Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa babetta 207

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    Szervusztok!

    Aki egy kicsit "combosabb" Babettát szeretne és van kedve hozzá,-azoknak találtam egy tuningleírást.Célszerű egy tartalék hengerrel kísérletezni,mert időigényes munka ez.Attól nem kell tartani,hogy rakétává válik,de azért valamivel erősebb lesz.

    Click image for larger version

Name:	Babetta tuning.jpg
Views:	1
Size:	190.2 KB
ID:	139153

    Üdvözlettel:Che
    dongos78, sepy és wsievers kedvelte ezt.

    Komment


      #62
      Ezt meg is csinálom szerintem
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        #63
        Sok türelmet hozzá mi is 207 essel babrálunk már csak a karburátor beállítása kell de azt inkább szakira bízzuk!

        Komment


          #64
          Hihi az enyém oda is felmegy!

          Komment


            #65
            Egy ojan kérdésem lenne, hogy a 207 es-hez , szeretnék tenni egy km-órát.
            A kérdésem az, hogy az órra hova csatlakozik be?
            A másik meg a kormányzárat kulcs nélkül ki lehet cseréni?

            Komment


              #66
              Szervusz Micike!
              A kilóméterórákról itt olvashatsz: JAWA Babetta 207 t
              Volt már szó kormányzár kivételéről, igaz Pannóniával kapcsolatban. De nem nagyon különbözik a kettő kiszerelése kulcs nélkül. http://veteran.forum.hu/maganugyeink...s-nelkul-3488/
              Itt találsz hasznos infókat.
              Jó olvasgatást, azután sikeres szerelést!

              Komment


                #67
                Köszi Titus az infót okosabb lettem a km-rell, de a zárral nem mert sajna nem hozza be.
                Még egy ojan kérdésem lenne hogy a gyertyám hamar beszurkosodik.
                Ez lehet kipufogó áramlási hiba vagy a nafta sok neki?

                Komment


                  #68
                  Igazán nincs mit!
                  A záras témához kell még egypár hozzászólás, hogy megnyithasd azt a részét a fórumnak. Addig is egy videó: https://www.youtube.com/watch?v=DzCZaw4IIAw Innen el tudsz indulni, a végén bejön még pár zárkinyitós videó. Annyi az eltérés a helyén lévő kormányzárnál, hogy egy másik eszközzel folyamatosan a nyitás irányába kell fordítani, míg ki nem nyílik. Kifúrni nehézkes(le kellene szerelni az első villát), inkább valahogy a videókban láthatóhoz hasonlóan feltörni. Másként kivenni nem lehet sajnos.

                  Az olajos gyertyánál mindkettő lehetséges. Vagy még a nem megfelelő gyertya is lehet az oka. Nekem Brisk N17-es van bent. Ez 175-ös hőértékű. Ha a kipufogóban sok a lerakódás, akkor a motor is nehézkesebben megy. Ha nem buherálták, akkor szétszedhető a gyári dob és kitisztítható.
                  Üzemanyagot könnyű elvenni, csak a levegőcsavart kell kijjebb tekerni, vagy a síbertűt lejjebb ereszteni. Nekem felülről a második bevágásban van.
                  Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2014 júl. 07, 20:41.

                  Komment


                    #69
                    A keverék csavar hiába tekerem a hangja se változik neki

                    Komment


                      #70
                      Micike eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      A keverék csavar hiába tekerem
                      Az alapjárati keverékcsavar állításától nem kell sokat remélni.
                      A körtolattyúban a tűt viszont érdemes lenne lejjebb ereszteni. A benzinszint nem túl magas?
                      Továbbá valóban, a tömődött kipufogó miatt is lehet.
                      Apropó, mit jelent pontosan a "szurkos" gyertya? Olajos, nedves kinézete van, vagy száraz, fekete korom van rajta?
                      Kormolódás lehet túl kicsi előgyújtás miatt is...

                      Komment


                        #71
                        Mindkető van rajta.
                        A korom a pálca végén kivül

                        - - - Updated - - -

                        Szint is biztos magas mert egy idő után ereszt a karbi fedele

                        Komment


                          #72
                          Micike eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Szint is biztos magas mert egy idő után ereszt a karbi fedele
                          Akkor uccu neki. Karbi szétszedés, tűszelep ellenőrzés. Ha jó, zárt állapotban nem ereszt, akkor úszó ellenőrzés, állítás...
                          zerger88 kedvelte ezt.

                          Komment


                            #73
                            Na új fejlemény.
                            Karbi álitva, nafta csap cserélve(könyökös volt), új csap karjánál fojik.
                            Kipufogó egybevan, tompítót nem bírom kiveni

                            Komment


                              #74
                              Km óra berakva, üzemel.
                              210-es csap visszarakva.
                              Az legaláb nem ereszt.
                              Holnap megpróbálom egy lehúzó szerkezettel a hangtompítót kihúzni.

                              Komment


                                #75
                                Na a hangtompítót kivetem kipucoltam mindent.
                                mentem vele egy teszt kört a kanyarodásnál lefuladtam és se előre se hátra.
                                Lefuladtam.
                                megnéztem a gyertya nem kap szikrát.
                                lehet az indux döglődik?

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X