Közlemény

Collapse
No announcement yet.

csepel 125 D Danuvia blokkal?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • csepel 125 D Danuvia blokkal?

    Sziasztok!
    Gyors segítség kéne!

    Létezik, hogy egy 1965/5 ös gyártású 125 D csepel 125 -ös Danuvia blokkal került forgalomba? A forgalmi, törzskönyv szerint tiszta a motor de mégis furi!
    Lehet hogy összeépítették? De akkor meg hogy ment át a vizsgán?
    Alváz és motorszám sem stimmel mégis van forgalmija sőt forgalomban is volt (rendszámos) 2 évvel ezelőttig.
    köszi
    mucsomClick image for larger version

Name:	d1251.jpg
Views:	1
Size:	39.6 KB
ID:	155412Click image for larger version

Name:	d1252.jpg
Views:	1
Size:	40.0 KB
ID:	155413Click image for larger version

Name:	d1254.jpg
Views:	2
Size:	28.8 KB
ID:	155414

  • #2
    mucsom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Lehet hogy összeépítették? De akkor meg hogy ment át a vizsgán?
    Ki mondta szerinted meg nekik, hogy nem típusazonos a blokk? Énszerintem egy adásvételis blokk-cserével állunk szemben. Ezt most is megteheted.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


    • #3
      Bocsánat természetesen 1961/5 ös a gyártás. A kérdésem arra vonatkozik, hogy csökkenti-e a jármű értékét hogy a váz 125 D csepel, a blokk meg 125-ös danuvia? Mert hogy passzol az nem kérdés. És csak a szakavatott szem mondja meg a különbséget.
      köszi

      Komment


      • #4
        Hello! Sajnos a motor értékét rontja ha nem a saját számú blokkja van benne.
        Passzolni passzol, de sokban el is tér a Danuvia és D-Csepel blokkja legelőször is a henger formájában, aztán a hengerfej kinézete + gyertya elhelyezésében, a képen is látszik hogy a deklin hiányzik az olajbeöntő a tetején.

        De nehogy úgy fessen hogy én csak a rosszat írom róla, ha nekem volna módom PAPÍROS D-Csepelt venni/szerezni TUTI megvenném!
        Utoljára szerkesztve a következő által: dott; 2013 márc. 18, 22:04.

        Komment


        • #5
          Ki mondta,hogy nem lehet danuvia blokkos,szerintem a 61-es évben nem is létezett tiszta csepel motor.
          Ekkor már a danuvia készitette a motorok minden részét,igy szerintem tipusazonos!Biztosan többet érne a saját blokkjával.A hengerfely sport,emiatt sem aggódnék,jó hatással van a motorra.
          Szóval néhány változtatással bevállalnám!!
          Egyyébként valaki beigért,tavaszig egy katonai átalakitást,kiváncsi lennék mire jutott!
          Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2013 márc. 19, 02:05.
          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

          Komment


          • #6
            Az eladó állítja hogy az apukája soha nem változtatott rajta, és 30 évre visszamenőleg így nézett ki a motor. Nekem az is tetszik, hogy nincs agyon polírozva, látszik rajta a gondoskodás, de a szakműhelyekhez képest megmosolyogtató csíkozás. Sajna a hátsó lámpája sincs meg de a műszaki miatt amúgy is cserélni kellett volna. Ha tudok eredetit szerezni azért lecserélem. A blokk meg ilyen, legalább egyedi! Köszi a véleményeket, majd küldök képeket ha már az enyém és kicsit ki lett pofozva!

            Komment


            • #7
              Mucsom! Eszembe jutott hogy láttam már ezt a motort a hirdetések közt!

              Komment


              • #8
                Köszi a választ! Az miből látszik, hogy a hengerfej sport? Persze azt látom, hogy nem lecsapott forma mint az eredetiben, de mitől tud többet? Jobb a hőelvezetése? Nagyobb teljesítményre képes?
                üdv
                mucsom

                Komment


                • #9
                  dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  láttam már ezt a motort a hirdetések közt!
                  Én is:Eladó új és használt CSEPEL (motorkerékpár/quad) - Használtautó.hu

                  És hogyan lesz a tied,ha:
                  mucsom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Alváz és motorszám sem stimmel

                  Komment


                  • #10
                    Madorka! A zöld forgalmiban ami alapján jelenleg is forgalomban van (csak a műszakija járt le) eltérő számozás van! Az eredetvizsgáló (mert előre megkérdeztem azt mondta, hogy azt nézik hogy a forgalmiban és a törzskönyveb beírt motor és alváz szamok megegyeznek-e a motoron lévő beütött számokkal. Szerencsére megegyeznek, tehát gondolom nem lesz akadálya továbbra sem az átírásnak, műszakiztatásnak és a forgalomba kerülésnek. Bár megjegyzem eléggé érdekes számok vannak benne dehát sok érdekességet láttunk már

                    Komment


                    • #11
                      Ha forgalmiban ez van beleírva, akkor semmi gond nem lesz vele.

                      Komment


                      • #12
                        Hát ez a jövő héten kiderül! mindenképp beszámolok hogy mi lett a végeredmény. A hétvégén kicsengetem a megalkudott összeget, és végre én is csatlakozhatom a Csepelesek táborához. Kezdődik a felújítás, és a vidám motorozás!
                        mátéapu kedvelte ezt.

                        Komment


                        • #13
                          Sziasztok!

                          Este olvasgattam és felmerült bennem pár kérdés. Aztán láttam, hogy valaki már indított ezzel kapcsolatban témát.

                          Dani Péter a Csepelek, Pannóniák című könyvében azt írja, hogy a D-Csepel későbbi szériájában készültek NEM szimmetrikus forgástest alakú henger(fejjel). 13.oldal
                          Ami nekem van motor félig ilyen, félig olyan, eddig azt gondoltam, hogy házi barkács és a henger nem eredeti. (1.kép) Aztán lehet, hogy az, de most kicsit elbizonytalanodtam. Viszont Muscsom is azt mondta, hogy nem változtattak szerinte az sajátján.

                          Elkezdtem keresgélni neten. Eddig fel sem tűnt, de tényleg több fajta hengerrel/hengerfejjel látok képeket.
                          • Van a sima forgás szimmetrikus. (2.kép) (Dupla vízszintes csíkkal a hengerfejen.)
                          • Találtam még kissé "csepp" alakút. (3.kép) (1 vízszintes csíkkal a hengerfejen)
                          • Illetve találtam "teljesen" csepp alakúból is párat. (4.kép) (jól tippelem, hogy ez már egy Danuvia hengerfej?)
                          Kérdéseim
                          Azt mondjátok, hogy egyáltalán nem nézik a vizsgáztatók?
                          Ebben az esetben melyik lenne a jobb választás? A kialakítások között a hűtés az egyetlen különbség vagy van más is... ? Hosszabb távon gondolom meghálálja a dugattyú, ha rendesen van hűtve.
                          Illetve ami nekem van öszvér párosítás, is lehet eredeti? Tudomásom szerint nem lett hozzá nyúlva.

                          Előre is köszi a válaszokat.
                          Attached Files

                          Komment


                          • #14
                            vöri11 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Azt mondjátok, hogy egyáltalán nem nézik a vizsgáztatók?
                            OT-vizsgán lényeges az eredeti alkatrész,forgalmi vizsgán lehet márka-azonos alkatrész a járművön,amelyik tetszik...nekem a kicsit szögletes ritkabordás,sport henger-hengerfely jön be.Azért ha az esztétikát nézed és maradsz a danuvia hengernél,akkor tégy rávaló hengerfejet.A kipufogó méret más,emiatt van a rézhollander barkácsolva,teljesítményben,működésben nem igazán volt eltérés,igy működés szempontból,mindegy melyiket szereled.

                            vöri11 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Találtam még kissé "csepp" alakút. (3.kép) (1 vízszintes csíkkal a hengerfejen)
                            Van sok átalakitott :idegen motorról,az ilyeneket csak jól átellenőrizve
                            lehet kiszűrni.Az alkatrészhiány és a tuningmánia csodákra képes!

                            vöri11 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Illetve ami nekem van öszvér párosítás is lehet eredeti?
                            Ronda:aki ad a gépére,nem csinál ijet.
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                            • #15
                              vöri11 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Ebben az esetben melyik lenne a jobb választás?
                              Úgy látom a blokkod Csepelé, a henger viszont Danuvia, így igazából a felömlők nem passzolnak(a Danuvián szélesebb 4-5 mm-el). Mondjuk talán jobb, mint a fordított eset lenne. A legjobb viszont egy Csepel henger lenne, ahhoz menne az eredeti hollander is.
                              A képek közül a 3. D-Csepel hengerfej a 4. pedig Danuvia azt jól tippelted. A korai D-Csepeleken lehetett a motorodon levő hengerfej is, úgyhogy a 2. kép is rendben van ha egy piros D-Csepel ami előfordulhat, főleg a gyártás elején. Utána már inkább feketék voltak.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X