Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Hát ja, meg egy 20 év múlva már a fórumba is beillenek majd...
Az enyém 1978-as, az 37 év. Csak az OT állapothoz semmi köze a vágott segédvázzal és a lapos üléssel... Az előző tulaj elkezdte café racerré varázsolni, én meg kicsit terelem a tracker-scrambler vonal felé. Csak nagyon lassan.
Hát ja, meg egy 20 év múlva már a fórumba is beillenek majd...
Az én nyugatim is 91-es. Az csak 5 év... Tudjátok milyen nehéz egy 400-as belpiacos géphez alkatrészt találni? De ezt legalább japánok tervezték japánoknak...16500 felett van a piros mező...
Nem annyira tohonya azért szerintem a maga 75 pacijával. Meg nem is azért vettem hogy száguldozzak vele
A SRAD Gixxer 116 ló...És mindene ugyanaz, ennyire van lebutítva a Bandit elektronikája.
- - - Updated - - -
Hmmmm. Mondod ezt akkor, amikor megy a géped...
Most megy, és mivel én csináltam az elektronikáját, valószínű, hogy fog is.
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 dec. 28, 22:58.
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Nem oda. Fordulatszámtiltás van. Jah és a karbisor oldalán állásszögérzékelő...az állítja az előgyujtást, és veszi le 2 hengernek a gyujtását.
Továbbá méri a vákumot a légszűrődobozban. Ha valami nem tetszik neki, más gyujtáskarakterisztikát állít.
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Érdekes megoldás(holnap rákukkantok egy kicsit, persze megbontás nélkül[műanyag hidegbe olyan mint a ropi]), főleg a 2 henger gyújtáselvétel, biztos jót tesz a katalizátornak...
/SZERK
Mielőtt valaki félreérti nem akarom tuningolni, csak szimplán kíváncsi vagyok .
Utoljára szerkesztve a következő által: jagdtigger; 2015 dec. 28, 23:37.
Nem oda. Fordulatszámtiltás van. Jah és a karbisor oldalán állásszögérzékelő...az állítja az előgyujtást, és veszi le 2 hengernek a gyujtását.
Továbbá méri a vákumot a légszűrődobozban. Ha valami nem tetszik neki, más gyujtáskarakterisztikát állít.
Ha már valaki elkezdte, beállok a Suzukisok sorába.
(A kép lopott, szín stimmel.)
Nem vagyok egy nagy motoros, ebben az évben ültem először igazi nagy motoron. Azóta majd megveszek egy sor négyes CBF600-ért. A hangja miatt. Aztán az élet máshogy dobta.
Oktatáson a naked CBF-el 110 volt a maximum, féltem a nyeregben. És ezen a megszokás nem hinném, hogy javított volna. A kis lábtartón kuporogtam és csúsztam hátrafelé.
Ez a típus fekszik a nagy méretemhez. A 150-160 is ugyanolyan kényelmes, mint a normál tempó. Szélvédelem nekem meglepő. Én a komótosabb vezetők közé tartozok, szeretem a lassabb tempót, főleg, mert el-el bambulok ha jön valami érdekes. Számomra az erő a fontos, ne kelljen már kapcsolgatni, mint egy Csehszlovák sci-fiben, amikor a seggemet viszi fel a hegyre. Az van benne. A motorhangot én csak mocskosnak hívom.
Ezt a témát hagyjuk meg, mert lesz néhány kérdésem, leragadtam a régi Swift-Pancsi műszaki színvonalán.
Mikor vettem a "nyugati" motoromat, már kb húsz éve nem ültem motoron. Bár volt egy kis Ts-em de az is csak egy éve.
Vételkor ki sem próbáltam, felültem az eladó mögé. Gondolhatta "Na e hüüülye ááám"
Ez sem egy erőgép a maga 76 lóerejével de élmény vele motorozni és viseli a kezem munkáját. Öt sebességes de 2000-es fordulattól kiválóan használható.
Bár '91-es OT-s sosem lesz, mivel ez sem teljesen gyári állapot és nem is akarom gyárivá tenni...
Ha száguldozni szeretnék van ennek az unokája a maga 110 lóerejével, de részemről az már bőven a "minek" kategória.
Beleszólnék de nem tudok. A sok elektromos kütyüt nem szeretem mert nem látom mit csinál az áram.. Volt sor4-em, kiszáguldoztam magam.. meguntam,lecseréltem Guzzi 1000sp-re. 8évig volt meg..nagyonn megszerettem. 5.-ben 20-200.-ig lehetett használni. A fogyasztás 4,5-5,5/100km. 72le...nekem bőven elég volt..
Komment