Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Vegyes alkatrészek

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Vegyes alkatrészek

    Jó estét minden veterán szakértőnek.
    Kérésem lenne megtudná-e mondani nekem valaki hogy ezek a tükrök mely autóhoz valók.
    Illetve ezek az izzók milyen gépbe valók: 12 v 45 w
    Választ köszönöm.Click image for larger version

Name:	DSC0002620130111.JPG
Views:	1
Size:	100.5 KB
ID:	155067Click image for larger version

Name:	DSC0002520130111.JPG
Views:	1
Size:	100.4 KB
ID:	155068Click image for larger version

Name:	DSC0002920130111.JPG
Views:	1
Size:	111.0 KB
ID:	155069
    Szép estét.

    #2
    Szia Coli!

    Szerintem Lada tükrök. A kicsit az ajtókeretre lehet ráhúzatni a bilinccsel, míg a talpasat az első sárvédő lemezre lehetett rácsavarozni. Ehhez át kellet fúrni a sárvédőlemezt. Ha jól emlékszem, akkor a 125-ös Polskira is ilyet szereltek. Volt belőle jobbos-balos változat. Persze a szoci időben raktuk ezeket mindenre. Nekem a csavaros tükör műanyagházas változata jól elfért a Czetkám kormányidomán. Igaz, hogy sokat nem láttam belőle, rezgett, mint az állat, de MAJDNEm olyan volt, mint a Honda Gold Winggé az Autó-motorban.
    mir-mur és wsievers kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Biztos,hogy nem Lada vagy Polski 125 gyári tükrök.

      Komment


        #4
        St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Biztos,hogy nem Lada vagy Polski 125 gyári tükrök.
        Én nem mondtam, hogy gyári tükrök. Én Ladán biztosan láttam ilyet. Sőt, mint írtam 350-es Czetkán is. Ez utóbbira én magam csavaroztam rá . A szomszéd srác Ladáján meg ilyen volt, mikor vette. Bocs, ha marhaságot írtam. Akkoriban annyira nem volt alkatrész, hogy már az optikai tuningnak számított, ha egy autóra négy visszapillantó volt felszerelve és az oldalára ráfestettünk valamilyen csíkot. És a srácéra tuti, hogy ilyen volt szerelve.

        Komment


          #5
          Üdv CZsolti!

          Lada ,vagy Polski tükör meghatározás alatt én a gyári szerelvényt értem,ebből adódott a félreértés.
          soveny és CZsolti kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            optikai tuningnak számított, ha egy autóra négy visszapillantó volt felszerelve
            Meg a villámhárító gumicsík villámmal, a dupla koppány mellett.
            Horusz22, barna és 2 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Lada ,vagy Polski tükör meghatározás alatt én a gyári szerelvényt értem,ebből adódott a félreértés.
              Neked tökéletesen igazad van egyébként. Ha az ember veteránt épít, akkor tessék a gyári cuccokhoz ragaszkodni. Egyébként én ezekről azt hittem, hogy tényleg gyári ladás kiegészítők. Szegény haverom, ha megtudja, hogy átverték anno 25 éve. Mindegy, mellette leszek és vigasztalgatom. Két sör biztos elég lesz. Ő úgy sem tudna inni ilyen hír után. Esetleg elfogadsz egy üveggel?

              Ha virtuálisan is, de koccinthatunk. KOCC! Egészségünkre.




              mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Meg a villámhárító gumicsík villámmal, a dupla koppány mellett.
              Na erre mondták a szomszéd faluban az öreg nénik (meg anyámék is otthon): Jönnek már azok a huligánok! ...
              Horusz22, barna és mir-mur kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                wsievers és kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  konkrétan korszakos találmány volt!
                  Jól megélt ő ezekből a vacakokból. Netán a kardánbox, és a zsigulis váltógomb is az ő találmánya volt ? A bólogatós kutyáról nem is beszélve.

                  Komment


                    #10
                    Kedves CZsolti!

                    Örülök,hogy nem értetted félre segítő szándékú hozzászólásomat. KOCC ! Egészségünkre!

                    Komment


                      #11
                      A Koppány zár nem magyar találmány, igazából nehéz lenne megmondani hol alkalmazták először. Ez egy válasz egy általánosan meglévő problémára, különböző verziói a kiegészítő elefánt fül zárnak mindenhol elérhetők voltak.

                      Komment


                        #12
                        kisautós váltógomb eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        A Koppány zár nem magyar találmány, igazából nehéz lenne megmondani hol alkalmazták először
                        Azt határozottan állítod hogy... , de igazából nem lehet tudni ... .

                        Még azt sem mondom hogy nincs igazad ---csak mint hozzállás nem tetszik . Ha nem titok , milyen autóban van a szóbanforgó váltógombod ? Csak mert én is egy olyant rángatok a fiatomban .

                        Komment


                          #13

                          Komment


                            #14
                            Az AFIT már a 60-as-70-es években árult egy verziót, de mint mindenből, ebből sem volt elég (de a hiány nem volt feltűnő az alacsony személygépkocsi állomány eleve nem jelentett komoly bűnügyi problémát, az autólopások, feltörések az állomány 70-es évek alatti megtízszereződésével kezdtek válaszokat követelni). Sokféle változatát láttam olyan nyugati veteránokon amiknek a hátsó ablaka nem letekerős, hanem kibillentős volt, valójában az ilyen kibillentős ablakok gyári zárja a Koppány zár elvi alapja, így könnyen belátható, hogy nincs benne újdonság.
                            Click image for larger version

Name:	4073b2f80250dced.jpg
Views:	1
Size:	62.0 KB
ID:	134245Click image for larger version

Name:	IMGA0131.preview.JPG
Views:	1
Size:	18.1 KB
ID:	134246
                            Megjegyezném, hogy nem számítottam arra, hogy doktori disszertációval kellene alátámasztanom állításomat, különösen, hogy az eredeti pozitív állítás (miszerint magyar találmány) alátámasztására nem érkezett ilyen igény, ahogy egyébként a fórumon lévő állítások jó részére sem.

                            És a nem túl barátságos fogadtatás is meglepett.

                            Komment


                              #15
                              kisautós váltógomb eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              És a nem túl barátságos fogadtatás is meglepett.
                              Ne vedd rossz néven, de itt mindenki megpróbál írni pár szót magáról bemutatkozásképp, hogy mi is megismerjük az új tagokat.
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X