Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A párom (Nő) ... bírja.. persze nyáron 25c a max amit elvisel panasz mentesen.. Persze a 24c már hideg. No.. de a Nőket nem a logika miatt szeretjük.
    "Nyaron negyon meleg van telen nagyon hldeg van soha sincs jo ido mindig esik az eso."Ez tobbnyire nalunk is igy van

    Komment


      pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

      Szervusztok! A régiek ezt is sokkal jobban tudták! Megoldották a teljes foglalkoztatást, a környezet tudatos közlekedést, a fent tartható világnézetet és a turizmust...
      https://www.arcanum.hu/hu/online-kia...BD/galya-A75C/
      Egyéb iránt a tengerjáró hajók (dízellel kevert) olcsó nehézolajat (Schweröl / Heavy Fuel Oil) használnak üzemanyagként, ami az olajipar lepárlás után visszamaradó mellékterméke, és szárazföldön való felhasználása régen tilos. A nehézolaj pl. 3500-szor több ként tartalmaz, mint az autókhoz használt normál dízelolajok, tehát tulajdonképpen veszélyes hulladéknak minősül, amit aztán a nyílt tengereken égetnek el. Ha azonban az időjárás úgy alakul, akkor ebből a partvidéken is fekete koromlerakódás alakulhat ki, és a szennyezett levegő a szárazföldön akár több száz kilométerre is eljuthat. Szóval ennyit a hajók üzemanyagairól...
      Hozzank sok ilyen hatalmas oceanjaro turisztikus hajo kikot .Undorito hogy a varosban forgalomkorlatozas van a legszennyezes miatt ezek meg a varos szivebe kotnek ki .Az uzemanyag amit hasznalnak az nagyon rossz minosego tuzelo anyag ,de lennenek eloirasok az uzem anyag minoseget illetoen ami a nemzeti vizeket illeti de ezt nem tartjak be .Peldaul egy nem reg tortent eset az M.S.C eggyik hajojat meg birsagoltak 30 000 eurora a nem megfelelo uzem anyag hasznalataert.de parhuzamosan ezzel az esettel volt egy masik eset ahol egy helyi halaszbarka amit egy csalad uzemeltet 4-5 embernek ad munkat a futo olajjal uzemeltettek amit a Sloveniabol hoztak ebben az esetben a hajot elkoboztak es a birsag is ugyan annyi volt mint az elozo esetben.Erre mondjak azt hogy "Konnyu a gyengevel erosnek lenni"

      Komment


        movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Hozzank sok ilyen hatalmas oceanjaro turisztikus hajo kikot .Undorito hogy a varosban forgalomkorlatozas van a legszennyezes miatt ezek meg a varos szivebe kotnek ki
        Erre nem lehet tetsziket nyomni. Ilyen városokban egészséges a cigaretta mert a füstszűrője leköti a szmogot. A hajómotort mint technikai csodát tartom számon, de a vele való károkozás bosszant. A "nagy" környezetvédelem jegyében simán közlekedhetnének vitorláshajók is. Sokasodik a világ..lenne legénység is bőven. De akkor kissé tovább gondolva: gályákra is meglenne a megfelelő számú evezős akiknek muszáj ráérniük s közben nevelődnének.

        Komment


          Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          gályákra is meglenne a megfelelő számú evezős akiknek muszáj ráérniük s közben nevelődnének.
          És ismét előkerülnének a gazdasági ötletek,miért ne egy könnyem becserkészhető bütyök-matyit ültessünk a gályára,a fene költsön a nehezen befoghatókra....
          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

          Komment


            Szervusztok! Sajnos trehány volta tegnap! Elfelejtettem a hozzászólásom forrását belinkelni! Elnézést kérek mindenkitől, különösen a forrás alkotójától!

            https://vizek-hajok.blog.hu/2016/06/...okemeny_fustje

            Movisz!
            Ez itt szintén ezen oldalról másolt részlet:

            A partvidékek szennyezettség elleni védelme érdekében egyes helyeken a tisztán nehézolajjal táplált hajókat kötelezték arra, hogy a partközelben kis kéntartalmú ún. tengerészeti dízel üzemanyagra kapcsoljanak át. Európa nyugati partjainak védelmében pl. ún. kénkibocsátási ellenőrző területeket (SECA) jelöltek ki, ld. a Wikipedia oldalát, amelyek területén 2015. január 1-től csak olyan üzemanyagot szabad alkalmazni, amiben a kén tömeghányada nem haladja meg a 0,1 %-ot. Ugyanakkor pl. a Földközi tengeren még nincs ilyen korlátozás, állítólag azért, mert ott nem olyan nagy a teherhajók forgalma. Az észak-európai kénkibocsátási ellenőrző területek:

            Tehát valamiféle változás csak történt. Ahogy a két hajó esetét olvasom egyenlő elbírálást alkalmaznak a hatóságok, de méltánytalanul alkalmazva! A nagy társaság mellényzsebből fizet. Meg sem érzik a büntetést... Belegondolva az általad felvázolt helyzetbe, sajnálom a dolgot. A turistákat, a rakomány mozgatást és a zajterhelést tetézi a levegő szennyezése is. Félelmetes. Én nem szeretem a tömeget, ha lehet elkerülöm a tömegközlekedést is. Valószínűleg megtébolyodnék egy nagy városban.

            Komment


              pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              hogy a partközelben kis kéntartalmú ún. tengerészeti dízel üzemanyagra kapcsoljanak át.
              Kb: Nem szabad a kútba sz@ni csak a kávájára... onnan vagy beleesik,vagy belökjük. Ha a szaharai homokot idehozza a szél, akkor a szmog ott marad a tenger felett?

              Komment


                Veterán téma: Hézagolók elkészültek,illesztések elkészültek.. csavarok még gyártás alatt,de hétvégén már a keretben lesz. A dugattyún lévő csíkokat a derékszögelés ellenőrzésére rajzoltam.. bár derékszög szerint jó az érték. Más: beköltözés óta nem volt világítás a Wc-ben és a spajzban.. ma megoldottam a problémát.. Valamiért nem kaptam dicséretet.. Viszont... nem csukódik rendesen a szekrény ajtó.. Nők.. Türelmesen elmagyaráztam az 5 éves tervek lényegét.. s hogy az a következőben lesz..

                Komment


                  Pedig a WC- be a fűtés és a világítás fontos ott lehet jókat olvasgatni!

                  Komment


                    sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Pedig a WC- be a fűtés és a világítás fontos ott lehet jókat olvasgatni!
                    Sokkal jobb helyem van olvasgatáshoz.. Ott inkább sietek..

                    Komment


                      Jól jönne most egy kis okoskodás.. gondolkodóba estem a gyujtórésszel kapcsolatban. Az eredetit figyelembevéve most újratervezés folyik. A kép bal oldalán az eredeti elég tekintélyes lendtömeggel.. Az egyenletes alapjárat+indíthatóság miatt valami hasonlót kellene másolni az újra (véleményem szerint).. gondoltam rá hogy a középagy kb 4mm peremére zsugorral+ szegecsekkel illesztem. Okossság? Érdekesség: A lendkerékről a dinamó forgórésze nem levehető.. hogy tekercselték? Ilyet még nem láttam.

                      Komment


                        Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        A lendkerékről a dinamó forgórésze nem levehető.. hogy tekercselték? Ilyet még nem láttam.
                        Gondolom a vasmag lemezlapokból készült,akkor nem lehet egy anyagból,emiatt szerelhetőnek kell lennie:vagy kúp,vagy menet a forgásiránynak ellentétesen.Úgy látom a tekercs rossz állapotú ráfoghatsz csőfogóval,ha nem enged:meleget neki !!!!Prózai egyszerűséggel faragd le ami nem kell!!!

                        A lendkereket egy a felfekvőfelület kiemeléssel (akár hegesztett gyűrűvel) szabályzás után menetfúrással,ragaszott-csavar rögzítéssel csinálnám.
                        Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2019 dec. 21, 19:57.
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment


                          mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          gy látom a tekercs rossz állapotú ráfoghatsz csőfogóval,ha nem enged:meleget neki !!!!Prózai egyszerűséggel faragd le ami nem kell!!!
                          Köszi a tippet! Megpróbálom.. (csinálom)
                          mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          A lendkereket egy a felfekvőfelület kiemeléssel
                          Valami hasonlóra gondoltam mert van menetes furat a lendkeréken.. de ott az anyagvastagság kissé gyengének tűnik.

                          Komment


                            Készíteni egy gyűrűt az új befoglaló nyers méretére és annak a külső átmérőjét kiszúrni a régiből behegeszt méretre esztergál ragaszt és csavarral rögzít. Tudom ez egy okoskodás de talán egy része menthető!

                            Komment


                              sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Tudom ez egy okoskodás de talán egy része menthető!
                              Most pont okoskodásra van szükség.. Úgy nézem az anyagvastagság kiadja,s igy nem szükség plussz betétre.

                              Komment


                                Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                de ott az anyagvastagság kissé gyengének tűnik
                                Ebben egyetértünk. Mindenképp valami masszív megoldás kell mert kapni fogja a pofonakt az élettől elég rendesen. Ha jól sejtem a generátor és a fekete átalakító szegecselve van. Ha megoldható a csavarra átalakítás az már elég masszívan tartaná az utólagos lendkereket.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X