Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Basszus, van ott egy M8 csavar
    Szintén... feltöltöttem a telt... a csöppent. Viszont nálam M7 csavart kellett pótolni a tel alján. A csavar alá alu alátét,s problem nincs.

    Komment


      Ne irigykedj... összeraktam,s szegénynek találtam a kompressziót.. bepánikoltam hogy sérült a kipuff szelep.. ezért szétszedtem s ellenőriztem. Hibátlanul zár, nem sérült. Viszont... sugallatra ellenőriztem a szívót is... az nem szivárgott,ömlött alóla a benzin. + a szelepvezetö szűk részénél acélsöréteket találtam beszorulva.. a felújító szakembernek nem épp dicséret jár.. Most végeztem a becsiszolással.. pedig ezt a pár órát 10 percre terveztem. A másik: Ha már kompressziószegénység.. (mert láttam már sok csodát) elkezdtem méregetni.. s a lökethosszt keveseltem 18mm-rel.. kiderült... mert ebben egy 250 főtengely van. A furat viszont jó a 350-hez.. Nem gond,később lehet ez még jobb is.. A többi rész bonyolult,majd részletezem igény esetén.... innentől erősen számolni kell, s jobb lesz mint új korában. Fel a fejjel,s egyszer csak a Tied is pöfögni fog.

      Komment


        Az öcsi és a nagytesó.. Jót motoroztam.

        Komment


          Jól néznek ki, melyiket hozod Keszibe?, vagy marad talány számunkra?!

          Komment


            A 400-ast.. az a túloldali. + viszek egy széphangú Simson 250-est.

            Komment


              A Simi régmúlt álmom volt / 1968 / Debrecenben a Bizományiban kerülgettem de mivel akkor még nem voltam katona nem kaptam rá hitelt. Akkor az nagy Ász volt.Látva a mozi filmet sokunk csorgatta a nyálát !

              Komment


                Itt a kor álomgépe volt.. kevesen engedhették meg maguknak. Volt saját db.. s most is szivesen fejlesztenék egy sajátot.

                Komment


                  Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  feltöltöttem a telt... a csöppent.
                  Néztem a teló metszetét, nincs ott semmiféle O gyűrű. Tehát nem az olajleeresztő csavarrol beszélek, hanem ami a teló belsejében az "olajcsillapitásban" játszik szerepet, egy alu henger, azt rögzíti
                  Akkor mi a franc van? Tekerjem be faggyus kóccal
                  Kérdeztem német oldalon, idáig semmi válasz

                  No, az ujboli szétszedés és csiszolásért nem irigyellek, de ha van türelem akkor siker is
                  Nagyon szép az a két Horex

                  Komment


                    horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    "olajcsillapitásban" játszik szerepet, egy alu henger, azt rögzíti
                    Teflonszalag + alátét. A türelem gyümölcse: Jó motorozás.. A 400-as beüzemelése holnap lesz, Tiszakesziben azzal akarok pöfögni... mert idáig csak szöveg volt részemről..

                    Komment


                      Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Teflonszalag + alátét
                      O gyűrű lett, most tesztelem a csöpögést
                      Itt a Horex olajai, az első teló is
                      http://horex.uw.hu/horex/olaj.pdf

                      Komment


                        Én ha tömíteni kell akkor Joker ajánlotta és a korszerűség felé lépdelve a Teflon zsinórt használom. Teló aljára én is a CZ - nél " Ó " gyűrűt és alátétet használtam . Sajna ezek az o gyűrűk már több kormot és adalékot tartalmaznak mint gumit és hamar megöregszenek és porladnak. Kender kócot már nem használok régen van még valahol zacskóba. Talán nagy átmérőnél pl. kazán bekötés 2" vagy nagyobb átmérő esetén. Régen milyen sláger volt a kóc és a Mínium az csak később derült ki , hogy ólom tartalma miatt nem túl egészséges a vízvezetéknél.

                        Komment


                          emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Viszont ez egy Nak nevű faluban történt ami nem egy forgalmas hely
                          Én tavaly jártam majdnem ugyanigy Nemtiben, 58-ra 5000.

                          Komment


                            A gépész-taliról jövet eldugult a benzinszűrő a Pannónián ...szakadozva ...fullon ......71/30-ezer.

                            Mindenki azt kérdezte miért:mert örültem,hogy megy !!!
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              Beszélgettünk a védőfelszerelésekről.. Rövidgatya.. hegesztés.. flex.. A kigyulladó ruha veszélyes,ezért ki kell iktatni a környezetből.. télen is..

                              Komment


                                Ma megint elővettem a kínai robeszt és szépen kipucoltam a szimering helyét illetve a szimeringet is. Majd szépen visszatettem miután bekentem ezzel:


                                Ha ez után is ereszt nem tudom mit csinálok...

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X