Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Van egy előnye az ukrán határ közelében élni...300 Ft egy liter.
    Szerintem nekem is hosszú túrára kell mennem...el is kezdtem felszíjjazni a kannákat :P
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Szerintem nekem is hosszú túrára kell mennem...el is kezdtem felszíjjazni a kannákat :P
      vagy egy motorkulit átalakítasz póttartállyá + oldalkocsit leszigeteled, abban is ellötyög pár liter...!

      Komment


        Á...képzeljétek el, motorral nem lehet hozni a tankon kívül plusz üzemanyagot, autóval is csak 10 litert...ki van ez is találva.


        wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Szerintem nekem is hosszú túrára kell mennem...el is kezdtem felszíjjazni a kannákat :P

        Komment


          Kedves Demeter!

          Honnan és miért?Tisztelettel kérlek,ha írsz,-akkor írj!Gondolom,a mondanivalód az lenne,hogy valamely,EU.-n kívüli országból,megnehezítették az üzemanyag behozatalt,az-az,a csempészést,de akkor írd meg világosan melyikből!

          Mielőtt,úgy gondolod,hogy mondanivalóm,agresszív és valamiféle ellenérzést takar,-tévedsz,-érthető,hogy mindenki keresi az olcsó üzemanyagot,de nekünk uniós tagként,nem azon kellene gondolkodnunk,hogy mennyi üzemanyagot és mi módon,tudunk "behozni",-hanem azon,hogy kiharcoljuk,legalább az átlagos uniós bért.Amennyiben ezt nem tesszük meg,akkor mindig csak,egy gittegylet megtűrt tagjai leszünk.Kérdezheted,mi a módja,a fent említett harcnak,-az összefogás.

          Üdvözlettel:Che

          Komment


            Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Kedves Demeter!
            Honnan és miért?Tisztelettel kérlek,ha írsz,-akkor írj!Gondolom,a mondanivalód az lenne,hogy valamely,EU.-n kívüli országból,megnehezítették az üzemanyag behozatalt,az-az,a csempészést,de akkor írd meg világosan melyikből!
            Mielőtt,úgy gondolod,hogy mondanivalóm,agresszív és valamiféle ellenérzést takar,-tévedsz,-érthető,hogy mindenki keresi az olcsó üzemanyagot,de nekünk uniós tagként,nem azon kellene gondolkodnunk,hogy mennyi üzemanyagot és mi módon,tudunk „behozni”,-hanem azon,hogy kiharcoljuk,legalább az átlagos uniós bért.Amennyiben ezt nem tesszük meg,akkor mindig csak,egy gittegylet megtűrt tagjai leszünk.Kérdezheted,mi a módja,a fent említett harcnak,-az összefogás.
            Üdvözlettel:Che
            Szia!

            Sajnos az ilyenbe nem jó belefolyni, de amíg mondjuk Sopronból át lehet menni az olcsóbb benzinért Ausztriába (régebben így volt, de most ez nem biztos, hogy igaz) az szabályos. MI meg csóri keletiek ahol sokszor magasabbak az árak mint Dunántúlon, ezt nem tehetjük meg. Sokszor elképedve hallgatom, hogy Budapesten megemelik a bérletek vagy jegyek árát én meg csak lesek, hogy nálunk kb 50 forinttal már réges régen drágább a jegy. Mindig a csórókat húzzák le nem kicsit! ( aki persze nagyban űzi például az üzemanyag csempészést azt én is elítélem)

            Komment


              Üdv, Che!
              Nem gondolom hogy velem szemben lenne ellenérzésed, és a rendszerrel szemben nekem sincs kevesebb...
              Itt Szabolcsban mindig is a legelmaradottabb környékek között voltunk az országban. Ez miatt lehet panaszkodni is néha meg amit beböktem itt a fórumon, ritkábban előfordulnak előnyei a fekvésének.
              Sokan éltek kb. 2 évtizedig a környéken az üzemanyag, cigi, egyéb seftelésből és még most is megtalálják sokan a módját.
              Hogy konkrétan leírjam amit kérdeztél, ugye a szabad helyváltoztatás joga adott mindenkinek, ez igaz Ukrajna felé is. A hatalom azonban rossz szemmel nézte, hogy egy jópár ezres kör abból tesz szert állandó és adózatlan jövedelemre, hogy gyakorlatilag minden nap behoz Ukrajnából egy tank üzemanyagot. Először azt találták ki, hogy regisztrálják minden ki- és belépésnél a gépjárművezető és a gépkocsi adatait, km-óra állásokat és a tankban lévő üzemanyag mennyiséget. Ebből leszűrték, hogy a határátlépések jó részét ugyanaz a kör teszi meg, pontos adatokra már nem emlékszem, még tavasszal olvastam. Megjegyzem indultak NAV vizsgálatok is magánszemélyekkel szemben. Hát nem nehéz számonkérni a rendelkezésre álló, folyamatosan rögzített határátlépési adatok alapján, hogy valaki miből tud finanszírozni egy hónapban mondjuk 20 tanknyi üzemanyag elfogyasztását (az áthozott üzemanyagot az utolsó cseppig az adott járműben lehet csak felhasználni).
              Hoztak tavasszal egy olyan intézkedést az Ukrajna felőli üzemanyag behozatallal kapcsolatban, hogy az nem lehet rendszeres vagyis legfeljebb hetente egyszer történhet háztartásonként. Hordozható kannában már korábban is csak 10 litert lehetett pluszban hozni, az maradt. A szabály szerint azt a 10 litert sem lehet fűnyíróban, mkp.-ban, kerti traktorban vagy akármiben felhasználni, csak az adott járműben (persze, ez életszerű...). A mai napig minden egyes alkalommal regisztrálják, ellenőrzik kilépéskor és belépéskor a járművek km-óra állását és a bennük lévő üzemanyag mennyiséget. Van hengerűrtartalom szerint egy meghatározott norma, amit a számítógépes renszerük használ. Ha úgy találja, hogy a legutolsó regisztrált óraálláshoz képest az azóta megtett futásteljesítmény alatt a hiányzó üzemanyagmennyiség nem fogyhatott el, akkor bírságolnak, mert bizonyára visszaélés történt és a korábban behozott üzemanyagot a tankból, kannából eltávolították és bizonyára értékesítették.

              Én csak leírtam, hogy 300 Ft a 95-ös benzin Ukrajnában, de most már talán az is érthető, hogyan van az kitalálva, hogy azért ne legyen ez túl jó senkinek...

              Komment


                Mivelhogy egy "kocsmánál" nincs jobb kereső így ide írok. Hozzátok fordulok Pannóniások egy embert keresve. Az illető Pesterzsébeti lakos 37-47 év közötti férfi. Pannónia gyűjtő és magának szerelő. P10, P12 és T5 is volt, van neki Duna ok-val (a többire nem emlékszek). 3 éve hírdetett egy piros, ok-s MZ-t (ami most az enyém) és egy sárga, 125-150-es Trophy-t. Szeretnék vele beszélni a motorom ügyében.

                Komment


                  Én Gyálon láttam ilyet a Kőrösi úton. Meg is kerestem a fószert, de elzárkózott minden nemű beszélgetéstől. Ennek az okát nem tudtam meg, de jó, ha vki néha bunkó.

                  Komment


                    Ide írok én is a "kocsmába" mert ott szokták elmesélni hogy kivel mi történik, elmentem elintézni a jogsit az okmányirodába, meg is lepődtem hogy nem fél napig ültem benn. Ami nagyobb meglepődés/idegbaj düh csak akkor érkezett, amikor elolvastam hogy 30 nap mire elkészítik az új jogsit. Mivel a fórumon van moderálás ezért nem írom le JÓ MAGYAROSSÁGGAL amit gondolok, mert nem tűrne nyomdafestéket.
                    Amikor még a "B"-t szereztem volt vagy 5 nap az elkészülés ideje. Jó irányba halad itt minden!

                    No ezt le kellett írnom mert szétvet a méreg hogy a tanfolyam se tartott 3 hónapnál tovább(!)

                    Komment


                      dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      30 nap mire elkészítik az új jogsit
                      aug 06.án mentem be megújítani a lejárt jogsit, és még nem szóltak, hogy mehetek érte...

                      Komment


                        Én Júli 12 környékén adtam le a papírokat a kategória bővítéshez és aug 16 körül jött az sms-es hogy mehetek érte. Így számoljatok a jogsi ügyintézéssel mostanság Eléggé pontosan betartják a rendelkezésre álló 30 napot...

                        3 hónap Nekem azt hiszem hogy 1 de max 1,5 hónap volt az egész oktató tolt minket előre mint állat, az egészből a kressz tarott legtovább. volt 4 alkalom rutinunk vizsgával együtt meg 3 alkalom forgalom + vizsga...
                        Utoljára szerkesztve a következő által: OdinHEM; 2012 szept. 03, 14:29.

                        Komment


                          Anno nekem is vagy 3 hónap volt a tanfolyam, a kresz után derült ki, hogy nem lesz motor abban az autósiskolában, át kellett menni olyan helyre, ahol volt. És még lelépési pénzt is kellett fizetni, pedig ők nem tudták biztosítani a tárgyi feltételeket.
                          Akkor volt frissen forgalomba helyezve a P10-esem, mondta az oktató, hogy menjek azzal...persze, bejáratni a városi forgalomban T betűvel a hátamon...

                          Komment


                            OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Így számoljatok a jogsi ügyintézéssel mostanság
                            szuper, jövőhét végén meg mennem kell külföldre, ott meg semmit nem érek a papírral, amit adtak az ocsmányirodán!

                            Komment


                              Addig hátha megérkezik, vagy szólnak, hogy mehetsz átvenni

                              Komment


                                korompaiistvan eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Addig hátha megérkezik, vagy szólnak, hogy mehetsz átvenni
                                bízom benne! Ha lesz időm, akkor valamelyik nap azért bemegyek megkérdem, hogy mi van már?!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X