Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    hétfőn felveszek egy tetanusz injekciót,
    Az elég fontos szerintem. Na meg naponta nézegetni a sebet és ha rosszabbodik akkor irány az orvos.
    Nemrég mondta két ember is melóhelyen hogy egy hegesztő ismerősüknek belepattant a salak a cipőjébe a télen. Nem foglalkozott vele, elfertőződött. Mire orvoshoz ment az orvosok már csak azt vizsgálták hogy térd alatt vagy már felette kell-e vágni...

    Én, ha jól emlékszem tavaly(de lehet hogy tavaly előtt) augusztus 27.én léptem szögbe. Az mondjuk csontig ment, meg jó rozsdás is volt. Miután kihúztam és kinyomkodtam raktam egy zsepit a zoknimba aztán mentem vissza a létrára lambériázni. Este meg ügyelet (BP Gázláng utcai kórház is jó lepukkant...) Hál annak hogy pihenni nemigen tudtam még 2 hét múlva is erősen sántítottam...

    Na szóval tetanuszt aztán pihi!

    Komment


      jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Üdv a klubban, én egy rozsdás szögbe léptem bele még kis gyerekként. Bár az élmény eléggé megmaradt minek után a seb kinyomkodása után nagymuter lekezelte 20%-os ecettel... Minden esetre mihamarabbi jobbulást .
      Én is előadtam ugyanezt, a lábujjaim közötti bőrt tépte meg a szög.
      Öreganyám ezt külsőleg és belsőleg is pálinkával kezelte.

      Komment


        emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Öreganyám ezt külsőleg és belsőleg is pálinkával kezelte.
        Eddig ez a legjobb.. Barátságosabban hangzik az ecetnél..

        Komment


          Játszottam a flexel... könnyítettem a nagydarab vason + érdekesebbé tettem.

          Komment


            Itt már villanypálcával összeragasztva helyenként. Kis idő múlva festékkel eltakarva..egész tűrhető lesz.

            Komment


              Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              A körmödre csapnék ha velem melóznál,mielőtt beillesztünk egy darabot megelőzően lesorjázzuk és lecsiszoljuk:annyival előrébb vagyunk,nem a kell kerülgetni a zárt részeket...tudom szépen megcsinálod ,de ahogy írtam hatékonyabb!
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


                mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                A körmödre csapnék ha velem melóznál,
                Igazad van...de van mentségem.. tegnap befejeztem, és leszórattam majd lealapoztam,kitteltem,füllereztem. Ma délben elvitték.. Gyorsan mindent nem tudok megcsinálni,nekem is csak három kezem van.

                Komment


                  Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  és leszórattam
                  Ez az ha van aki a Szar melót megcsinálja akkor ez a gyorsabb és célszerűbb,kár,hogy nekem nem vakarják le a rozsdát három napja faragom a néhol míníumos pótkocsi részeit a java még hátravan....
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    Atti69!

                    Úgy látom, sokat látogatod a kocsmát.... Írtam Neked egy üzenetet, majd olvasd el, légyszíves...biztos érdekelni fog.

                    Komment


                      Fergusson eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Úgy látom, sokat látogatod a kocsmát..
                      Itt szusszanok.
                      mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Szar melót megcsinálja akkor ez a gyorsabb és célszerűbb,
                      Sokkal gyorsabb. Sietett a homokszórós.. ami "kicsit" a hátsó vázrészen hagyott.. 3-4 órát drótoztam,csiszoltam. Egyébként próbára megy a váz, utána jön vissza befejezésre.

                      Komment


                        Most kérek én is egy italt a pultnál, mivel nem volt valami szerencsés napom a Pannóniával együttvéve. Június 4 minden Magyarnak baljóslatú nap amúgy is, de én úgy gondoltam reggel, hogy a P10-el megyek ma munkába. Szerencsés helyzetben vagyok, alig kell mennem városon belül, de ma ez sem segített. Az utolsó balkanyarban védett útról kanyarodván egy utcába az onnan egyenesen kihajtani akaró Volkswagen sofőrje valamiért nem vett észre és miközben én teljesen nyugodtan megkezdtem a kanyarodást a kocsi megindult előre. Nem volt nagy sebesség egyik oldalon sem (én kb 20-al mehettem), a P10 beékelődött a kocsi orra elé én pedig a jobb oldalra pördültem. A bal lábszáramon keletkezett jókora zúzódás, szerencsésen tudtam földet érni, még a kabáton sem látszik túlzottan, hogy melyik része érte a földet. Első ránézésre a kár jobb lábtartó és fékpedál görbülés, váltó-berúgókar görbülés, blokk mögötti vázcsövön a festék lepattant, és fekete festékmaradványok kerültek a kipufogókönyökre és a sárvédő pálcára. A pálca és a sárvédő találkozásánál kicsit megnyomódott a lemez is, de az a legkevesebb, mert alig látszik. Nem akartam az időt húzni, kértem 20 000 Ft-ot(most már tudom több kellett volna) meg egy telefonszámot, hogy otthon felmérem még pontosan a kárt. Miután hazaértem és átnéztem rendesen a motort felhívtam, hogy nem biztos, hogy elég lesz a húszas, nem zárkózott el ha több lesz a javítás kifizeti. Ott a helyszínen nem basztam le túlságosan, mivel nem láttam nagy kárt. Ez most lehet hogy jól jön. A kollégák mondták, hogy húzassam már át a szakadt ülést is, de én nem játszok ilyet

                        Sajnos a bal alsó teleszkópszáron is lett egy alattomos horpadás, tehát cserés. A bal kipufogódobot már a görbe berúgókarral én horpasztottam be, annyira nem tudtam hideg fejű maradni, hogy megnézzem, a berúgókar a jelen állapotában hova érkezik. A lábtartó és váltó-berúgókar egyengetésen túlvagyok, most kell egy jó teleszkópszár. A börzéken árultak használhatók? Más lehetőségem nem nagyon van.
                        Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2018 jún. 04, 21:21.

                        Komment


                          Sajnálom és egyben bosszantó. Remélem mindketten látszó nélkül megússzátok. Csak egy Jánosom lehet a kép csal de a kuplung bowden közel van a kipuff-hoz bocs ha nem.

                          Komment


                            Sajnálom a történteket,se neked,se a motornak nem hiányzik a stressz.Történhetett volna rosszabbul is,tehát volt egy kis szerencse is,bár ahogy elnézem ezt a szép motort az ember inkább elviselne egy foghúzást,bár minden fogért nagy kár.

                            Üdvözlettel:Che

                            Komment


                              Ezt szomorú hallani. Mult évben bejelentkezett egy Jawás sárvédő javításra hasonló eset miatt. Ő 40E Ft-ot kapott a sérülésért. Előzőleg én festettem a motort,ezért hozzám hozta kb 50 km-ről. A javítás ecsettel történt a sárvédő belső oldalán egy kb 2x 8mm lepattant festék pótlásával, a többi enyhe karc pollíral eltűnt. A javításért nem kértem pénzt,de rámerőltetett 2000ft-ot.

                              Komment


                                Köszönöm, szépen mindenkinek! A magam részéről nincs komolyabb bajom, de azt hiszem egy ideig csak a jobb oldalamon tudok majd aludni... A motort én is nagyon sajnálom, szerintem én jobban jártam. A hétvégén tettem meg az ezredik km a P10-el, eddig nagyjából simán ment minden. Most egy ideig táppénzre kerül, hogy kipihenje a fáradalmakat
                                A kuplungbowden sok Pannóniánál okoz fejtörést, erre a célra teszik rá azt a zuhanycsőre hajazó védőburkolatot már a bowden készítésekkor. Direkt ezt a részt nem néztem meg soha más gépén, de maximum a cső felett lehetne még elvezetni, de onnan lehúzva a hengertőcsavarhoz elég szoros lenne a huzal útja. Talán ez a legkisebb rossz a lehetséges megoldások közül. Igazából egy hosszabb bowden kellene, de azt az embernek magának kellene csinálni, ezek az utángyártott holmik nem jók.
                                Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2018 jún. 04, 21:55.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X