Nincs sajnos, csak a 2 bordás kerék a tengelyek végén . Még megvan a száma annak akitől a váltót belsejét megvettem, rákérdezek hátha tud szerezni egy jobb szíjat... De addig is jó lenne találni valami b tervnek valót mert így az új csapágyat tönkre vágja a túl feszes szíj .
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Chemotox kocsmája
Collapse
X
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMi lessz Nyíregyházán o.O
Komment
-
jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseDe addig is jó lenne találni valami b tervnek valót mert így az új csapágyat tönkre vágja a túl feszes szíj
Mennyire tudod benyomni a szíjat? Bordás szíjnál kb. 10 mm-t enged meg általában a gyártó. Nem kapott esetleg olajat? Attól nyöszöröghet. Egyenlőre jobb tippem nincs.
Komment
-
Üdv .
Fél, nagyon nagy jó indulattal max 1 mm-ert tudom benyomni a szíjat de iszonyat feszes a cucc. Olyannyira hogy befeszíti a nagy bordást kereket ami miatt le akar csúszni róla, ezért dörzsöli folyamatosan a kuplungot és innét a hang (Először arra gyanakodtam hogy a csapágy kopottsága, illetve a javított bordás kerék miatt van[ezért is döntöttem úgy hogy teljes felújítást kap]. De sajnos tévedtem). Olajat meg nem hiszem hogy kapott, hónapok óta a tárolóban lógott a motorban meg az összes tömítés új. Nem tudom segít-e valamit de itt egy kép a szíjon megmaradt feliratokról:
http://dl.dropboxusercontent.com/u/1...328_185810.jpgUtoljára szerkesztve a következő által: jagdtigger; 2013 ápr. 30, 22:56.
Komment
-
Találtam egy videót:
Jawa Babetta 210 bordásszíj - YouTube
A gyári szíj acélszálas! Itt a megoldás! Más a rugalmassága. A tied valószínűleg méretében azonos, de nem nyúlik eléggé. A Jawa mérnökei belekalkulálták a rugalmas nyúlást. Ezért nincs benne szíjfeszítő.
Komment
-
Ez is egy megoldás de ép gyári szíj elég ritka...Utoljára szerkesztve a következő által: jagdtigger; 2013 ápr. 30, 23:38.
Komment
-
Blackmumus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseFőleg környékbeliekre gondoltam
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMindíg a legjobbkor találnak meg az operatőrök
Szép ez a zöld bokszer!
- 1 like
Komment
-
jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseDe ha már veterános események POMF-ra senki se jön?
Ja meg mégsem volt gondmentes az út mert az utolsó kilométeren volt egy nagyobb döccenő, de csak az a finom íves fajta, ami szép nagyot tud dobni, de a teleszkópokat nem terheli meg se az elrugaszkodás, sem a földetérés, hanem olyan kis kellemesnek tűnő "ugrató". Na szóval ezt sikerült benéznem, a motor elvileg 3-4 centire volt a levegőben, én 7-8 centire a motor felett, visszahuppantam mintha mi se történt volna, de aztán látom, hogy elvileg 80nal megyek (belvárosban kanyar előtt, ahol már alapból lassítottam tehát kb 30cal mentem repülni). Aztán lassítottam és már 90, majd kereszteződés után gyorsítottam és 1esben ha minden igaz 120at mentem.
Viszont azóta mentem már vele 10 km-t és azt jól számolja, csak a sebesség mutatónak a rugója akadhatott ki, úgyhogy most mint annó a pilóták (vagy az első motorosok), az arcommal érzem a sebességet.
- 1 like
Komment
Komment