Kedves Kollégák!
Úgy hozta az élet, hogy bevásároltam megint motorból: a Posta selejtezte a 125-öseit, így kényszert éreztem megvenni egy 2006-os YBR125-öt és egy 2001-es TU125XT-t. De alkatrészt csak boltban és főleg csak utángyártottban találtam.
A kérdés: itthon tényleg csak 80-100 köbcenti alatt és 400-600 felett foglalkoznak a motorokkal a bontók?
Végigtúrtam a netet az elmúlt 2 hétben, egy bontással foglalkozó srácot találtam (Suzuki), de ő évekkel ezelőtt befejezte. Megígérte, hogy körülnéz, de a lista vagy 20 tételből áll és köztük kurrens holmik, mint az első sárfogó vagy a komplett kipufogó, is szerepelnek.
Marad az e-bay, már megint?
Képet azért teszek fel, hátha így érdekesebb lesz a téma:
Kis kiegészítés: a helyi (Győr) olcsó motorosboltban pl. az YBR karburátorára 97800 forintot mondott az eladó ismerős. Németországi bontóból, szállítással már itt van egy gyári karbi, 70 euróért. De ha minden apróságot Európa sarkaiból kell összevadásznom, akkor belőlem fog élni a DPD, a DHL és a GLS.
Úgy hozta az élet, hogy bevásároltam megint motorból: a Posta selejtezte a 125-öseit, így kényszert éreztem megvenni egy 2006-os YBR125-öt és egy 2001-es TU125XT-t. De alkatrészt csak boltban és főleg csak utángyártottban találtam.
A kérdés: itthon tényleg csak 80-100 köbcenti alatt és 400-600 felett foglalkoznak a motorokkal a bontók?
Végigtúrtam a netet az elmúlt 2 hétben, egy bontással foglalkozó srácot találtam (Suzuki), de ő évekkel ezelőtt befejezte. Megígérte, hogy körülnéz, de a lista vagy 20 tételből áll és köztük kurrens holmik, mint az első sárfogó vagy a komplett kipufogó, is szerepelnek.
Marad az e-bay, már megint?
Képet azért teszek fel, hátha így érdekesebb lesz a téma:
Kis kiegészítés: a helyi (Győr) olcsó motorosboltban pl. az YBR karburátorára 97800 forintot mondott az eladó ismerős. Németországi bontóból, szállítással már itt van egy gyári karbi, 70 euróért. De ha minden apróságot Európa sarkaiból kell összevadásznom, akkor belőlem fog élni a DPD, a DHL és a GLS.
Komment