Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Köszönöm Zsolti!
    Sajnos ezt nem igen tudom megígérni mivel egy ,,nyögdíjas"sosem ér rá!Most a házfalán szoktam rohangálni le-föl és közben vidám virágénekeket dúdolva mindenféle ,,csuszpájzos"bödönöket és Hungarocel táblákat hurcolgatok magammal!Et úgy szokott történni hogy egyik kezemben a vödör,másikban a szigetelés,harmadikkal veszetten kapaszkodok(mert kis tériszonyom is van!) negyedikkel a sajgó csípőmet masszírozom.............de amúgy pihenés képpen még kis gyerek vzes élmény blokkot is csinálgatok hiszen jön a Nyár!(Állítólag?!)Ráadásként még kilátásba helyeztek egy Pannónia T5H-t!Amivel kicsit foglalkozni kell majd!A maradék időt pedig a családra,kocsmázásra,lóversenyre,csajozásra,csavargásra szánom!De majd benézek ide is!

    Komment


      Sziasztok,kicsit el vagyok keseredve mert az utolso Magyarorszagi latogatasom soran is sikerult 3darab 30000 ezer fotintos buntetest beszereznem az utolsot ma vettem fol a postan (remelem utolso).6 napig voltam otthon furgonnal.Minden alkalommal mikor Magyarba jarok legalabb egyszer meg allitanak.kulonbozo ellenorzesre stb..1990-tol elek kulfoldin jarok nagyon sokat Europa tobb orszagaban 4 motor 2 auto amit hasznalok alkalomtol fuggoen .eddig 2 alkalommal birsagoltak kulfoldon es ha emlekeim nem csalnak kozuti ellenorzest is 2-3 alkalommal kellett elszenvednem 29 ev alattAzt hiszem ez a Husveti latogatas nagyon elvette a kedvem a haza utazasoktol.

      Komment


        movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        3darab 30000 ezer fotintos buntetest beszereznem az utolsot ma vettem fol a postan (remelem utolso).
        Alacsonyan repültél?
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          legalabb egyszer meg allitanak
          Az érdekes, engem eddig csak az ideiglenesen visszaállított határellenőrző ponton állítottak meg a német határon(valamiért úgy látta az emberke hogy ül hátul valaki, persze senki nem volt a kocsiban rajtam kívül, lehúztam neki az ablakot hogy benézhessen és mehettem is tovább). Illetve 2x megszívattak a hülye oszlopaikkal...

          Komment


            Meg annyit az elozoekhez hogy a Balaton Keszthely,Zalakaros,Badacsony, kornyeken sokat jarok.Borsodba altalaba egyszer egy evben .Ezek a birsagok Miskolc Kazincbarcika,Ozd,kornyekerol erkeztek.Azert furcsallom mert a vezetesi stilusim az mindenhol ugyan az ha folyamatosan szalguldoznek valoszinu erkeznenek mas honnet is .

            Komment


              Itt kérem mindenkinek tiszteletben kell tartani a törvényeket és szabályokat,kivétel azoknak akik azokat hozzák.Megy itt a pénzlenyúlás rendesen,túl az adókon,mert semmi nem elég.A bírságok értékét is a fejesek jövedelméhez képest állapították meg,mert amit a kétkezi a falatot a szájától megvonva tud kifizetni,azt a fejesek kiteszi a csikkzsebből.

              Jó lehet mondani,hogy rendnek kell lenni,ami igaz is,de tegye a szívére a kezét,ki az aki minden esetben betartja a szabályokat?Amikor egy rossz minőségű úton száz méterenként,változik a betartandó 30,40,50 Km/h sebesség,az szinte betarthatatlan,és szinte nincs is aki betartsa,mert ha próbálod letolnak az útról.

              Azt is imádom,amikor a véda,vagy mi a fene,közvetlenül egy település bejáratához van telepítve,mert ott 90-ről szinte azonnal 50-re kell lassítani,hát ki az aki ezt betartsa,illetve be tudja tartani,jó levesszük a gázról a lábunkat és szépen kigurulunk,de akkor már késő.

              Üdvözlettel:Che

              Komment


                Szívélyes üdvözlet a fórumtagoknak! Nem vesztem el,csak kissé betemetkeztem a tennivalókkal, de megpróbálom pótolni a lemaradásom erőmből tellően. Kis érdekesség a múltból: Feladat érkezett.. egy restaurált motort kell beüzemelni ami pár óra.. így indult az akció. Küzdelmes előkészületek után (tartálytisztítás,karbiáztatás mert 10 éve nem ment) megmondta a nevét nagy nehezen.. de kissé dadogott és csörgött. Szelepállításkor kiderült az olajzás hibája,ezért a blokk felkerült az asztalra, s kezdődött a műtét.. Persze kellett gyártani pár spéci szerszámot.

                Komment


                  Kicsit más produkció: Ildikó lánya ilyeneket alkot..

                  Komment


                    Folyt.. Örömmel látom Apacsávó visszatértét. A kuplung rugóit hammerit szerű anyaggal ragasztották a helyére ami gátolta az utat a lamelláknak (bordák közé folyt) ezt kivésegettem rövid idő alatt. Alaposabb bontás után sikertelenűl próbáltam átfújni az olajzófuratokat,ezért drasztikusabb megoldással egyszerűen kifurkáltam belőlük a koxot.. na jó,nem volt olyan egyszerű de sikerült. Ezután a főtengely járatai kerültek sorra + az szórótárcsa alapos tisztítása a betömörödött olajsártól. A blokk alapos mosásakor előkerült egy törött főtengely csapágy is.

                    Komment


                      Üdv Atti, jó végre téged is látni .

                      Ha már ennyire belemerülünk a szerelés rejtelmeibe itt egy jó kis fejtörö. Adott egy blokk generátor oldali szimeringe, ami ereszt. A csavar a dologba az az hogy a zsír új is. Méghozzá a blokk és a szimering között. Ezzel mit lehetne kezdeni? (Nem, nem lett megerőszakolva csavarhúzóval.)

                      Komment


                        Köszi a köszöntést! Erős motor gyenge szimmering esete.. Új szimmerng és mérés majd ragasztás. Én ezt követném el a siker érdekében.

                        Komment


                          jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          A csavar a dologba az az hogy a zsír új is.
                          Nemrég szereltem három hajtóműves gépet simeringsocsere és egyéb javítások,most garanciában kell megcsinálnom az egyiket mert ereszt... Nemrégen kaptam egy tippet a jó minőségű simering rugót beszerelés előtt csavard szét vágj le belőle és szereld vissza és ezután olajozva,zsírozva az éleket üsd be .Én nem spéci simering "kék" beraktam ...folyik .. szopok... ajánlom a rugószűkítést mindenkinek..csak néhány menetet lecsípsz hátracsavarod ....és tudod mit raktál be !!!!
                          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                          Komment


                            mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Nemrég szereltem három hajtóműves gépet simeringsocsere és egyéb javítások,most garanciában kell megcsinálnom az egyiket mert ereszt... Nemrégen kaptam egy tippet a jó minőségű simering rugót beszerelés előtt csavard szét vágj le belőle és szereld vissza és ezután olajozva,zsírozva az éleket üsd be .Én nem spéci simering "kék" beraktam ...folyik .. szopok... ajánlom a rugószűkítést mindenkinek..csak néhány menetet lecsípsz hátracsavarod ....és tudod mit raktál be !!!!
                            Én esetemben saknos nem a rugó a gond, a másik illeszkedési felületen ereszt(blokk és szimering között).

                            Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Új szimmerng és mérés majd ragasztás.
                            Csapágyragasztóval? (Szimering gyári úgyhogy biztos hogy a megfelelő méret, ráadásul 3-at is próbáltam.) Amúgy kicsit sem erős, csak egy 50 köbös masina.

                            Komment


                              A szelephimbák 1,5mm-t billentek,ezért perselyeket esztergáltam.. de nem kerültek beépítésre mert méregétés után sikerült görgöket rendelnem (160db) Az üres blokkot ezek után,az ellenőrzött olajszivattyúval (javított) próbajárattam. Mivel rendben üzemelt,elkezdtem az összeszerelést. Persze még adódtak kis problémák.. Hopp lemaradt: Az alany egy KS 600 Zündapp. Nem gondoltam volna,de precízebbnek tűnik a BMW-nél.

                              Komment


                                mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                .csak néhány menetet lecsípsz hátracsavarod
                                Ja..ez gyakorlat nálam is esetenként. De neki a szimmeringház nem tömít.
                                jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Csapágyragasztóval? (Szimering gyári úgyhogy biztos hogy a megfelelő méret, ráadásul 3-at is próbáltam.) Amúgy kicsit sem erős, csak egy 50 köbös masina.
                                Az ötvenesnek is lehet rendes elősűrítése. Én Curil tömítőfojadékot hsználok,de bármi jó ha köt a fémre és gumira.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X