Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Delejezés ,fáradt gyujtómágnesek felmágnesezése

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • Na, ilyet még én sem hallottam. Valóban érdemes lenne kipróbálni, ha lesz rá időm legközelebb.
    Szerinted a gyári helyére, azaz az alaplara érdemes lenne visszrakni? Vagy csak egy másik helyre?
    pasetta kedvelte ezt.

    Komment


    • Krisztosz20 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Nekem még a tavalyi őszi, E betű mentes benzin van benne.​​​​​​
      Ha tavaly 95-öset tankoltál bele abban is van etanol, kb a jelenlegi fele. Emellett minimum hat hónapos már az üzemanyagod. Egy cserét megérne, vagy egy infúziós indítást műanyag palackból. Most úgyis olcsó a 95-ös.
      Hogy ellenőrizd sokat kap-e a Simson, húzd le a légszűrő gumicsövét és ha ez javít a helyzeten ez a gond. Ha nem tömd be a torkát ronggyal, de ne teljesen. Kiderül ha keveset kap.
      Nekem a kondenzátor hibám úgy jelentkezett egyik gépen, hogy nem akart alapjárat fölé pörögni, ez persze nem zárja ki ezt a hibát, mert nincs két ugyanolyan motor.
      Szerintem egy próbához mindegy hol van a kondenzátor, csak legyen ott rendes test érintkezés.
      sepy, pasetta és mátéapu kedvelte ezt.

      Komment


      • Szerintem a gyári helyre ( lévén a mérnökök oda tervezték) érdemes vissza tenni. Viszont sokan kivezetékelik a vázra, dobozba. Erre is van jogos indok. Az pedig, hogy a gyújtás a blokkban nehezen hozzáférhető út menti szerelésnél. A kondit cserélni egyszerűbb, ha a blokkon kívül van. Aztán az is indok, hogy a henger és a blokk is átmelegszik üzem közben. Nagy meleg keletkezik tartós extrém igénybevételnél, az pedig árt a kondinak és a tekercsek szigetelésének is. Ezért is volt kifúrva több helyen a régi verseny Pannóniák deknie a gyújtás felől! Igaz, hogy a kosz belement! Nem emlékszem kinek a motorja volt, de egy olyan újságban olvastam vagy 10 éve, melynek tulajdonosa sokat zaklatta a fórumunkat. Nem szeretném a magazin nevét leírni, mert ahogy hallottam itt nem emlegetjük!
        emu, Krisztosz20 és 4 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


        • No, ma újra nekiálltam a dolgonak.
          Karbi szét, kifúj, vissza. Azonban szemügyre vettem a szívótalpát. Egy minimális hajlás volt benne a 2 fülnél, ahol felcsavarozzuk a hengerre. Tükörsima felületen felcsiszoltam annyira, hogy sík legyen. Aztán a szívócsonk tömítései közé raktam korábban egy vékonyabb bakelit lapot, hogy ne melegedjen fel a karbi. Ezt is levettem egyelőre, mert volt benne egy kis hullám.
          Gyújtást is lekaptam, hogy hátha találok rajta valami kifogást, de azzal nem volt gond.
          Visszaraktam mindent. A megszakító kissé szikrázott, de mindeközben a kondenzátorra csatlakozó vezeték meg volt lazulva. Miután ezt korrigáltam a megxa nem szikrázott.
          ​​​​​​Mentem vele kb ugyanúgy 200 métert, de sem rángatást, sem fulladást nem tapasztaltam és melegen is beindult, tartva az alapjáratot.
          De nem akarom magam túl korán elszólni.

          ​​​​​​
          sepy, Titus és 4 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


          • Valami nincs rendben a motorral..
            Ahogy most hidegen beindítottam, hagytam egy kicsit járni, szólnom sem kell, hogy alapjárat nem volt... Mikor bemelegedett húztam neki egy kövérebbet, orrán-száján nyomta a füstöt. Nehezen akart kiforogni. Valószínű, hogy sokal egy kicsit.
            Mentem vele megint pár száz métert. Menet közben nem volt semmi, vette a lapot, jól gyorsult, azonban behúzott kuplunggal, kanyarodáskor az alapjárat csökkent, majdnem leállt a motor. Hazaérve pedig már leállt.
            Beindulni is csak úgy indult, hogy min. 3. rúgásra és csutka gázra. Mikor elkezdett felpörögni, a gázt visszaengedtem, akkor egyből leállt.
            Fel lehet vetni azt, hogy falsot szív valahol? Gyújtás egyértelműen jó, karburátor is úgy van beállítva, ahogy az a nagy könyvben meg van írva.
            Eselteg ezt a friss benzines témát kipróbálom valamelyik nap.
            De már kezd a hócipőm betelni azzal, hogy minden évben adódik valami baja.
            mátéapu kedvelte ezt.

            Komment


            • Krisztosz20 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Valami nincs rendben a motorral.
              Szó volt korábban a kondirol. Kondi szakadás esetén is elindul a Simson és normális alapjárat is van, saját tapasztalat. A gázt úgy egyharmad alattrol kezdi nem venni terhelés alatt

              Krisztosz20 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              orrán-száján nyomta a füstöt
              Akkor nem sziv levegő falsot, esetleg a bal oldali szimering miatt sebváltó olajat, de akkor nagyon fehér a füst és nem kék/fekete
              Próbáld levenni a dobot
              Jóbarátommal mentünk Balatonra, ő Schwalbéval
              Egy idő után elkezdett leállni, gyertya ki-vissza és valahogy ment tovább. Ez nagyon sokszor megismétlődött Balatoni
              Egy szerelőnél megálltunk, meghallgatta a motort és mondta hogy eltömődött a dob
              Ugyanmár, vagy két hete pucoltam ki, mondta a haver
              Mégiscsak levette a dobot és meglódult a Simson
              De S50-nel jártam igy én is.
              Még egy 5let
              Balatonrol hazafelé kaptam eg ydefektet. Amig uj belsőre vártam, beraktam egy új gyertyát csak úgy unalombol
              Jött a belső, mentem tovább
              Pár tiz km után elvesztette az erőt, a sebességet, lelassult, de nem állt le
              Aztán ujból tudtam gyorsulni. Persze darabokra szedtem a porlasztót, hogy kosz a hiba
              Valami miatt Bp elött visszaraktam a régi gyertyát
              Utána semmi baja nem volt a motornak
              És ez két motorommal is előfodult
              Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2020 márc. 15, 14:35.
              Krisztosz20 kedvelte ezt.

              Komment


              • A kondenzátor jónak tűnik most már.
                a kipufogó ki lett tisztítva, pontosabban át lett nézve, mielőtt elraktam tél előtti időszakban és nem volt eltömődve. Kizártnak tartom, hogy ettől az idén megtett 2-3 km-től eltömődött volna.
                Másik gyertyával is ugyan ezt produkálja sajnos.

                Komment

                Ugrás az oldal tetejére
                Working...
                X