Hello... régi családi képeket gyűjtöttem szedtem össze a faluból és rátaláltam erre a képre és mondta is apám hogy ez egy IZS utána néztem és nem találtam olyat ami pont így néz ki vagyis lehet hogy ez nem IZS de lehet hogy átalakították ? amugy majd neki esek és felkutatom ezt a motort remélem megvan még
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Na ez milyen motor lehet? ( Victoria kr 26 n Sport )
Collapse
X
-
ficcero eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésejóó tudom nem ide kellet volna írnom...bocsánat
Ha az „alkatrész azonosítóra” gondoltál így utólag, szerintem onnan jobban kilógna, de ha nagyon szeretnéd, átrakhatom oda.
A feltett kérdésre nem tudok válaszolni, de nagyon tutik a képek!
Komment
-
Szia!
Nem akarok hülyeséget mondani, de az első villából, meg úgy a vázból ítélve ez nem IZS, ráadásul sztem vmi néyütemű lehet(oldalszelepelt), ami kizárná IZS mivoltát... úgy első ránézésre, habár a képek nem a legjobbak, de mit várhatnánk:-) Túl nagy fékdobok ahhoz, h izsek legyenek...
Üdvficcero kedvelte ezt.Minsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.
- 1 like
Komment
-
Üdv!
Lehet,hogy tévedek,de én legalább három motor alkatrészeit vélem felfedezni ebben az összeépítésben.
A motorblokk szerintem is Victoria 350-es lehet.Ilyen blokkot használtak a Horex motoroknál is.
Columbus blokknak hívják.
Tehát szerintem a blokk a magasan húzott kipufogókból ítélve a Victoria KR 35 SS típusé lehet.
A váz nagyon gyanúsan Csepel 250.Az oldaldoboz is olyan mint a Csepelé. Tank,ülés, Pannónia TLT.
Az első villát és a sárvédőt nem tudom egyenlőre így első ránézésre,de még keresgetek hátha rájövök valamire.
Komment
-
A korai Pioniernek is ilyen magas kipufogója van. Csepel váz? Szerinted megvágták a vázat?A Victoria KR35-nek a motorja teherviselő elem,meg magas is a blokk, nem hiszem hogy vágás nélkül belement... Az oldaldoboz lehet Csepel, alig találtam ahhoz hasonló oldaldobozos Victoriát, az elég ritka, szerintem extrafelszerelés volt(igy lehet Csepel került rá).De a tankban igazad van, az tényleg TLTUtoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2011 márc. 20, 12:18."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Üdv.!
Ez bizony Viktoria, de nem kr hanem sb35 tipus. Az első teleszkóp gyanus, mert abban a háború elötti időkben lemezvilla és csavarrugó volt a divat
Az egyik későbbi képen a kr26 is gyanus, valami elvetélt probálkozás lehet, mert nagymotorbann nem volt Horex/Viktoria illetve Viktoria segédmotorban volt
by horex
--- Ez még eszembe jutott: ---
horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÜdv.!
Ez bizony Viktoria, de nem kr hanem sb35 tipus. Az első teleszkóp gyanus, mert abban a háború elötti időkben lemezvilla és csavarrugó volt a divat
Az egyik későbbi képen a kr26 is gyanus, valami elvetélt probálkozás lehet, mert 2 ütemű nagymotorbann nem volt Horex/Viktoria illetve Viktoria segédmotorban volt
by horex
2 ütemű nem volt nagymotorbansoveny kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
megvettem a Veterán mostani részét és elkezdtem olvasni a 66 oldalt ahol Mohácsy Jenő versenyzőről van egy cikk és a cross motorokról és mivel imádom a cross motorokat elkezdtem googleban keresgélni de nem találtam olyat ami eladó =/ ezért elkezdtem néznia kéepekt az újságban és volt egy rajz amin egy puch 250es van rákerestem .. és találtam egy képet ami eléggé gyanús lehetséges hogy puch motor van a képemen ? URL: http://classic-mopeds.crazy-box-berl.../puch250tf.jpg
--- Ez még eszembe jutott: ---
mégse csak azt hittem és örömömben gyorsan meg akartam osztani ... de amúgy nagyon hasonlít..
Komment
Komment