Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Mit mivel kenjünk, hogy jó legyen az íze?
Collapse
X
-
Mit mivel kenjünk, hogy jó legyen az íze?
"Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti KöreCímkék: Egyik sem
-
Persze, szombaton ~270 km-t tettem meg jópár márkatárs és a CZ-nk kíséretében.taluga kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
szerintem az első ,és hátsó helyzetjelző hiánya lehet bizti hiba is (bár inkább kapcsoló) , a tompított lehet akár fényváltó hiba , és izzó is !
csak csöndben kérdezem, ennyi km után kis Ts-el nem sajog a hátsód?"Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
- 3 likes
Komment
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA kuplung bowdet pedig vedd ki a karból akaszd fel és WD 40 nel inekciós tűvel kend át ha alul csöpög akkor jó.
Tisztítani , meglazítani ... stb igen , oszt ennyi .
már megint nem tudtam megállni , hogy ne szóljak bele ...
- 5 likes
Komment
-
A " tisztántartás" a WD 40-nel kezdődik mert azért mozog nehezen mert ki kell pucolni először. Utána jöhet Jóker ajánlata én egy motor olajos kis üvegben oldottam fel pehely grafitot és ezt szoktam inekciós tűvel a bowden és a belső közé szúrva belenyomni mely utána keni önmagát felkötve reggelre végig ér és kész. Én először egy egyszerűbbet írtam le. Ha nem törött a régi külső vagy nincs kiszakállasodva belső akkor még kár lenne lecserélni az eredetit mert az új sosem lesz olyan! Én is a múlt héten csináltam a Lányomnak egy kuplung bowdent mert az eredeti horrorisztikus áru lett volna / Japán / ehhez képest a régi végeket és állító csavarokat felhasználva csináltam másikat feléért. Ennél vékonyan szilikon zsírral kentem be a belsőt és úgy raktam össze. Az új tipusúak / gyáriak/ műanyag bevonatosak a belsők azok nem igényelnek kenést de azt sem rontja el!.
- 2 likes
Komment
-
ezt szoktam inekciós tűvel a bowden és a belső közé szúrva belenyomni mely utána keni önmagát felkötve reggelre végig ér és kész
Vékony csövet egyik végén ledugózni, bowden(eke)t beletenni, majd feltölteni olajjal.
Persze ennek hátránya, hogy kicsit maszatolósabb...
A fecskendősnél optimálisabb az anyagfelhasználás, viszont macerásabb olyan szempontból, hogy ott kell állni mellette, időnként egy aprónyit nyomkodni bele...
- 2 likes
Komment
-
Pazar megoldás. Nem vagyok benne túl biztos, hogy egy légbuborék ki tudna jönni, ezért nem meríteném el benne teljesen, hanem hagynám alulról felmászni az olajat. Így kitolja a levegőt. Vagy valami gumis tömszelencébe befogni, és másik oldalról megnyomni. Ide se kell bonyolult dolog, gumikatéter, annak a végén van gyorscsatlakozó, oda meg mehet fecskendő. Azt nem tudom, hogy a kettő illeszkedik-e, most nincs a közelemben egy se.
- - - Updated - - -
emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése(nem bízom a WD40-ben)
Komment
Komment