Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Kerékfűzés, centrírozás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Mekkora az ütés amit nem tudsz kivenni?
    3-5mm ami tojóban és 8asban is van. Az elvet ismerem, mit mikor merre kelle húzni, de nincs energiám már hozzá
    Veterán fórum, veterán felni. Ez egy alufelni előre, a hátsó meg acél. Vagy 40 éve ezeket befűztem és a nagyját kiszedtem, a maradékot meg szépemlékű Kisaszondy úr a Bp. Eötvös utcai pincéjében
    Lemezjáték kedvelte ezt.

    Komment


      #32
      Levágja a link végét linkelésnél
      Akkormajd így
      Attached Files

      Komment


        #33
        horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        3-5mm ami tojóban és 8asban is van.
        Az valóban sok. Ha nem ütött a felni,akkor újbóli lazítással kell próbálkozni. Segítenék szivesen de nagy a táv, s még kb 1,5 hónapig nagyon le vagyok kötve.

        Komment


          #34
          Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Segítenék szivesen de nagy a táv,
          Köszönöm! Esetleg Skypon keresztül ?

          Csepelen találtam egy szervízt akik állitólag centiroznak is. Ha meglesz a hátsó kerekem is, felhívom őket. Nincs már türelmem, az a baj.
          Haver el van havazva a munkájával, várom a fényezésemet tőle. Igérte hogy tölt egy sprayt a megfeléelő RAL szinnel a hátsó felnihez, akkor azt is tudnám legalább befűzni
          Merthogy gyárilag piros a küllőknél a hátsó felni

          Tudtad hogy a Horex küllők nem egyformák és a fej görbitése is más, állítólag? Merthogy olvastam, foglalkoztál Horexxel is
          Most tudtam meg német profiktol
          Die Originallänge soll eigentlich:
          Vorne:
          165mm für die Innenspeiche und
          167mm für die Außenspeiche

          Hinten:
          167mm für die Innenspeiche und
          169mm für die Außenspeiche
          ----------------------------------------
          20 Stück 165 mm 95°
          20 Stück 165 mm 80°
          20 Stück 167 mm 95°
          20 Stück 167 mm 80°
          Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2018 jún. 19, 16:41.

          Komment


            #35
            horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            foglalkoztál Horexxel
            Most is foglalkozok egyszerre kettővel. Ez a küllő különbség viszont ismeretlen volt idáig. Ránéztem,de szemmel nem látok különbséget.. Esetleg rámérhetek.
            Lemezjáték kedvelte ezt.

            Komment


              #36
              Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Mekkora az ütés amit nem tudsz kivenni? Használt vagy új felni?
              A leg kínai,nem sikerült használható MZ ráfot keríteni,a perembe vd40-et a belső oldalát ujonan átfestettem ezüst hameritte-vel új küllők,az egyik ráf alapból csámpi volt a párhuzamossága 2m/m-er azon belül van,de így is sz.... nem merem krómpasztázni mert félek lejön a bevonat...Ja nehogy má mérőeszközt használjak mikor még látom hol üt....(és ráadásul mivel lehtne mérni???)



              (az a király ha nem tőlem kérdezted...)
              Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2018 jún. 19, 20:40.
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


                #37
                horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Csepelen találtam egy szervízt akik állitólag centiroznak is.
                Bicajszerelő nincs a környéken?
                Én a helyi bicajboltba hordom (csapágyazva, tengellyel együtt hogy satuba fogva tudja pörgetni)
                Elég jól megcsinálja.
                emu kedvelte ezt.

                Komment


                  #38
                  Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Esetleg rámérhetek.
                  Tedd meg a tudás kedvéért.
                  Arra tudok csak gondolni, hogy a felni el van tolva a fékdobhoz képest, ezért a különböző hosszúság. Hogy a felni közepe a tengelyközépre essen , ami szélesebb a natur dobméretnél
                  Netán előfordulhat hogy a hátsóhoz rendelek egy új garnitúrát azokkal a méretekkel
                  Most pár nap ember-szervíz, de majd leszek

                  Komment


                    #39
                    Szólhatok ?

                    (biztos )

                    Lehet hogy mindenki tudja hogyan kell küllő hoszt mérni , de esetleg van akinek jól jön . Jobb lenne ide rajzolni -de azt nem tudom ..-------Tedd meg a tudás kedvéért.
                    Arra tudok csak gondolni, hogy a felni el van tolva a fékdobhoz képest, ezért a különböző hosszúság. Hogy a felni közepe a tengelyközépre essen , ami szélesebb a natur dobméretnél---

                    ettől a mondattól gondoltam , hogy nem árt .

                    Szóval ha igazán jó kereket akar az ember , vagy csak egyszerűen nincs meg a küllő , ismeretlen a típus , .stb , stb

                    1-a fékdobot az összes távtartóval fékkel meg mindennel betesszük a villába , készre húzzuk .
                    2-kimérjük a villa mértani közepét , ezt egy filctollal körbe jelöljük a fékdobon ( félfékdobosnál az agyra , csőre )
                    3- kivesszük az egész agyat a vázból
                    4- egy keréknél nagyobb átmérőjű vízszintesen elhelyezett lap közepébe rögzítünk , merőlegesen felfelé állva , egy tengely szerű rudat ,
                    5- erre rátűzzük az agyat
                    6- -------eddig érthető ?????
                    7-a lapsíkjától (felfelé ) megmérjük a filctollal jelölt magasságot
                    8- a lapra feltesszük a felnit koncentrikusan az aggyal , úgy , hogy a küllőlyuk közepe legyen azonos magasságban az előzően mért mérettel .
                    9- hosszú egyenes ( hegesztőpálca ) drótokat 4-6 db ot , kintről befelé a felni küllőlyukán átdugva a megfelelő agyon lévé küllőfurattal összekötjük --a felnin lévő nipli fészek kialakításnak megfelelően - vagy a lehetőségek szerint úgy , hogy minél többször keresztezzék egymást a küllők ( ha fentről nézzük a vetületét )
                    10- ezután lehet mérni a lazán oda tett pálcák hosszát .

                    kérdés ?

                    heeegany kedvelte ezt.

                    Komment


                      #40
                      joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      kérdés ?
                      Majd holnap talán. Vannak még furcsaságok ezen kívül is. Egyébként helyes és érthető az írás.

                      Komment


                        #41
                        Tárcsafékes bicajok kerekei is hasonlók. Ott a fék oldalán a küllők a felni középvonalához képest alig vannak csak kijjebb. A másik oldalon meg úgy vannak mint akármelyik bicajnál. Jó pár centivel odébb vannak. Szemből nézve egy ilyen kereket féloldalt kilógnak a küllők még a gumi síkjából is. A másik oldalon nem.

                        Komment


                          #42
                          Talán Dnyeper, ott miliméterek maradtak.
                          Nálam 5mm maradt, tojás és 5 ágú csillag a felni. A hegesztésnél pedig tompaszögben találkozok a két ív.
                          heeegany és joker kedvelte ezt.
                          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                          Komment


                            #43
                            wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Nálam 5mm maradt, tojás és 5 ágú csillag a felni. A hegesztésnél pedig tompaszögben találkozok a két ív.
                            ... még jó hogy nem hat ágú .de cserében , legalább vörös ?
                            zahi kedvelte ezt.

                            Komment


                              #44
                              heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Én a helyi bicajboltba hordom
                              Olvastam a kommented és beugrottam a motorosboltba, hátha... Kaptam is egy péceli nevet , telefont. Felhívtam, idős úr, hozza megcsinálom
                              Hurrá!
                              Csak a haverra kell várnom a piros festékre. Ő meg igen lassú, nem én vagyok az első nála munkában EZ a szivességkérés átka.

                              És jutott eszembe, nekem van egy hátsó és első kerekem pluszban. Ha lesz energiám kiszedek pár küllőt aztán megmérem pontosan
                              Hátsó keréknél, centivel mérve, befűzve 164-165mm-t mértem ráf és küllőfej középpontja között, viszont egyformák/nak tünnek/
                              mátéapu és heeegany kedvelte ezt.

                              Komment


                                #45
                                www.kerekcity.hu Ez szerintem nincsen messze a Gödöllő Csömör tengelytől és elég jó értékelései vannak. Gödön található.
                                dongos78 és Che kedvelte ezt.
                                Everything is better when you decide you don't care.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X