Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Alkatrészek modern(ebb) technikához

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Inkább egy GSXR, mint egy tohonya, lassú Bandit...
    Nekem is majdnem az van. csak X és R nélkül. De a hengerek száma ugyanannyi.
    Lassan csinálhatunk márkaklubot ennyi Suzukival.
    Utoljára szerkesztve a következő által: kollarg; 2015 dec. 28, 21:19.
    wsievers kedvelte ezt.
    There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

    Komment


      #17
      Hát ja, meg egy 20 év múlva már a fórumba is beillenek majd...

      @wsievers
      Nem annyira tohonya azért szerintem a maga 75 pacijával. Meg nem is azért vettem hogy száguldozzak vele .
      sepy, St.Z.350 és Fergusson kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Hát ja, meg egy 20 év múlva már a fórumba is beillenek majd...
        Az enyém 1978-as, az 37 év. Csak az OT állapothoz semmi köze a vágott segédvázzal és a lapos üléssel... Az előző tulaj elkezdte café racerré varázsolni, én meg kicsit terelem a tracker-scrambler vonal felé. Csak nagyon lassan.
        OdinHEM, dongos78 és 4 további látogató kedvelte ezt.
        There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

        Komment


          #19
          Hát ja, meg egy 20 év múlva már a fórumba is beillenek majd..
          Mondanám, hogy a kollargé, meg az enyém is, már bőven elmúlt 30 éves !

          - - - Updated - - -

          De egyre gondoltunk !
          kollarg és jagdtigger kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Inkább egy GSXR, mint egy tohonya, lassú Bandit...
            Hmmmm. Mondod ezt akkor, amikor megy a géped...

            Nem rossz kis jószág az, pláne túrázni kiváló. Amúgy sem gyorsasági motornak tervezték. Az ilyeneknek legalább nincs kihajtva a bele.
            OdinHEM, St.Z.350 és kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              Mondanám, hogy a kollargé, meg az enyém is, már bőven elmúlt 30 éves !
              Most konkrétan csak a 2 új jövevényére értettem. Olvasásba igen csúnya lemaradásom van... (Amit kb sohase fogok tudni bepótolni.)

              Komment


                #22
                Hát ja, meg egy 20 év múlva már a fórumba is beillenek majd...
                Az én nyugatim is 91-es. Az csak 5 év... Tudjátok milyen nehéz egy 400-as belpiacos géphez alkatrészt találni? De ezt legalább japánok tervezték japánoknak...16500 felett van a piros mező...
                Nem annyira tohonya azért szerintem a maga 75 pacijával. Meg nem is azért vettem hogy száguldozzak vele
                A SRAD Gixxer 116 ló...És mindene ugyanaz, ennyire van lebutítva a Bandit elektronikája.

                - - - Updated - - -

                Hmmmm. Mondod ezt akkor, amikor megy a géped...
                Most megy, és mivel én csináltam az elektronikáját, valószínű, hogy fog is.
                Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 dec. 28, 22:58.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  #23
                  A SRAD Gixxer 116 ló...És mindene ugyanaz, ennyire van lebutítva a Bandit elektronikája.
                  Na ez érdekel, mégis hogyan nyúlnak bele a bovdenes karbisor működésébe elektronikával?

                  Komment


                    #24
                    Nem oda. Fordulatszámtiltás van. Jah és a karbisor oldalán állásszögérzékelő...az állítja az előgyujtást, és veszi le 2 hengernek a gyujtását.
                    Továbbá méri a vákumot a légszűrődobozban. Ha valami nem tetszik neki, más gyujtáskarakterisztikát állít.
                    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                    Komment


                      #25
                      Érdekes megoldás(holnap rákukkantok egy kicsit, persze megbontás nélkül[műanyag hidegbe olyan mint a ropi]), főleg a 2 henger gyújtáselvétel, biztos jót tesz a katalizátornak...

                      /SZERK
                      Mielőtt valaki félreérti nem akarom tuningolni, csak szimplán kíváncsi vagyok .
                      Utoljára szerkesztve a következő által: jagdtigger; 2015 dec. 28, 23:37.

                      Komment


                        #26
                        Nem oda. Fordulatszámtiltás van. Jah és a karbisor oldalán állásszögérzékelő...az állítja az előgyujtást, és veszi le 2 hengernek a gyujtását.
                        Továbbá méri a vákumot a légszűrődobozban. Ha valami nem tetszik neki, más gyujtáskarakterisztikát állít.
                        AJAJJJJJ ! Itt szoktak kezdődni a problémák !

                        Komment


                          #27
                          Ha már valaki elkezdte, beállok a Suzukisok sorába.

                          Click image for larger version

Name:	dl 650 netről.jpg
Views:	1
Size:	184.8 KB
ID:	147900
                          (A kép lopott, szín stimmel.)

                          Nem vagyok egy nagy motoros, ebben az évben ültem először igazi nagy motoron. Azóta majd megveszek egy sor négyes CBF600-ért. A hangja miatt. Aztán az élet máshogy dobta.
                          Oktatáson a naked CBF-el 110 volt a maximum, féltem a nyeregben. És ezen a megszokás nem hinném, hogy javított volna. A kis lábtartón kuporogtam és csúsztam hátrafelé.
                          Ez a típus fekszik a nagy méretemhez. A 150-160 is ugyanolyan kényelmes, mint a normál tempó. Szélvédelem nekem meglepő. Én a komótosabb vezetők közé tartozok, szeretem a lassabb tempót, főleg, mert el-el bambulok ha jön valami érdekes. Számomra az erő a fontos, ne kelljen már kapcsolgatni, mint egy Csehszlovák sci-fiben, amikor a seggemet viszi fel a hegyre. Az van benne. A motorhangot én csak mocskosnak hívom.
                          Ezt a témát hagyjuk meg, mert lesz néhány kérdésem, leragadtam a régi Swift-Pancsi műszaki színvonalán.

                          Komment


                            #28
                            Mikor vettem a "nyugati" motoromat, már kb húsz éve nem ültem motoron. Bár volt egy kis Ts-em de az is csak egy éve.
                            Vételkor ki sem próbáltam, felültem az eladó mögé. Gondolhatta "Na e hüüülye ááám"

                            Ez sem egy erőgép a maga 76 lóerejével de élmény vele motorozni és viseli a kezem munkáját. Öt sebességes de 2000-es fordulattól kiválóan használható.
                            Bár '91-es OT-s sosem lesz, mivel ez sem teljesen gyári állapot és nem is akarom gyárivá tenni...
                            Ha száguldozni szeretnék van ennek az unokája a maga 110 lóerejével, de részemről az már bőven a "minek" kategória.

                            Click image for larger version

Name:	DSC00930.jpg
Views:	1
Size:	194.5 KB
ID:	147901

                            Komment


                              #29
                              Beleszólnék de nem tudok. A sok elektromos kütyüt nem szeretem mert nem látom mit csinál az áram.. Volt sor4-em, kiszáguldoztam magam.. meguntam,lecseréltem Guzzi 1000sp-re. 8évig volt meg..nagyonn megszerettem. 5.-ben 20-200.-ig lehetett használni. A fogyasztás 4,5-5,5/100km. 72le...nekem bőven elég volt..

                              Komment


                                #30
                                Volt sor4-em, kiszáguldoztam magam.. meguntam,lecseréltem Guzzi 1000sp-re. 8évig volt meg..nagyonn megszerettem. 5.-ben 20-200.-ig lehetett használni.
                                Valahogy a sorrend is így lehet a kor előre haladtával:

                                Speed-Naked-Chopper

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X