Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    jagdtigger, keresd Gyula-bát ő is kompetens ebben

    Komment


      kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      136850 forint nettó - és erősen hajlok rá hogy elfogadjam.
      Jól teszed! Én is elfogadnám,annál is inkább,mert a felajánlott összegnél csak abban az esetben szoktak többet kifizetni,ha mindenről számlát nyújtasz be a biztosítónak! Azt meg ugye tudjuk,hogy számla nélkül egyszerűbb,pláne,ha magunk végezzük a munka oroszlán részét....

      Komment


        chemotox eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Sziasztok!

        Ma más dolgokon kesergek itt egy kicsit a fórumon.

        Éppen bekaptam egy jó deci Törköly pálinkát, de valószínűleg ennek ellenére is meghagyom a hozzá szólásom.

        Nos körülbelül 4 éve megcsapott a Pannnóniázás szele. Egyrészt mert a kollégámnak is az volt, másrészt a munkám éppen a Nyíregyházi Kórház előtti bolt parkolójában volt, és ott megláttam egy Pannonia P10 vagy P20 (ha megvernek sem mondom meg, hogy melyik volt) motort. Nagyon szépen meg volt csinálva. Nos akkor eldöntöttem, hogy szerzek egyet. Ebben az időben rengeteg motor volt apróhirdetésekben, én egy P10 motorban gondolkoztam, mert a P20-ast drágának tartottam. Nos ezek után hol pénzem, hol lehetőségem nem volt motort vásárolni. Amikor még volt lehetőség, akkor rengeteg forgalmis (szürke) p10 volt, de pénz nem volt annyi sem. 80-100-ezer forint között voltak az árak. Menet közbe sok emberrel megismerkedtem, többek között azzal a nepper „úrral” is akitől később megvettem az én kohószökevényemet is. ezen időkben megint pénzhiányom volt, illetve volt egy p10 kilátásban, de annak nem került elő a forgalmija így arról lemondtam, illetve nepper úrék sem ajánlották már így. kis szünet következett, majd elmentem életem első börzéjére, Nyíregyháza-Sóstóhegyre. Már kora reggel felkeltem, ami úgy 5 körül lehetett és irány Sóstó. 6 óra után meg is érkeztem, lehet már volt az fél hét is a sok eladó csak nézett, azt hitték én is valami kofa vagyok. Ekkor megláttam egy P12-est. szürke forgalmi, nyílt adásvételi, a vissza pillantó tükrök hiányoztak róla és 40 ezer forint volt! Én kis hülye sajnos pont emiatt nem mertem megvenni, szóltam a Pannoniás kollégámnak, hogy jöjjön ki és nézze meg, hol lehet a kutya elásva. Ő lusta volt, én meg hülye, mert foglalót sem adtam. Mire kiért, már egy utánfutón vigyorgott a motor és éppen írták az adásvételit :-(Kis szünet következett, majd mire visszatértem a Pannoniázáshoz, eltűntek a P10 hirdetések a hirdetési oldalakról. Egyetlen hirdetést olvastam ami jónak látszott, de az egy rozsdaboglya volt és az alvázszám tönkrement. Ekkor kapcsolódtam be Ferrolux néven az index Pannonia motorkerékpárok fórumára. ott kiderült, hogy az előbb említett motor már másnak volt elígérve és én már kb harmadkézből kaptam volna meg azt. Mivel más hirdetés nem volt bepánikoltam és a nepper úrtól vettem egy csak adásvételivel rendelkező motort. (jó hülye vagyok mi?) Nos ekkor az index fórumon is ez volt a téma és engedtessék meg a fanyar humor, hogy a „tudós” indexes „kollégák” szerint nem lehet egy ilyet lepapírozni a büdös életben.. Nagyon elszomorodtam, megfordult az alkatrészenként eladás gondolata is, de ennek a motornak csak a nyaka volt véres így annak sem lett volna sok értelme. Eltelt kb fél év, közben egy barátommal aki már látott Pannoniát (van neki vagy 5 :-)) szétszedtük a motort, mert sem sebességbe rakni sem működtetni nem lehetett. Olyan falsot szívott, hogy szerintem leadta a maximális fordulatot :-(Ekkor Fóti Gyula írt egy hozzászólást a fórumon (index), hogy hogy lehet kideríteni az eredetét a motornak. Innen is nagyon köszönöm neki, egy P10-h motort mentett meg a kohótól. ebben az időben ismerkedtem meg Apae szakival is, illetve még motorvásárlás előtt. (Mátészalkán találkoztunk, én vettem meg a kormányzárat és a dobozzárat, majd két vt5 lámpa burát) Nos ismerősöm ismerőse által az ocsmányiroda igazgatója lett megkörnyékezve a gondommal. Az ismeretség által annyit értem el,hogy foglalkoztak az ügyemmel. Nem beszélek félre, csak annyit tettek meg, amit amúgy is tenniük kellett volna. Elvittem az adásvételit, és ők kikérték az adásvételi alapján a központi nyilvántartóból a motor adatait. Az ügyintéző mondta, hogy 1 hónap múlva keressem legközelebb. Napra pontosan egy hónap múlva visszamentem és láss csodát, kiderült, hogy egyezik a tulaj neve, rendszáma stb-stb.. Kaptam egy hatósági igazolást amivel vihetem vizsgázni (eredet, műszaki) a motort, de átírni csak akkor lehet, ha ezek megvannak, nehogy egyszerű legyen az élet.. irány a homokfúvó, majd festés jött, ekkor már December-Január volt. (Májusban vettem a motort) Ezután hol pénzem, hol alkatrészem, hol időm nem volta motorra. Új felnik, Blokkhegesztés (kilométer kihajtás alapja törve volt) új küllők, rengeteg blokkalkatrész, hengerfúrás miegymás következett, ezekkel elment a teljes tavalyi év. Sőt úgy volt,hogy segítségem sem lesz közben összerakni a motort. Év vége felé megsajnált a barátom és mondta, hogy ezt a motort még összerakja, de azért segítsek. Nos a blokkot összerakattam egy bácsival, aki még a szervizben dolgozott annak idején. Jött a tél, a motor elköltözött a barátomhoz. A hideg miatt akkor állt a szerelés, mostanában kezdtük az összerakást, sok meglepetés előjött még. (első, hátsó teleszkópok, sok apróság) és bizony már Május van, most van két éve, hogy nyűglődök, nyűglődünk a motorral.. Közben tanfolyamra járok, mivel a motorozás eddig egyáltalán nem érdekelt. Hát legújabban itt van a kutya elásva. Nincs nagy érzékem hozzá :-(Legalábbis a rutinpályára kevés. Egy nagy rákfeném van, a padka. Egyszerűen nem bírok arra fordulni :-(tudom röhejes, de ez van. a túloldalt csak egy nyamvadt vonal van, azt bezzeg be tudom venni, sőt, ha balra fordulok a padka felé az simán megy, jobbra viszont nem. Hát ritka egy hülye helyzet. Valahogy elment a bátorságom az egésztől. Persze ahhoz kétszer fel is kellett borulni pont a kanyarban, úgyhogy most így állok. az előírt órákon túl vagyok, ma volt 5 órával több és mégsem megy. Hát kissé kiakadtam. Jó hosszú lett, de legalább nem olvassa el mindenki :-) Itt a vége fuss el véle!
        ______________________________________________________________________________________

        Nos, amikor ezt írtam akkor sem volt gondmentes az élet, de ami a ezután történt, az nem semmi...

        Május 8-án veterán vizsgára vittem a motorom, de bár csak ne tettem volna... Nem részletezném a dolgot , mert az most nem lenne illendő főleg a Petíció miatt, de címszavakban: Horror a vizsgabázison, én vagyok a hatalom, satöbbi volt ezek után. És kijelentem az utolsó megmozdított kő után, hogy az ÚR kiütéssel győzött! Én ilyen feltételekkel nem helyezem forgalomba a három évig végigszenvedett motorom. Eltelt 3 hónap és nem hogy csillapodnék, hanem napról napra bizonyosabb, hogy rajtam példát statuáltak. Természetesen én azt írok amit akarok és a másik fél is megteheti vagy tehetné ugyanezt. A lényeg, hogy a háromtagú bizottságból egy ember képes volt kettő ellenében elmeszelni. EZ TÉNY. Ez most nem azt jelenti, hogy felrúgnék mindent, de most elfordulok egy darabig a veteránozástól. Ha nem zavarok, azért ide bekukkantok néha, nagyon jó társaság gyűlt itt össze!

        Ha esetleg írásommal gondot okozok, akkor nyugodtan törölhető.

        Komment


          Nagy sajnálattal olvastam a történetet! Bizony nagyon el tudja venni az ember kedvét az, hogy mindent megtesz, de mégsem sikerül, és csak gáncsoskodással találkozik! Pár hétre az én kedvemet is el tudták venni. Hol a sikertelen vizsga (bár ez még kevésbé), hol a családom anti-rajongása (ez már inkább). Igaz, a Te eseted egy nagyobb horderejű dolog, rengeteget bírkóztál az üggyel, majd mégis elkaszáltak. Kívánom, hogy emiatt ne térj el a veteránosditól, remélem, hogy mielőbb elhatározod, hogy mégsem hagyod magad és újra belecsapsz a lecsóba!

          Komment


            dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Kívánom, hogy emiatt ne térj el a veteránosditól, remélem, hogy mielőbb elhatározod, hogy mégsem hagyod magad és újra belecsapsz a lecsóba!
            Kifeszítettem rendesen a határaimat (Törvénytelent nem csináltam) Így most nem sokat tehetek. Ha netalán teljesen igazam van, akkor sem tudok már fordítani a dolgokon. És ez a szomorú.

            Komment


              Kedves Chemotox!

              Megértem az elkeseredésed,de majdnem biztos vagyok benne,hogy nem adod fel és ne is tedd!Írtam már itt valahol,hogy én is egy pechsorozaton megyek most át,mely kisebb-nagyobb megszakadások után,de azért folytatódik.Nem vagyok vallásos ember,de nagyon megpróbálnak engem,-tehát nagyon szeretnek,és úgy tűnik téged is,de függetlenül vallástól és az idelent lakozó "istenektől",-örökké,még a pechsorozat sem tart és lehet még azon a motoron OT,-nem szabad elkeseredni,mert attól a személyiség sérül és az nagy gond.

              Mint fórumtárs is nagyon hiányoznál,-kedvelünk téged,-én biztosan és számítok is a további aktív részvételedre a fórumon,-szegényebb lenne a fórum nélküled.Tudod Te azt nagyon jól,hogyha elfordulsz is a veteránozástól,egy időre,azért a szíved mélyén mindig veterános maradsz.



              Baráti Üdvözlettel :Kotasz József (Che)

              Komment


                "Baráti Üdvözlettel :Kotasz József (Che)"

                Felmegyek most a Zemplénbe a barátaimhoz és a természetbe. Igaz múlt héten ott nyaraltam, de most vissza vágyom. A hetem a lehetetlen megvalósításával telt el eddig és ma lett biztos, hogy ne erőlködjek tovább. Ebből teljesen biztos, hogy jól már nem jöhetek ki.

                Tiszteletem: Jónai József
                Utoljára szerkesztve a következő által: chemotox; 2013 aug. 09, 13:42.

                Komment


                  Szia Chemotox!

                  Légyszíves ne add fel szerintem sem. Egyrészt hogy fog kinézni ez a kocsma a névadója nélkül, másrészt meg nem érdemes hátat fordítani annak, amit szeretsz.

                  Én a nyelvvizsgával voltam így. Első alkalommal bele KELLETT kerüljek abba a bizonyos százalékba, akinek ismételt vizsgára hívásával finanszírozni lehet a következő kiszállást. Mindegy nem firtatom. Biztos én tudtam rosszul a dolgokat. A lényeg: otthagytam a tanfolyamot, pedig ki volt fizetve és semmi mást nem csináltam, mint német bulvárújságokat és pikáns internetes történeteket olvastam. Persze németül. Ugyanezt tettem a vizsga előtt is közvetlenül. És lazán sikerült.

                  Tanulság: fújd ki mérgedet, jár a motoroddal és szeresd, mert a saját kezed munkája és nem tehet semmiről. Legközelebb pedig keress egy olyan vizsgahelyet, ahol jobb a társaság híre.

                  Persze tanácsot adni könnyebb, mint kalácsot. De tényleg hiányoznál.

                  Veterános üdvözlettel: CZsolti


                  Ui.: Gyere el Gyulára 19-20-án. Jó buli lesz és finom kaják. És sört is lehet nyerni, meg nyelni!




                  chemotox eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Ebből teljesen biztos, hogy jól már nem jöhetek ki.
                  Így is van. Hagyd ott a fenébe az egészet, hogy dőljön össze mire visszamész. Ha ott maradsz, maga alá temet!

                  Komment


                    Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    a szíved mélyén mindig veterános maradsz
                    Ezzel egyetértek. Épp ezért előbb-utóbb úgyis elkezd motoszkálni a lélek mélyén a dolog.
                    Lehet egy másik motorral, de visszatérsz. Remélem. Lehet Te is találsz egy könnyen papírozható olcsó gépet amivel sokkal könnyebb lesz, amiben több lesz az öröm mint az üröm!

                    Komment


                      Mennem kell, de nehogy félre értsetek. Nem sajnáltatni akarom magam. Tudom, nem a motor tehet erről a kifordult világról. Azt mondják, nehéz ember vagyok. Ez igaz is, de mindig egyenes és tisztességes voltam ezt bátran állítom, de például ezt is megkaptam, hogy hamisító vagyok (okirat ) . Innen nem akarok elmenni, csak az utóbbi idők hallgatására adok magyarázatot. És úgy éreztem, hogy ennyivel tartozom nektek. Szóval Vasárnap már megint olvasgatok.. :-))) Addig viszont borfesztivál Tolcsván! :-) Ez itt a reklám helye.

                      Komment


                        chemotox eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        A lényeg, hogy a háromtagú bizottságból egy ember képes volt kettő ellenében elmeszelni.
                        Amikor én vittem a motoromat muzeális minősítésre, akkor ez az egy ember az öreg rosszindulatúnak látszó Autóklubos figura volt, de mivel nem tudott táncba vinni a kötözködéseivel, ezért a másik kettő győzött. Azóta már bőven letelt az öt év, és mivel OT rendszámot nem kértem, ez az egész már csak emlék.

                        Lehet nem olvastam el figyelmesen, de nincs lehetőség rendes műszakira vinni? Nekem például nem hiányzik, hogy öt évente minden kis rozsdapöttybe belekössön az az egy, a kettő ellenében.

                        Van úgy, hogy minden összejön, és ez lehet nagyon jó is meg nagyon rossz is. A borfesztivál után gondold át újra. Én már volt, hogy árokba is borítottam Foltost, de azóta is megvan és egyre jobban értjük egymást. Még ha néha kicsit magára is marad.
                        Everything is better when you decide you don't care.

                        Komment


                          UK eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          de nincs lehetőség rendes műszakira vinni?
                          Szia chemotox!
                          Én is erre gondoltam, amit UK írt! Nem kell feltétlenül rá az az OT rendszám! Ha rendesen forgalomba tudod helyeztetni, hát hagyd a fenébe a "minősítőket"!
                          Fújd ki magad és ne add fel!!! A rossz is elfárad a ténykedésben, így a hullámvölgyek után mindig van felfelé is!

                          Komment


                            Szervusztok!

                            Chemotox! Remélem már hangolódsz arra borfesztiválra. Szívem szerint mennék én is inni, akár ma is, de holnap még meló - majd utána... Habár sosem voltam még veteránminősítésen, és valószínűleg sosem fogok menni az alapján amiket korábban hallottam, éppen azért, mert a hazai rendszer célkitűzései nem stimmelnek azzal amit én gondolok, de megvagyunk nélküle, én és a motor.. Ez nem tántorít el a veteránozástól, attól hogy a motoromat kitoljam, beindítsam, feltegyem a sisakot és menjek amerre jólesik.
                            Aztán amikor valami miatt (útközben kilyukadó úszó, defektszerelés, elolvadó indiai dugattyú a semmi közepén, elsőbbséget meg nem adó autós - hogy csak a legutóbbi 3000 km történéseit idézzem, illetve a várakozás, a huzavona a biztosítóval, a figyelmetlen közlekedők) elmegy a kedvem, akkor én is átmenetileg a pokolba kívánok mindent és mindenkit, a csoport élén a motorral...
                            Ezt ki kell pihenni, szerencsére ki is lehet. Jó szórakozást, aztán a többi majd alakul.

                            (ennek kicsit ellent mond, hogy éppen hirdetem a T5H-t, de azért, mert másmilyen jellegű - konkrétabban Honda CB jellegű - elképzelésim vannak... De egy Pannonia biztosan marad a háznál.)
                            Utoljára szerkesztve a következő által: kollarg; 2013 aug. 09, 19:30.
                            There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                            Komment


                              Chemotox, az élet (sors, Isten, végzet, bármi...) ad és elvesz, ez biztos és örök. Amikor bőkezűen ad sem árt észben tartani, hogy nem mindig lesz így, de amikor éppen elvesz sem szabad elfelejteni, hogy úgy sem maradhat.
                              Majd látod másként, mint most. Nagyon nagy kár lenne, ha így maradna minden!

                              Komment


                                Van egy ének, amelynek második versszaka idevág nagyon:

                                "Kedves tervem forgatom
                                Néktek önként mondom:
                                Minden gondom itthagyom
                                Sűrű borba fojtom!

                                Mámorízű levegő
                                Felszítja a vágyat.
                                Ez a kocsma temető
                                Meghal itt a bánat!" (Pataki diákdalok, részlet)

                                Egészségetekre! És egy kis olvasnivaló a bor mellé: Moto Guzzi Lodola Gran Turismo 235 (1963)-veterán teszt

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X