Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Mit mivel kenjünk, hogy jó legyen az íze?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Mit mivel kenjünk, hogy jó legyen az íze?

    Mi újság MZ fronton?,szeretnénk a fejleményekről tudni!. Rójuk a km-t és semmi beszámoló?.
    Persze, szombaton ~270 km-t tettem meg jópár márkatárs és a CZ-nk kíséretében.

    Click image for larger version

Name:	2015%u002525252009%u002525252012%u0025252520%u0025252520ZALA%u0025252520t%u00252525C3%u00252525B.JPG
Views:	1
Size:	95.3 KB
ID:	157792 Click image for larger version

Name:	SAM_2986.JPG
Views:	1
Size:	122.7 KB
ID:	157793
    Ha egyszerre megy el a tompított fény és a helyzetjelző azt biztosítékhiba? (index, féklámpa és reflektor működik)

    #2
    szerintem az első ,és hátsó helyzetjelző hiánya lehet bizti hiba is (bár inkább kapcsoló ) , a tompított lehet akár fényváltó hiba , és izzó is !
    taluga kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Persze, szombaton ~270 km-t tettem meg jópár márkatárs és a CZ-nk kíséretében.
      csak csöndben kérdezem, ennyi km után kis Ts-el nem sajog a hátsód? Az enyém úgy rázott majdnem leesett a korona a fogamról! Pedig rendesen ki volt centírozva a főtengely, minden formában.
      taluga kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        szerintem az első ,és hátsó helyzetjelző hiánya lehet bizti hiba is (bár inkább kapcsoló) , a tompított lehet akár fényváltó hiba , és izzó is !
        Köszi a tippet, ellenőrzöm ha lesz rá időm.

        csak csöndben kérdezem, ennyi km után kis Ts-el nem sajog a hátsód?
        A bal kezemen kívül semmim nem fájdult meg. Az is csak a nagyon szorosan járó kuplung miatt. A motor kényelmére (sőt az egész motorra) egyáltalán nem lehet panaszom.
        dkari, taluga és dongos78 kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          A bal kezemen kívül semmim nem fájdult meg. Az is csak a nagyon szorosan járó kuplung miatt. A motor kényelmére (sőt az egész motorra) egyáltalán nem lehet panaszom.
          Csepel után kéjmámor?
          taluga és dongos78 kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Kapcsoló érintkezési hiba lehet annyi biztosíték nincs abba a motorba szerintem. A kuplung bowdet pedig vedd ki a karból akaszd fel és WD 40 nel inekciós tűvel kend át ha alul csöpög akkor jó.
            Lemezjáték, taluga és dongos78 kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              A kuplung bowdet pedig vedd ki a karból akaszd fel és WD 40 nel inekciós tűvel kend át ha alul csöpög akkor jó.
              vagy így kitisztítod féktisztítóval és megkened láncspay-vel (nem bízom a WD40-ben)
              bokor28, wsievers és 2 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                A kuplung bowdet pedig vedd ki a karból akaszd fel és WD 40 nel inekciós tűvel kend át ha alul csöpög akkor jó.
                Bocs , de fehér ember NEM használ kenésre WD 40 et , ez a sz@r is egy nagy átverés . Mennyiség fügvényében néhány hét múlva eltünik , aztán olyan száraz lez mintha smirglivel reszelnéd a répát .

                Tisztítani , meglazítani ... stb igen , oszt ennyi .

                már megint nem tudtam megállni , hogy ne szóljak bele ...

                Komment


                  #9
                  Én úgy tudom, hogy nem jó kenni a bowdent, mert a "kence" begyűjti a port, szennyeződést, és csak jobban kopik. Tisztán kell tartani.

                  Komment


                    #10
                    ..ezért egy kis müszerolaj kell .

                    Komment


                      #11
                      már megint nem tudtam megállni , hogy ne szóljak bele ...
                      Némasági fogadalmat "tettél" és eltitkoltad előlünk....nohát

                      Komment


                        #12
                        A " tisztántartás" a WD 40-nel kezdődik mert azért mozog nehezen mert ki kell pucolni először. Utána jöhet Jóker ajánlata én egy motor olajos kis üvegben oldottam fel pehely grafitot és ezt szoktam inekciós tűvel a bowden és a belső közé szúrva belenyomni mely utána keni önmagát felkötve reggelre végig ér és kész. Én először egy egyszerűbbet írtam le. Ha nem törött a régi külső vagy nincs kiszakállasodva belső akkor még kár lenne lecserélni az eredetit mert az új sosem lesz olyan! Én is a múlt héten csináltam a Lányomnak egy kuplung bowdent mert az eredeti horrorisztikus áru lett volna / Japán / ehhez képest a régi végeket és állító csavarokat felhasználva csináltam másikat feléért. Ennél vékonyan szilikon zsírral kentem be a belsőt és úgy raktam össze. Az új tipusúak / gyáriak/ műanyag bevonatosak a belsők azok nem igényelnek kenést de azt sem rontja el!.

                        Komment


                          #13
                          ezt szoktam inekciós tűvel a bowden és a belső közé szúrva belenyomni mely utána keni önmagát felkötve reggelre végig ér és kész
                          Korábban volt erről szó itt a fórumon, itt olvastam erre egy jó ötletet.
                          Vékony csövet egyik végén ledugózni, bowden(eke)t beletenni, majd feltölteni olajjal.
                          Persze ennek hátránya, hogy kicsit maszatolósabb...
                          A fecskendősnél optimálisabb az anyagfelhasználás, viszont macerásabb olyan szempontból, hogy ott kell állni mellette, időnként egy aprónyit nyomkodni bele...

                          Komment


                            #14
                            Pazar megoldás. Nem vagyok benne túl biztos, hogy egy légbuborék ki tudna jönni, ezért nem meríteném el benne teljesen, hanem hagynám alulról felmászni az olajat. Így kitolja a levegőt. Vagy valami gumis tömszelencébe befogni, és másik oldalról megnyomni. Ide se kell bonyolult dolog, gumikatéter, annak a végén van gyorscsatlakozó, oda meg mehet fecskendő. Azt nem tudom, hogy a kettő illeszkedik-e, most nincs a közelemben egy se.

                            - - - Updated - - -

                            emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            (nem bízom a WD40-ben)
                            Végül is a wd40 csak flakonozott (adalékolt) könnyű olaj. Gyanítom petróleum magasságában, hogy jól oldja a koszt. Láncsprét se nagyon kedvelem, mert marhára ragad. Én a fehér vazelin sprét nyomom általános használatra, mióta egy gyengébb ventillátor megállt a láncspré viszkozitásától :-)

                            Komment


                              #15
                              Én a fehér vazelin sprét nyomom általános használatra
                              Teljesen igazad van....a vazelin, sok mindenre jó főleg,ha "nyomod" , akkor meg pláne...

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X