Kedves Józsi Barátom!Úgy látom az Éjjeli Baglyok is aktívak a Felhő utcában melynek nagyon örülök személy szerint. Erre a megjegyzésemre az előző hozzászólásod ideje adott okot, bár tudom mostanában vannak álmatlan éjszakáid. A fecskék jelen létének én is örülök, majd csak virágtartót csinál Zsolti már a hó lapátból!
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Chemotox kocsmája
Collapse
X
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseaz Éjjeli Baglyok is aktívak
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA fecskék jelen létének én is örülök, majd csak virágtartót csinál Zsolti már a hó lapátból!
Sajnos én még fecskét nem láttam, de gólyát igen. A seregélyek is már régen megjöttek - rá is fáztak rendesen. A jóidő legbiztosabb jele, hogy nem csak az aszfaltszaggató rizsrakétások (bocs de van Csabán néhány ilyen fazon) jöttek elő, hanem a veteránosok is. Tegnap láttam egy szép T5-öt és egy csepptankos 250-es Jawat. Szívmelengető érzés volt komolyan.
- 2 likes
Komment
-
CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTegnap láttam egy szép T5-öt és egy csepptankos 250-es Jawat. Szívmelengető érzés volt komolyan."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAkkor bele kell húzni a te gépedbe is, mert eltelik a nyár, mire kész lesz...
Nem tudom megállni, hogy ne másoljam ide egyik kedvenc könyvem - Karel Capek: Harc a szalamandrákkal - néhány sorát, amely az alkudozás magasiskolája. Stílusa kissé rejtői:
"A kapitány arcszíne kezdett barna foltokban feloldódni. Azzal fenyegetődzött, hogy a batakok
egész nemzetségét kiirtja a föld színéről, azután háromszáz rúgásra mérsékelte a megtorlást,
végül megelégedett volna azzal, ha a bírót kitömetheti az amszterdami Gyarmatügyi Múzeum
számára; ezzel szemben a batakok leszállították igényüket kétszáz rúpiáról egy fémpumpára,
végül csak ahhoz ragaszkodtak, hogy a kapitány büntetés címén egy öngyújtót nyújtson át a
bírónak. („Adja oda, uram - biztatta a kubu és portugál keverék. - Három öngyújtó is van a
raktáramban, valamennyi kanóc nélkül.”) Így Tana Masán újra helyreállott a béke, de J. van
Toch kapitány tudta, hogy a fehér faj presztízse kockán forog."
- 5 likes
Komment
-
van rá egy jó megoldás.vezeték kötegelő .Kiveszed a kereket a furaton kidugod a szálat beöleled a bovdent behuzod és összezároda sárvédő belsejében.Feketével,ne szoritsd meg teljesen,jobb mint a gyári és nem látszik."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 4 likes
Komment
-
DKW veterán motorkerékpár forgalmi engedély 1941! - Vatera.hu
Ez egy nagyon érdekes hirdetés. Nem az ára, nem a v*tera miatt, hanem mert én még SOSEM láttam a kettő betű három számos forgalmit. Lehet nektek is új infó, nézzétek meg a képeket.
- 6 likes
Komment
-
mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseIgaz tavaly nem kis fejtörést okozott a karburátorát kipucolni, mert beállt mint a gerely
Komment
-
CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEz mitől keletkezett?"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 6 likes
Komment
-
Szép vasparipa . Csak így tovább...
Nálam is előjött egy ronda dolog, dugattyú, főtengely, és dugattyú gyűrű is cserélve lett(a henger nem lett fúrva mert teljesen sérülésmentes és szépen illeszkedik bele az új dugattyú). Annyi lenne a kérdésem hogy ilyen esetben is marad bejáratásnál az 500 km max 30-as tempóba és 1:25-ös keverékkel?
Komment
-
jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzép vasparipa . Csak így tovább...
jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAnnyi lenne a kérdésem hogy ilyen esetben is marad bejáratásnál az 500 km max 30-as tempóba és 1:25-ös keverékkel?
- 1 like
Komment
-
Sziasztok!
Csepel motor: dott Albuma: Csepel T 125.
amit szeretnék kérdezni, hogy a szerszámos ami hozzá van az eredeti? Mert van egy kettő szerszám ami tutira, csak nem tudom milyennek kéne lennie.
A vázszám szerint 1954-es a motor. (A hátsó lámpa T5, az első lámpa sem rá való szerintem + benzincsap se + üléslapok is "D" sek és a kormányszorító is "D".) Sajnos csíkozása nem látszik milyen lehetett, de úgy néztem hogy a tankján ezüstnek nincs nyoma.Utoljára szerkesztve a következő által: dott; 2013 ápr. 22, 22:23.
Komment
Komment