.. gyujtómágnes elhelyezését próbálgattam.. francos óraelem megviccelt.. Van jó oldala is.. haladtam.
Hegesztés előtt a törött üveget a pajzsban behúztam szigszalaggal.. Kicsit remegős már a kezem,de azért összeragadt a vas.. a vázat csak akkor mutatom ha már nem lesz rajta hegesztésnyom.. Kint a műhelyben szebbnek tűnt.. (mint itt nagyítva) De mentségemre legyen,nem volt rajtam szemüveg. Majd legközelebb...
2képek
Utoljára szerkesztve a következő által: Atti69; 2019 nov. 08, 21:27.
Kint a műhelyben szebbnek tűnt.. (mint itt nagyítva)
Ha én így tudnék hegeszteni... Ezt sem tanították meg szakmunkás képzőben gyakorlatban. " Minek azt? Majd a gépek megcsinálják.."
Őrülök, ha hasonlót össze taknyolok...
Motorvázat építeni egyszerű és könnyű feladat. Viszont ahhoz jó legyen.. hááát.. kell precízkedni rendesen. Már elég komoly keretrendszert drótoztam össze hogy méregetni tudjak. Persze a kerekeknek is be kell férni+ egyenesfutás is jó legyen+ lánc is a megfelelő helyen fusson.. vizimérték,függő, mérőszalag... minden játszik. S még csak 30-szor szedtem szét apró módosításért. Már jó.. De jobb lesz.
Rendeltem automata fejpajzsot.. no persze az ár erősen befolyásoló tényező volt.. 11ooo párszáz forint. Viszont: Számomra ez maga a csoda. Mindkét kezem szabad,s közben forgathatom az az anyagot a jobb eredmény érdekében. Automatic sötétedik,állítható a sötétség s a ki-be kapcsolási idő. Sokszor jobban látom az olvadást mint ezelőtt. Már kipróbáltam,s nagyon meg vagyok elégedve. Szépen lassan fejlesztgetek.. A gép még az amit Apám gyártott kb 50 éve.. de máig hibátlan komoly tudásu darab. Jópár darabot legyártott tekercselt abban az időben.. akár alu hegesztéshez is (ez sajnos azt nem tudja) de volt hozzá adapter amivel lehetett de az valahová eltűnt.
Kellemesen eltöltöttem kis időt.. méregettem,hézagolgattam. A dugattyún nincs szerelési irány.. Elkezdtem méregetni, s eltolt a csapszeg. Nem gond! Összerakom logika és gyakorlat szerint... + megnéztem más dugókat is. Tehát a csapszeg előre van eltolva.. Most viszont agyalok hogy ..... valóban ez a tuti!? Mert mintha.. nekem úgy rémlik (de már van némi szenilitás és egyéb devianciák).. talán volt fordított esetem is. Nézegettem a fórumot is visszamenőleg,de nem találtam egyértelmű (számomra) utalást.
Komment